Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Ny Facebook ... link

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-11, 12:26   #1
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ny Facebook ... link

Fb skal endres igjen. Her er en link hvis noen vil redigere profilen sin i god tid. Det har jeg gjort.
http://www.itavisen.no/878690/slik-f...k-paa-sekundet

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 13:03   #2
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny Facebook ... link

nå igjen... ?

Jeg klarer ikke flere endringer kjenner jeg..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 14:25   #3
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny Facebook ... link

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

nå igjen... ?

Ser slik ut
Ved hjelp av den tidslinjen, kan vennene raskt og effektivt se hva du skrev og kommenterte etc i f.eks 2007....

Jeg synes det tar helt av. Jeg har i hvertfall ikke noen interesse av å vite"ALT" om mine venner, kollegaer og bekjente
Kanskje jeg skal legge ut et bilde av bollene jeg og vesla nettop har bakt? I tilfelle noe har lyst til å vite det

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 14:54   #4
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny Facebook ... link

Opprinnelig lagt inn av Ladybug, her.

Ser slik ut
Ved hjelp av den tidslinjen, kan vennene raskt og effektivt se hva du skrev og kommenterte etc i f.eks 2007....

Jeg synes det tar helt av. Jeg har i hvertfall ikke noen interesse av å vite"ALT" om mine venner, kollegaer og bekjente
Kanskje jeg skal legge ut et bilde av bollene jeg og vesla nettop har bakt? I tilfelle noe har lyst til å vite det

Det er jo mange som legger ut bilde av baksten sin, så det er bare å sette i gang. ()

Jeg er forøvrig lei av alle endringene på facebook, det meste er jo bare unødvendig tøv, jeg trenger da ikke vite verken hva jeg eller vennene mine gjorde i 2007.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 14:58   #5
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny Facebook ... link

Syntes Face er strategisk dumme som endrer så mye løpende. De burde ha en skikkelig makeover i året og holde seg til det. Tror mange føler seg usikre på hva de deler når det skjer så mye overraskelser.........

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 15:05   #6
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny Facebook ... link

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Syntes Face er strategisk dumme som endrer så mye løpende. De burde ha en skikkelig makeover i året og holde seg til det. Tror mange føler seg usikre på hva de deler når det skjer så mye overraskelser.........

Enig.
Tror endel vil kutte ut fb hvis de fortsetter i samme retning. I hvertfall de av oss som ikke ønsker å informere alle om alt

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 15:12   #7
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.461
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ny Facebook ... link

Jeg er også en av de som mener de endrer for ofte og for mye på fb. Man blir lei av at ting skal endres hele tiden. Jeg har visst om dette med tidslinjen en stund,men jeg synes det er en uting at alle skal vite alt om alle,selv om jeg ikke har noe å skjule,men jeg ser ikke behovet for sånt.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 15:12   #8
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny Facebook ... link

Opprinnelig lagt inn av Ladybug, her.

Enig.
Tror endel vil kutte ut fb hvis de fortsetter i samme retning. I hvertfall de av oss som ikke ønsker å informere alle om alt

Jeg er sånn delvis enig, jeg tror at mange blir dersom det ikke kommer et godt alternativ. For min egen del så skriver jeg ingenting hemmelig på FB, så for min del kan bare hele verden lese det, men jeg har rett og slett ikke interesse av å lese om alle andre.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 15:18   #9
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny Facebook ... link

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg er sånn delvis enig, jeg tror at mange blir dersom det ikke kommer et godt alternativ. For min egen del så skriver jeg ingenting hemmelig på FB, så for min del kan bare hele verden lese det, men jeg har rett og slett ikke interesse av å lese om alle andre.

Google+ ligger og lurer i kulissene, men har jo virkelig ikke tatt av enda. Ikke i min vennekrets i hvertfall...
Jeg skriver heller ikke noe hemmelig på fb, men jeg er ikke typen som oppdaterer staus på smått og stort jeg gjør...

