Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-12, 20:50   #841
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Og jeg lover å rødprikke deg når du ikke er morsom, så du blir herdet.

Tsk, skal du herde, må du rødprikke når noen er fantastisk morsomme.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-12, 21:00   #842
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Jeg får nesten bare røde prikker av rine. Når jeg leste tilbake på hvordan, eh, rine forholder seg til røde prikker begynner jeg etterhvert å lure på om det ligger noe annet i de enn jeg trodde.

rine?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 08:06   #843
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Jeg fikk to røde prikker rett etter hverandre en gang på det samme innlegget. Det var et helt forferdelig stygt innlegg og jeg tror egentlig ingen på forumet likte meg særlig den dagen. De røde prikkene føltes uendelig fortjent.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 08:09   #844
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg får nesten bare røde prikker av rine. Når jeg leste tilbake på hvordan, eh, rine forholder seg til røde prikker begynner jeg etterhvert å lure på om det ligger noe annet i de enn jeg trodde.

rine?

Kanskje de er et tegn på ubetinget kjærlighet?

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 08:18   #845
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Jeg har gullfiskhukommelse, men jeg husker jeg fikk en hissig en av HV en gang jeg sa at FrP og SV var like ille, bare i hver sin ende av skalaen eller noe sånn.

Jeg gir ikke så mange selv, klarer sjelden opparbeidede meg nok irritasjon. Husker verken hvem jeg ga til eller hvorfor.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 08:38   #846
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.817
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Mange rødprikker i prikketiggetråder, har jeg erfart.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 08:42   #847
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Hvorfor skulle man prikketigge?

Jeg innser at selv etter 10 års forumgange så er det enkelte ting som er og blir uforståelig

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 08:55   #848
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Man prikketigger gjerne for å kjapt oppnå ryktepoeng nok til å komme inn i medlemsdelene av forumet, f.eks.

Prikketigging her på forumet, har en tendens til å heller bremse poengsankinga. Her foretrekkes det at folk byr på seg sjøl, med innlegg, og da aller helst innlegg av velformulert karakter.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 08:56   #849
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Hvorfor skulle man prikketigge?

Jeg innser at selv etter 10 års forumgange så er det enkelte ting som er og blir uforståelig

Den er lett. For de som er ny eller har fått lite prikker er dem nødvendig for å få komme inn på medlem og kjøp og selgeforumet.

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 08:59   #850
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Hvorfor skulle man prikketigge?

Jeg innser at selv etter 10 års forumgange så er det enkelte ting som er og blir uforståelig

Tror det er for å komme opp i nok prikker til å få tilgang til markedsplassen...? Det er den eneste forklaringen jeg kan komme på i alle fall.
Kjenner jeg har veldig lyst på det selv for jeg får jo med meg på hobbyforumet hvor jævlig dyktig folk her inne er til diverse håndarbeidssysler og slikt, men er altså så flink å venter tålmodig på at jeg skal fortjene det. (Det tar sinnsykt lang tid, dog )

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 08:59   #851
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Ahh, dumme meg. Såklart! Det tenkte jeg faktisk ikke på.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 09:09   #852
Wingman
her skal det bli liv
 
Wingman sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Innlegg: 687
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av -Nj-, her.

Jeg fikk en rød svart prikk i takk for meg-tråden også.
Syns godt jeg kunne fått en kommentar fordi det virker halvhjertet. Eller veldig overarbeidet siden Merch også fikk?





Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Man prikketigger gjerne for å kjapt oppnå ryktepoeng nok til å komme inn i medlemsdelene av forumet, f.eks.

Prikketigging her på forumet, har en tendens til å heller bremse poengsankinga. Her foretrekkes det at folk byr på seg sjøl, med innlegg, og da aller helst innlegg av velformulert karakter.

Da skjønner jeg jo at jeg rykker sakte frem i køen!

__________________
Pappaen til kiddo født 2010.
Wingman er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 09:21   #853
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

(Det tar sinnsykt lang tid, dog )



Jeg har vel ikke gitt en eneste rød prikk, kjenner at terskelen for det er høy. Om jeg skulle gitt en, ville det vært fordi jeg syntes vedkommende gikk langt over streken i oppførsel. De gangene jeg har vært i nærheten av å tenke det, har det som regel blitt påpekt i opptil fler kommentarer allerede, og da regner jeg med at poenget er tatt.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 09:38   #854
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Jeg har visst fyrt av flere røde i den siste tiden enn før. Kanskje det har å gjøre med at jeg har begyntpå de hersens p-pillene igjen og er mer eller mindre premenstruell i tre av månedens fire uker.

Men, ja: Prikketigging, utidighet/usaklighet, personangrep og generell idioti pleier å trigge rødprikkefingeren hos meg.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 11:34   #855
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.791
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Når man sparker folk som ligger nede etter at de har skjønt det selv. Og hevnprikker når den røde prikken er av sorten "sparke meg mens jeg ligger nede". Røde prikker som går på uenighet i meninger tar jeg godt i mot og tenker nøye over derimot.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 12:27   #856
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Jeg tror faktisk aldri jeg har rødprikket, har jeg gjort det, så snakker vi én eller til nød to prikker gjennom hele min forumkarriere. Det skal mye til, ikke bare uenighet.

Jeg har vel knapt mottatt noen røde prikker heller, hele to stykker tror jeg, som jeg kan huske - den første av dem er det flere år siden jeg fikk, og jeg husker ikke engang om det var her eller der.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 15:05   #857
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Jo mer jeg leser i denne tråden, jo mer vil jeg rødprikke. Kom igjen da folkens, sleng med leppa så jeg får noe å gjøre

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 15:09   #858
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Jo mer jeg leser i denne tråden, jo mer vil jeg rødprikke. Kom igjen da folkens, sleng med leppa så jeg får noe å gjøre

Det er jo bare å ta for seg i trådene om moland og french. nd:

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 15:09   #859
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Det burde egentlig ha vært en slags 'knipse i panna'-prikk, som ikke er så sint som rødprikken, ut fra hva som sies her. En rosa-prikk faktisk.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 15:15   #860
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

En rosa-prikk faktisk.

Nå fikk jeg lyst til å rosaprikke noen!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker, rødprikking


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no