Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Candys årlige feriefrustrasjoner

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-05-11, 09:34   #161
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Vi vil gjerne ha barnebasseng, må jeg innrømme. Greit med et og annet strandbesøk, men jeg får fnatt av sand overalt.

Men ellers liker jeg å være på steder der vi er i det landet vi er, og ikke et generisk "varmt sted" = Syden.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 09:35   #162
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Er det ikke litt upraktisk å dra til London for å dra til Legoland?

det er kulere i Windsor enn i Billund. Men når det er sagt, var engelske Legoland helvete på jord. Fytti, engelskmenn oppfant virkelig ikke effektivitet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 09:41   #163
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Mine barn er faktisk veldig greie på tur. Jeg er redd for at vi nå lager ris til egen ræv, med å vise hva andre barn får gjøre hver sommer.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 09:49   #164
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Mine unger er på sitt aller, aller mest velfungerende på tur. De liker rett og slett transportetapper. Det er en av de tingene jeg er mest fornøyd med å ha smittet dem med.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 11:02   #165
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.911
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Min sønn er også eksepsjonell på transport - det være seg 11 timer lange flyturer eller lange bilstrekk. Ypperlig!

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 11:04   #166
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Jeg husker at jeg gledet meg sånn til den 18 timer lange togturen til Bodø da jeg var fem, at jeg øvde meg ved å sitte stille i en stol lenge av gangen flere dager i forveien.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 11:08   #167
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Hiawata er mye bedre enn meg selv på transportetapper. Jeg får fullstendig fnatt av køer og mellomlandinger, han tar livet med ro, koser seg med at han får spille litt mer enn vanlig, titter på mennesker spiser en is og chiller.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 11:11   #168
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Highway 1 står definitivt på listen. Men tror du ikke det også er enda bedre når kidsa er litt eldre? Snorkfrøken er ikke 4 enda, og ikke særlig interessert i utsikt og vinsmaking, lizzom. Og all bilkjøring krever høy iPadfaktor.

Vi har en god plan om inn SF, ned til LA, inn til Las Vegas og videre derfra til San Diego. Den var egentlig planlagt da Sneipen plutselig ville være med (så vi dro fra Key West til NY i stedet. Fin tur, litt mer avslappende reiserute.).

Jeg blir helt sjuk!!!!! Vi kjørte Los Angeles-Las Vegas-Phoenix-San Diego-Los Angeles nå i påsken og jeg VIL tilbake, NÅÅÅÅ!!! Jeg SKAL tilbake, og SKAL kjøre LA-San Fransisco. Det er fantastisk, fantastisk ferie!! Vi reiste med barn på 5 og snart 3 - det gikk veeeeldig greit, men vi har barn som er engler i bil stort sett og vi hadde DVD-spiller, og iPad-er. Men de satt mer og stirret fascinert ut av vinduene og pratet og lo, enn å spille/se film.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 18:06   #169
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Sunwing-anlegg er faktisk ikke den eneste måten å være barnevennlig på. (Snart-seksåringen min ønsket seg forresten tur til London i bursdagspresang. I must be doing something right.)

Nei det har jeg heller aldri sagt. Min syvåring vil dra på kulturferier hun, hun vil til Egypt for å se på pyramidene, til London for å besøke museer og Big Ben, Eye of London osv, og til Paris for å besøke Eiffeltårnet osv. Så jeg har ikke typiske "charter-barn". Men CD snakket om barnevennlighet og da ville jeg i hvert fall nevne at charter ER barnevennlig og har et litt ufortjent dårlig harry-rykte på seg, synes jeg. Vi dro på barnas premisser i år, nettopp derfor ble det charter. Men klart, de hadde jo syntes det var stas de fleste andre steder også. Jeg og mannen hadde aldri dratt på charter uten barn, og jeg synes heller ikke det er stas å KUN reise på charter. Ungene mine skal få oppleve verden, men charter er helt klart en finfin ting innimellom.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 18:14   #170
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Opprinnelig lagt inn av LoneLone, her.

Og vi kommer aldri til å betale 50.000,- eller i nærheten av det, for to uker på Sunwing i juli. Det holder med lekeplass og barnebasseng. Fly, hotell og leiebil ordner vi selv .

Jeg hadde under ingen omstendighet betalt så mye for en chartertur nei. Herregud for noen priser. Vi betalte i underkant av 18.000,- for en uke nå, det var mer enn nok. Neste år skal vi på rundtur i Italia, tenker jeg, og året etterpå blir det 3 uker i Florida.

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Og overlate all den herlige reiseplanleggingen og logistikkpuslingen til en inkompetent og ondsinnet charteroperatør? Særlig!

