Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Er det vits å bytte fra iPhone 4 til 4S?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-12, 15:43   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det vits å bytte fra iPhone 4 til 4S?

Jeg tror ikke jeg vil ha iPhone 5. Jeg liker ikke store telefoner.
Eldste ønsker seg en touch-sak, og vi vurderer at han skal overta min iPhone 4. Men kommer jeg til å bli fornøyd med 4S? Dere som har testet begge to, har dere noen meninger om det?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 15:54   #2
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det vits å bytte fra iPhone 4 til 4S?

Jeg har 4S og gubben har 4. Jeg kan i grunn ikke komme på noen vesentlige forskjeller...?

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 16:12   #3
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det vits å bytte fra iPhone 4 til 4S?

Jeg har hatt begge og det er lite forskjell. Kameraet er ørlite bedre og så har du Siri som du kan mase på om unyttige ting. Jeg hadde nok ventet til 5'ern ble godt lansert og kjøpt den om det er aktuelt å bytte.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 16:15   #4
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det vits å bytte fra iPhone 4 til 4S?

Eldste har bursdag i slutten av oktober, og det er da vi tenker at han skal få ny telefon. Jeg synes 5`ern virker så stor.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 16:17   #5
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det vits å bytte fra iPhone 4 til 4S?

Jeg har 4 og mannen 4S. Jeg syns forskjellen virker veldig liten i praktisk bruk. For meg som ikke er særlig opptatt av nyeste gadgets-greia ihvertfall.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 16:43   #6
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det vits å bytte fra iPhone 4 til 4S?

Jeg har enten 4 eller 4s, jeg aner ikke. Og det sier vel litt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 16:49   #7
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det vits å bytte fra iPhone 4 til 4S?

Poden har 4 og jeg har 4S og jeg syns 4-ern er frustrerende langsom i bruk. Kameraet er også bedre på 4S. Også kan en prate engelsk (eller andre støttede språk) med Siri på 4S.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 17:20   #8
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det vits å bytte fra iPhone 4 til 4S?

Men hva er det som er langsomt? Jeg har brukt både mannens 4S og min egen 4, og kan ikke si jeg merket noe forskjell.

Jeg vet at kameraet er bedre. Men Siri trenger jeg ikke.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 17:21   #9
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det vits å bytte fra iPhone 4 til 4S?

Signerer HP.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 17:27   #10
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det vits å bytte fra iPhone 4 til 4S?

Så dere mener at det er greit for meg å bytte til 4S? Jeg liker vanligvis nye dippedutter, men den nye 5`ern frister ikke når den er større. Jeg synes den er stor nok som den er.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 17:28   #11
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.071
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det vits å bytte fra iPhone 4 til 4S?

Jeg har aldri brukt Siri.
Jeg hadde 4'ern i et år, så tvang jobben meg til å få en jobbeid telefon, og jeg gikk over til 4S. Jeg må innrømme at jeg ikke merker forskjell i det hele tatt.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 17:30   #12
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det vits å bytte fra iPhone 4 til 4S?

Men uansett om man merker forskjell eller ikke, så blir det vel ikke dårligere? Den blir jo i alle fall nyere.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 17:30   #13
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det vits å bytte fra iPhone 4 til 4S?

Mannen min har Siri, jeg har ikke. Vi har likt telefon. Jeg tror han har lastet det inn.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 17:32   #14
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det vits å bytte fra iPhone 4 til 4S?

Siri er nok ikke så viktig egentlig.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 17:39   #15
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det vits å bytte fra iPhone 4 til 4S?

Jeg har også hatt begge deler, og jeg merket lite forskjell med tanke på mitt behov. Programvaren er jo den samme.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 17:48   #16
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det vits å bytte fra iPhone 4 til 4S?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Men hva er det som er langsomt? Jeg har brukt både mannens 4S og min egen 4, og kan ikke si jeg merket noe forskjell.

Jeg vet at kameraet er bedre. Men Siri trenger jeg ikke.

"Alt" er langsomt (åpen apps, bytte apps, installere apps, surfe, kameraet). Du merker det mest hvis du er vant med å bruke 4S også bruker en 4 en halv-times tid.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 17:57   #17
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er det vits å bytte fra iPhone 4 til 4S?

Jeg syntes min 4,65" telefon virket litt stor... i et par timers tid. Så ble det ellers bare upraktisk små skjermer på de andre...

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 18:03   #18
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det vits å bytte fra iPhone 4 til 4S?

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Jeg syntes min 4,65" telefon virket litt stor... i et par timers tid. Så ble det ellers bare upraktisk små skjermer på de andre...

Min 4,3 var for stor for min hånd, ble til at jeg ikke brukte den så mye; rakk ikke alt med tommelen, mistet den i bakken noen ganger fordi jeg bare hadde 1 hånd tilgjengelig og trengte å nå noe øverst til venstre på skjermen. Nå ligger den fint her på skrivebordet som test-enhet.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 18:19   #19
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det vits å bytte fra iPhone 4 til 4S?

Jeg er motsatt, er så vant med stor skjerm (Samsung Galaxy S2) at bare det gjør at jeg ikke kan gå over til iPhone før skjermen der er like stor. Elsker stor skjerm og har aldri sett på det som upraktisk på noen som helst måte, men det er vel en vanesak. Kameraet er jo i tillegg mye bedre på S2 enn iPhone 4, men tror de er omtrent like på 4s, eller kanskje ikke? Jeg kunne nok kjøpt iPhone 5 etterhvert om det ikke var for at den får slakt overalt nå.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 18:40   #20
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det vits å bytte fra iPhone 4 til 4S?

Jeg hadde gått for Iphone 5. Men det er fordi jeg sitter her med en 3GS og SKAL ha 5'ern selv. Jeg elsker duppedingser og vil ha det nyeste.

Det kommer vel egentlig an på din interesse og bruk. Og hvor mye penger du vil bruke på dette. Jo nyere, jo bedre, men også dyrere.

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no