Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Crap! Har glemt farsdagen!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-08, 10:01   #21
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Crap! Har glemt farsdagen!

Mannen her ønsker ikke å feire farsdag - veldig greit synes jeg, men han fikk sove lengst og frokost fikk han også Kan dere ikke stelle i stand lunsj til han kommer hjem?

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 10:01   #22
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Crap! Har glemt farsdagen!

Fantastisk, Mauser.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 11:36   #23
leliane
madmanized
 
leliane sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.121
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: Crap! Har glemt farsdagen!

Damn... Me too. Og nå er han gått ut! Bake, kanskje? :leter frenetisk i kjøkkenskapene:

__________________
A man is rich in proportion to the number of things he can let alone.
Henry David Thoreau (Walden, 1854).
2x02 og 1x08
leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 11:49   #24
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Crap! Har glemt farsdagen!

Hvordan kan dere ikke huske det? Jeg som har laget egen farsdagståd og alt.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 11:53   #25
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Crap! Har glemt farsdagen!

Kunne ikke bekymret meg mindre.... (vi feirer ikke fars- og morsdager i huset)

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 12:03   #26
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Crap! Har glemt farsdagen!

Crap! Jeg også! Men så står vi midt i flytting og omgangssyke så jeg tror vi må droppe hele greia. Forøvrig synes jeg ikke det er så mye som kreves, en kake, kanskje litt ekstra oppvartning må da holde lenge.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 12:06   #27
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Crap! Har glemt farsdagen!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det er sikkert mange som glemmer sin egen far og bare husker på mannen. Har du kjøpt kort til pappaen din da, Fibs?

Det er mange år siden jeg har gitt noe til pappa...... Men gubben er ikke glemt, selv om gaven jeg hadde kjøpt ikke kom i posten i tide. Så da måtte jeg brått finne på noe nytt i går. Forøvrig er han ikke hjemme enda, gutta har vært på hotelltur i natt.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 12:07   #28
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.092
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Crap! Har glemt farsdagen!

Jeg tror far her i huset blir mer glad for at vi lurer handelsstanden for de pengene enn om vi hadde kjøpt han en gave .

Her vanket det gulltrykk av lillebrors fot på sort papir (rammet inn), sort kort med gullavtrykk av hånden og koselig hilsen fra mellomsøster, og kort fra storebror formet som en bil (han tegnet og mamma klippet) med koselig hilsen. Han fikk sove "lenge" (halv ni stod han opp frivillig ) og fikk frokost da han kom ned.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 12:32   #29
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Crap! Har glemt farsdagen!

Exbo fikk abonnement på Pondus, med beskjed om at når bladene er lest vil jeg gjerne låne dem, så dette var en flott farsdag. Poden hadde tegnet et rosa, spesielt dyr, og alt var fryd og gammen.
(Poden: Se her mamma!
Jeg : Oi, har du tegnet så fint. Hva er det for noe?
Poden: Hm... Det er et rosa, meget spesielt dyr. )

Min pappa får en klem. Og besøk, ikke minst. Det får han aldri av oss ellers, så han bør være glad.:knegg

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 12:36   #30
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Crap! Har glemt farsdagen!

Her i huset har far selv innført forbud mot feiring av farsdag. Ikke vil han feire morsdag heller.
Men hjemmefra er jeg vant med det, og vi skal gi bilde av ungene til pappa.

Men helt alvorlig, så er jo farsdag en oppmerksomhet fra barna. Og da synes jeg at hvis barna tegner et kort eller en tegning at det holder i hauger og lass.
Handelsstanden får ikke penger av oss i den sammenhengen. Alle slike konstruerte dager er noe tøys synes vi.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 13:00   #31
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Crap! Har glemt farsdagen!

Her kom hunden med pakke i munnen inn til sin far og vekket ham.
Hunden hadde selvsagt rød sløyfe rundt manken.
Siden hunden skulle bære pakken i en munn full av skarpe, store tenner, ble den myk. Boxer og sokker, med et kort som hunden også hilser fra mamma på.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 13:03   #32
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Crap! Har glemt farsdagen!

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Handelsstanden får ikke penger av oss i den sammenhengen. Alle slike konstruerte dager er noe tøys synes vi.

Egentlig er jeg enig, men så er det så hyggelig å kjøpe gaver også. Og da hjelper konstruerte dager meg til å kjøpe gaver bare da, og ikke hele tiden.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 16:15   #33
astridah
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 9
astridah har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Crap! Har glemt farsdagen!

ups, er det idag?

astridah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 18:42   #34
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Crap! Har glemt farsdagen!

Ja, det var jo kjempegøy å gi bildet av ungene... NOT.
Mamma: Å, det var jo skrekkelig likt det vi fikk i fjor.
Jeg som var såå stolt over det fine bildet.
Mamma: Ja ja, vi kan jo henge det andre i kjelleren.

Joda, de satt på samme sted i barnehagen, og ja det var de samme ungene. Men like fullt: Et oppdatert bilde som var supersøtt.

Bare et hjertesukk i farsdag gave diskusjonen.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no