Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hvordan får jeg fjernet en halvveis innstallert oppgradering av iPhone 5.0?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-11, 10:46   #1
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan får jeg fjernet en halvveis innstallert oppgradering av iPhone 5.0?

Æsj. Jeg prøvde å oppdatere programvaren til 5.0 på iPhonen gjennom iTunes, men fikk etterhvert beskjed om at jeg ikke hadde nok plass på pcen til å gjennomføre. (Jeg sliter med full disk om dagen.) Jeg avbrøt, men ser nå at det kostet meg 3 GB minne. Hvor i all verden kan disse ha blitt stjålet? Jeg har slettet sikkerhetskopien av iPhonen i iTunes, og fikk da tilbake de 3 GB. Så laget jeg ny sikkerhetskopi (det må jeg jo ha), og da krevde det altså tilbake 3 GB. Så det vil si at det sikkert har blitt lagt igjen et-eller-annet på telefonen eller pcen som jeg ikke får slettet. Greia er altså at jeg nå har 3 GB mindre i minne nå enn for en time siden.

Er det noen som skjønner hva jeg prøver å forklare her nå? Og som kan hjelpe?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-11, 10:58   #2
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan får jeg fjernet en halvveis innstallert oppgradering av iPhone 5.0?

Du må for all del få tømt maskinen din. Ingen harddisker har godt av å være mer enn halvfull. De trenger rom for å jobbe og du risikerer nå å evt få full crash.

Ser ikke noe annet alternativ enn å slette/flytte ting du ikke trenger å ha på maskinen din og starte på nytt.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-11, 11:11   #3
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan får jeg fjernet en halvveis innstallert oppgradering av iPhone 5.0?

Når du tar backup av telefonen lagrer den en komprimert variant av greiene du har på den til PCen. Dette krever en del plass; for mitt vedkommende fikk jeg beskjed at jeg trengte 9,7 GB og ledig diskplass var bare 9,1 GB... Ergo måtte jeg avbryte, og slette noen greier til jeg hadde 20 GB ledig, og så gå i gang igjen. (Søppelkurven må tømmes for at plassen skal frigjøres, men det vet du sikkert.)

Da jeg var ferdig å oppgradere både iTunes og iOS 5.0 og var ferdig-sync'et hadde jeg igjen 20 GB ledig, for de (midlertidige) filene som lagres ifb upgraden rydder programvaren opp igjen etter seg - helt automatisk. Det er bare det at den må ha boltreplass å legge fra seg de midlertidige filene underveis.

Så kopier noen filmer/serier over på en ekstern disk, og så kan du alltids flytte dem tilbake igjen etterpå.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-11, 12:43   #4
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan får jeg fjernet en halvveis innstallert oppgradering av iPhone 5.0?

Ha! It worked! Thanks! Nå fikk jeg både tilbake de 3 GB som forsvant, og ytterligere 3,7 GB. (Go figure ...)

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-11, 13:02   #5
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan får jeg fjernet en halvveis innstallert oppgradering av iPhone 5.0?

Flott at det funket, men fremdeles viktig å frigjøre plass på disken. De skal ikke være proppfulle

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no