Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hvilken pc-ryggsekk vil jeg ha?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-23, 21:42   #1
Sweetie
Prøver seg frem
 
Sweetie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 424
Sweetie er populærSweetie er populærSweetie er populær
Standard

Hvilken pc-ryggsekk vil jeg ha?

Jeg har lenge brukt en reklameryggsekk til og fra jobb, til å frakte laptop, briller, nøkler, telefon, matpakke, genser mm. Sekken har vært overraskende solid men nå er den utslitt og jeg trenger en ny. Den skal helst ikke være for stor, mannen har en Haglöfs Tight og den synes jeg er for stor og klumpete. Vanntett er bra, men jeg har også et løst regntrekk jeg bruker så ikke et must. Og den må ha nok lommer (inni eller utenpå), og altså plass til laptop.

Hva finnes av bra og pene sekker der ute?

Sweetie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-23, 21:56   #2
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.734
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken pc-ryggsekk vil jeg ha?

Jeg har denne, bare i oransje. Veldig fornøyd.

https://www.bagorama.no/article/rygg...QaAgsVEALw_wcB

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-23, 22:19   #3
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken pc-ryggsekk vil jeg ha?

Jeg kjøpte meg akkurat en fra Rains på 30 % på Get Inspired. Har ikke prøvd den enda, da, men de har alle sekker og vesker på salg akkurat nå.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.



Sist redigert av Karamell : 18-08-23 kl 22:25.
Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-23, 12:43   #4
Bean
Erfaren
 
Bean sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 1.109
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Sv: Hvilken pc-ryggsekk vil jeg ha?

Jeg har en fra Samsonite. Pen er den vel ikke, men veldig bra kvalitet. Vanntett, slitesterk og praktisk. Litt dyr, men verdt det synes jeg.

__________________
2003 & 2006
Bean er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-23, 15:24   #5
Sweetie
Prøver seg frem
 
Sweetie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 424
Sweetie er populærSweetie er populærSweetie er populær
Standard

Sv: Hvilken pc-ryggsekk vil jeg ha?

Takk for fine forslag! Hvordan er polstringen i stroppene på Samsonite-sekken? Vil ha polstring men uten at det blir klumpete på meg som ikke er så lang. Vanskelig balanse!

Sweetie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-23, 15:35   #6
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken pc-ryggsekk vil jeg ha?

Jeg liker nå egentlig fortsatt pc-sekkene til Fjellreven.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-23, 18:53   #7
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.734
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken pc-ryggsekk vil jeg ha?

Tror det er lurt å dra fysisk til butikk for å prøve sekk egentlig. Lettere å se hva som passer/ikke passer.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-23, 21:53   #8
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken pc-ryggsekk vil jeg ha?

For å teste sekk må man bruke daglige klær, gjerne både med og uten ytterjakke. Fyll sekken med bøker og annet relevant, ta den på og gå litt fram og tilbake i butikken. Hva som passer for deg passer kanskje, kanskje ikke for deg, siden vi er ulike i detaljene.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no