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 15:35   #10
leaht
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 95
leaht er litt kulleaht er litt kul
Standard

Sv: Ny Facebook ... link

Jeg synes faktisk det er litt gøy jeg

__________________
Det vonde drep du ikkje med øks...
leaht er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 15:51   #11
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny Facebook ... link

Opprinnelig lagt inn av Ladybug, her.

Enig.
Tror endel vil kutte ut fb hvis de fortsetter i samme retning. I hvertfall de av oss som ikke ønsker å informere alle om alt

Nå er Facebook ment som sosialt nettverk, så at de bygger ut funksjonalitet basert på visjonen om å sosialisere folk så mener jeg man må finne seg i om man ønsker være der. Men det trenger ikke gjøre det så uoversiktlig og ofte.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 19:09   #12
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny Facebook ... link

Opprinnelig lagt inn av Ladybug, her.

Google+ ligger og lurer i kulissene, men har jo virkelig ikke tatt av enda. Ikke i min vennekrets i hvertfall...
Jeg skriver heller ikke noe hemmelig på fb, men jeg er ikke typen som oppdaterer staus på smått og stort jeg gjør...

Jeg likte ikke google+, men selvsagt om mange av mine venner rømmer dit, så blir jeg vel vant til det jeg også.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 23:23   #13
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny Facebook ... link

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg likte ikke google+, men selvsagt om mange av mine venner rømmer dit, så blir jeg vel vant til det jeg også.

Ikke jeg heller...

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 23:26   #14
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.033
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny Facebook ... link

Jeg kan godt stå frem som en smule fjern, men jeg har til gode å få med meg de store problemene som endringene fører med seg. Får ikke med meg noe mer om folk enn det jeg gjorde før jeg, synes stort sett det er samme info bare på annet sted.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 23:49   #15
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny Facebook ... link

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Jeg kan godt stå frem som en smule fjern, men jeg har til gode å få med meg de store problemene som endringene fører med seg. Får ikke med meg noe mer om folk enn det jeg gjorde før jeg, synes stort sett det er samme info bare på annet sted.

Det kommer nye endringer i løpet av noen få dager (se link) Det blir den samme informasjonen som alltid har vært der, men veldig mye mere sortert og man kan klikke på en tidslinje for å se info fra flere år siden. I tillegg blir hele profilsiden endret....

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 23:52   #16
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.033
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny Facebook ... link

Opprinnelig lagt inn av Ladybug, her.

Det kommer nye endringer i løpet av noen få dager (se link) Det blir den samme informasjonen som alltid har vært der, men veldig mye mere sortert og man kan klikke på en tidslinje for å se info fra flere år siden. I tillegg blir hele profilsiden endret....

Ah, ok. Synes at folk har hatt "faens-fb-endringer-inni-gamperæva-hvor-håpløst-det-kan-bli"statuser i lang tid allerede.

Får ta kommende endringer som en test på om jeg er så fjern som det kan virke som eller om jeg kanskje bare er steike tilpasningsdyktig.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 08:26   #17
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny Facebook ... link

Jeg synes det er fint at de utvikler seg. Veldig mange klager hver gang det er noen endringer. Hadde vi nå gått tilbake til FB anno 2009, så hadde de samme folka sikkert klaget da også.

Forøvrig stresser jeg ikke med å få denne timeline-saken, den får komme når den rulles ut automatisk.

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 08:27   #18
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny Facebook ... link

Opprinnelig lagt inn av Veritas, her.

Jeg synes det er fint at de utvikler seg. Veldig mange klager hver gang det er noen endringer. Hadde vi nå gått tilbake til FB anno 2009, så hadde de samme folka sikkert klaget da også.

Forøvrig stresser jeg ikke med å få denne timeline-saken, den får komme når den rulles ut automatisk.

Enig. Og så kan man ikke se den timelline-saken hos andre før man har fått den selv, tror jeg.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no