Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

SE C905 - er du fornøyd?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-09, 15:56   #21
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: SE C905 - er du fornøyd?

Godt kamera er forresten en av de tingene som er viktigst på telefonen for min del. Bruker mobilen mye til å ta bilder i hverdagen. Har speilrefleks ellers.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-09, 00:22   #22
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: SE C905 - er du fornøyd?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Lyden på min telefon (når noen ringer, eller når jeg ringer - snakkelyd) har forsvunnet på mystisk vis. Jeg må sette på høytaler for å få snakket med folk, og det er egentlig ikke så stas når man er ute. Noen som har opplevd det samme?

Mannen gjorde det... Han gikk inn på nettsiden til SE og foretok div. oppdateringer av softwaren .

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-09, 00:22   #23
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: SE C905 - er du fornøyd?

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Jeg har nettopp handlet denne, venter på å få den i posten. Den er så fin.
Kanskje enda finere i virkeligheten enn på bildet her, litt mer kobberfarget egentlig.




Dere som har denne telefonen - er dere fornøyd? Blir bildene bra? Funksjonalitet, menyer og sånt, bra?

Er du fornøyd, da??

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-09, 10:57   #24
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SE C905 - er du fornøyd?

Opprinnelig lagt inn av Mamarazzi, her.

Mannen gjorde det... Han gikk inn på nettsiden til SE og foretok div. oppdateringer av softwaren .

Takk for tips. Jeg synes sånt er skummelt. Det forsvinner ikke noe fra mobilen når man foretar slike oppdateringer? Er redd for at telefonliste og diverse annet skal forsvinne.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no