Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Helt ny iPhone som ikke vil lades

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-12, 21:27   #1
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Helt ny iPhone som ikke vil lades

Må spørre om råd her inne igjen siden det er helg og jeg ikke får tak i Apple Support. Hadde en tråd her inne for ca 4 ukers tid siden hvor jeg hadde problemer etter den nye IOS-oppdateringen. Sendte den til Apple og fikk splitter ny telefon (dvs ny iPhone3 siden det var det jeg sendte inn) tilbake fordi det ikke gikk an å reparere den gamle. Har ladet den én gang, og når jeg skulle lade den igjen nå får jeg bare opp beskjed om at "laderen støttes ikke av dette tilbehøret". Har forsøkt 8 forskjellige ladere, og alle de nevnte laderene virker på ulike iPhoner og iPader så det er tydeligvis telefonen som er litt loco. Den ene laderen er helt ny, dog ikke orginallader. De andre laderne er orginalladere til diverse iPader/iPhoner.

Har forsøkt å slå telefonen av og så på igjen uten at det hjalp noe. Den siste laderen jeg forsøkte ladet ca 10% før den kom med feilmelding.

Noen som har hatt dette problemet og kan gi meg noen tips?

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 21:42   #2
Leandra
Superduperaktiv
 
Leandra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 667
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Sv: Helt ny iPhone som ikke vil lades

Jeg har opplevd det samme, ingenting hjalp. Jeg gikk og la meg og lot tlf bare stå på lading. Plutselig neste dag, 8-9 timer senere begynte den plutselig å lade.

__________________
Leandra stolt mamma til 3 ungdommer❤️❤️❤️
Leandra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no