Åh, det er jo det som er så deilig! Nå er jeg helt elendig på å planlegge turer. Jeg kan helle noe godt i glasset og sette meg ned foran pcen for å finne en tur og planlegge litt, men etter 5 minutter er jeg like langt og gir opp hele greia. Jeg KLARER det ikke! Så det å bare trykke og betale var en drøm! Skulle ønske jeg hadde en profesjonell ferieplanlegger i hus (mannen er sikkert flinkere på sånt enn meg, men der mangler det ekstremt på interesse, så han gidder ikke).

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Mine unger er på sitt aller, aller mest velfungerende på tur. De liker rett og slett transportetapper. Det er en av de tingene jeg er mest fornøyd med å ha smittet dem med.

Sånn er syvåringen min. Hun elsker ferier og kultur og selve transporten er nesten det kjekkeste. Biltur på 10 timer? No problemo!
3-åringen derimot ... Eller, han er faktisk ikke så ille, men han underholdt nå halve flyet med raserianfall den første halvtimen både opp og ned til Hellas, ville ikke ha på seg beltet, skulle ikke sitte i noe dumt fly osv. Men stort sett går det greit, han synes det er spennende og følger interessert med på det som skjer rundt ham. Tipper det vil bli NULL problem neste år, da er han enda et år eldre.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 20:20   #171
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

da ville jeg i hvert fall nevne at charter ER barnevennlig

Det er det slett ikke alltid.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 20:23   #172
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Nei, det er sant. Mye rølp og sånt, sikkert. Det spørs hvor man reiser. Jeg velger jo ut fra familievennlighet og helst etter anbefalinger fra andre. Alcudia og Kallithea er steder som har fått MYE skryt for barnevennlighet.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 20:23   #173
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Nei det har jeg heller aldri sagt. Min syvåring vil dra på kulturferier hun, hun vil til Egypt for å se på pyramidene, til London for å besøke museer og Big Ben, Eye of London osv, og til Paris for å besøke Eiffeltårnet osv. Så jeg har ikke typiske "charter-barn". Men CD snakket om barnevennlighet og da ville jeg i hvert fall nevne at charter ER barnevennlig og har et litt ufortjent dårlig harry-rykte på seg, synes jeg. Vi dro på barnas premisser i år, nettopp derfor ble det charter. Men klart, de hadde jo syntes det var stas de fleste andre steder også. Jeg og mannen hadde aldri dratt på charter uten barn, og jeg synes heller ikke det er stas å KUN reise på charter. Ungene mine skal få oppleve verden, men charter er helt klart en finfin ting innimellom.

Nå generaliserer du enormt. Har du mye erfaring med dette? Charter betyr bare at noen har leid et fly til en destinasjon for deg, og at noen har fikset hotell for deg hvis du ønsker. Ut over det er charter temmelig mangfoldig.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 20:24   #174
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Er det jeg som generaliserer? Jeg synes jo nettopp det er endel andre som gjør det, ved å si at charter generelt er crap. Det er i hvert fall den oppfatningen veldig mange mennesker har, både her inne og ellers, virker det som. Jeg prøver å si at charter kan være helt ypperlig for barnefamilier og at det ikke betyr fyll og fanteri, eller at man kun ligger i ei solseng hele dagen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 20:26   #175
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Nei, det er sant. Mye rølp og sånt, sikkert. Det spørs hvor man reiser. Jeg velger jo ut fra familievennlighet og helst etter anbefalinger fra andre. Alcudia og Kallithea er steder som har fått MYE skryt for barnevennlighet.

Jo, men charter er liksom litt mer enn Alcudia og Kallithea, altså. Og jeg tenkte ikke på fyll og rølp, jeg mener at det er mange charterdestinasjoner som er "kulturelle", som du kaller det, og appellerer til et voksent publikum. Vi har dratt på charterturer hvor ungene mine har kjedet seg voldsomt fordi det ikke var andre unger der. Vi har dratt på mange charterturer. Vi velger aldri slike hotellkomplekser du beskriver. Man finner mange avsidesliggende leiligheter i charterkatalogene, hvor man kan være helt alene hvis det er det man ønsker.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 20:27   #176
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Er det jeg som generaliserer? Jeg synes jo nettopp det er endel andre som gjør det, ved å si at charter generelt er crap. Det er i hvert fall den oppfatningen veldig mange mennesker har, både her inne og ellers, virker det som. Jeg prøver å si at charter kan være helt ypperlig for barnefamilier og at det ikke betyr fyll og fanteri, eller at man kun ligger i ei solseng hele dagen.

Ja, det er sant.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 20:28   #177
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Jeg formulerer meg helt elendig i dag, Hya. Jeg ser at vi faktisk er helt enige.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 21:15   #178
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 21:15   #179
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Jeg er forresten litt irritabel i dag, men det er ikke pga deg altså. Det begynte med vindusvaskemann som ikke vasket rent og så fortsatte det resten av dagen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 21:23   #180
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Sånne dager er det ofte altfor mange av.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no