Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Morsdag

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-20, 20:59   #21
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Morsdag

I år har jeg strikket en hals hun ønsket seg. Det blir stort sett en eller annen pakke, men noen år rekker jeg ikke ordne noe (det må postes), og da bestiller jeg blomster hjem til henne.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-20, 21:30   #22
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Morsdag

Både jeg og min mor har fødselsdag i februar så morsdag blir ikke prioritert.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-20, 11:42   #23
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Morsdag

Mamma har bursdag i samme uka som morsdag, så etter at vi ungene ble store har det ikke blitt markert så mye morsdag. Det blir ikke så mye bursdagsmarkering heller skal sies. Akkurat det kan mamma takke seg selv for, som drar på langtidsopphold i Spania hele vinteren.

Jeg får noen ganger en liten gave og oppmerksomhet hjemme her, andre ganger ikke allverdens. I år håper jeg vi skal ut og spise på morsdagen.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-20, 13:53   #24
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Morsdag

Det har ikke en høy pri., men evt en blomst. I år skal vi hjelpe til å rydde hos dem. Fra egne barn er jeg helt klar på at jeg ikke ønsker ting, men gjerne et hyggelig kort eller hjelp i huset.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-20, 14:10   #25
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Morsdag

Min mor driver ikke med slikt. Jeg kjøper blomster til meg selv. Fra ungene (16, 14 og 4) har jeg ønsket meg at de skal tegne hver sin tegning av meg. Og at vi tilbringer tid sammen i morgen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-20, 16:43   #26
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Morsdag

Jeg har invitert min mor og samboer på middag i morgen. Fjortenåringen har tilbudt seg å lage den.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-20, 17:40   #27
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Morsdag

Jeg får alltid noe av gutta, jeg har aldri gitt til min egen mamma som voksen. (Eller pappa)

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-20, 17:52   #28
Dansma
Superduperaktiv
 
Dansma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 765
Dansma er litt kulDansma er litt kul
Standard

Sv: Morsdag

Mamma får blomster og kake.

Eldste ønsker å markere dagen med å ta meg og minsten ut på middag som han skal spandere

Dansma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-20, 19:20   #29
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.778
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Morsdag

Vi har alltid markert både mors- og farsdag. Jeg har vært rundt i all verdens butikker og prøvd å få tak i en kjele min søster har bestemt vi skal kjøpe, men gav opp til slutt. Så vet ikke helt hva vi ender opp med, vi tar gaven med hjem på vinterferie så jeg har litt mer tid til å finne på noe. Vanligvis kjøper vi bare en liten ting, ofte noe hun ønsker seg. Selv har jeg fått blomster og det aner meg jeg også får en dyr gave jeg har ønsket meg veldig lenge (klippekort på et yinyogatimer).

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-20, 20:29   #30
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Morsdag

Jeg pleier å gi en gave eller blomster til mamma, og så pleier vi å ha søndagsmiddag i sammen. Jeg får også et kort eller oppmerksomhet fra mine jenter. Tidligere i regi av far eller bonusfar, nå ordner de selv

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-20, 20:10   #31
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.216
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Morsdag

Vi feiret alltid mors- og farsdag i min oppvekst, men mannen min er ikke vant til det fra sin oppvekst, så det er litt variabelt hva/om jeg får noe.

Nå bor ikke jentene heime lenger, så de hadde gitt faren i oppdrag å kjøpe roser og Anthon Berg marsipanbrød til meg

Jeg inviterte mamma og pappa og søstra mi m/fam på morsdagskaffe i går. Vi kjøpte et sett med hudpleieprodukter fra oss fire døtrene.

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-20, 10:12   #32
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Morsdag

Jeg fikk ny kopp etter at den forrige gikk i gulvet:
https://porsgrund.freetls.fastly.net...ecf4f99c01.jpg

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-20, 11:52   #33
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Morsdag

De siste årene har jeg tatt henne med ut på lunsj på kafé. Det settes stor pris på.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-20, 10:11   #34
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.834
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Morsdag

Min mor får blomster og konfekt. Middag hvis det passer.

Jeg fikk øyenskyggepalett, blomster, sjokolade og nydelig kort ❤️

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no