Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Packraft

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-20, 12:55   #1
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Packraft

Noen som har Packraft? Oppblåsbar kano av noe slag?
Har sett på 71. Grader nord og det ser jo så gøy ut. Og lettere å få med seg i bilen, bære ned til vannet etc enn en vanlig kano.
Er de virkelig så lette ? Hva er ulemper fordel med de?

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-20, 13:23   #2
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Packraft

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Noen som har Packraft? Oppblåsbar kano av noe slag?
Har sett på 71. Grader nord og det ser jo så gøy ut. Og lettere å få med seg i bilen, bære ned til vannet etc enn en vanlig kano.
Er de virkelig så lette ? Hva er ulemper fordel med de?

Jeg har hatt lyst på Packraft lenge, men prisen stopper meg fra å kjøpe. Den minste skal jo være både lett og solid, og til den prisen bør det stemme. Jeg tipper at en packraft er mer stødig enn en oppblåsbar kano, men jeg vet jo ikke sikkert. SUP er jo og et alternativ som er litt billigere.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-20, 13:31   #3
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Packraft

Ja ønsker meg sup også, tenkte om vi har en sup og en Packraft så er det mye vi kan gjøre. Er sjeldent badetemperatur her.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no