Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Har dere kjøpt vinterdress allerede?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-07, 21:28   #21
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere kjøpt vinterdress allerede?

Det kan jo hende det ikke blir vinter og kaldt i år ikke sant?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 21:30   #22
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.108
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere kjøpt vinterdress allerede?

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Det kan jo hende det ikke blir vinter og kaldt i år ikke sant?

Personlig kunne jeg tenkt meg å rykke rett frem til neste sommer .

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 21:30   #23
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere kjøpt vinterdress allerede?

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Det kan jo hende det ikke blir vinter og kaldt i år ikke sant?

Du er en ukuelig optimist kjære. *fortrenger forrige vinter uten snø*

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 21:31   #24
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.091
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere kjøpt vinterdress allerede?

Kjøpte ubrukt Reimadress av ei på nett i fjor, men den var for stor. Satser på at den passer i år.
Lillebror arver storesøster sin fra i fjor.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 21:32   #25
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.108
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere kjøpt vinterdress allerede?

Jeg håper det går bra at jeg har kjøpt to dresser i størrelse 110 til storebror på 4 (neste uke) som egentlig ikke er spesielt stor .

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 21:34   #26
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere kjøpt vinterdress allerede?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Personlig kunne jeg tenkt meg å rykke rett frem til neste sommer.

Jeg også.

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Du er en ukuelig optimist kjære.

Takk.

Sitat:

*fortrenger forrige vinter uten snø*

Der ser du!

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 21:35   #27
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.831
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere kjøpt vinterdress allerede?

Ja.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 21:50   #28
Tusta
Aktiv
 
Tusta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 265
Tusta er litt kul
Standard

Sv: Har dere kjøpt vinterdress allerede?

Kjøpt!

Tusta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 22:11   #29
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere kjøpt vinterdress allerede?

Kjøpt idag. I fjor kjøpte jeg seint og endte opp med en idiotisk en. Jeg er sær nemlig. Helst skal den være ensfarget og sånn.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 22:11   #30
syllan
Viking F.K !!
 
syllan sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
Innlegg: 1.254
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Sv: Har dere kjøpt vinterdress allerede?

JEPP har kjøpt til begge jentene.
Reimadress til hun eldste å Mala dress til lillesøster
Reimaen er brun å jeg syns den er helt konge
Mala dressen er brun med to lilla sirkler på å er ultrakul

__________________
"I am in favour of animal rights as well as human rights. That is the way of the whole human being. --Abraham Lincoln"
syllan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 22:13   #31
oss
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 44
oss har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Har dere kjøpt vinterdress allerede?

Marita arver etter Julie.
Julie passer forhåpentligvis sin ifra i fjor.
Håper den holder til over jul, så jeg kan kjøpe ny på salg.
Begge har Reima Tec og jeg er superfornøyd.

oss er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 22:14   #32
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har dere kjøpt vinterdress allerede?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Kjøpt idag. I fjor kjøpte jeg seint og endte opp med en idiotisk en. Jeg er sær nemlig. Helst skal den være ensfarget og sånn.

Sorry,skjønner jo at det var kjipt, men...

__________________
"Det man inte minns har inte hänt"
Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 22:20   #33
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere kjøpt vinterdress allerede?

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

Sorry,skjønner jo at det var kjipt, men...

Men du skulle ha sett altså. Snøen kom og jeg var litt desperat og kjøpte den første og beste (eller, beste er vel å ta i)

Prinsen var 1,5 år. Slike vide drakter i "babymodell" heter "klovnedragt" på dansk. Kan ikke komme med en mer passende definisjon på disse draktene. På tross av at den angiveligvis skulle være myk og god (Name-it sin) så var den så stiv at prinsen sto der da - med hendene rett ut. Nå skal det sies at han var midt mellom str 80 og 86, så dressen var litt stor.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 22:23   #34
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har dere kjøpt vinterdress allerede?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Men du skulle ha sett altså. Snøen kom og jeg var litt desperat og kjøpte den første og beste (eller, beste er vel å ta i)

Prinsen var 1,5 år. Slike vide drakter i "babymodell" heter "klovnedragt" på dansk. Kan ikke komme med en mer passende definisjon på disse draktene. På tross av at den angiveligvis skulle være myk og god (Name-it sin) så var den så stiv at prinsen sto der da - med hendene rett ut. Nå skal det sies at han var midt mellom str 80 og 86, så dressen var litt stor.

Jadajadajada!

__________________
"Det man inte minns har inte hänt"
Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 22:26   #35
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere kjøpt vinterdress allerede?

Trolldressen ,Rampetroll, er fra ifjor.
I år har han i tillegg en Ticket høst/vårdress og en todelt fra Timerland.
Vi kjøpte nye Reima Tec støvler forrige lørdag
Ny reima tec høst/vårlue er også kjøpt
Resten er fra i fjor, to par Reima Tec votter, et par tynne og et par tykke, samt et par Trollvotter.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 22:37   #36
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere kjøpt vinterdress allerede?

Jeg skal kjøpe vintertøy når jeg får lønning i Oktober.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 22:39   #37
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har dere kjøpt vinterdress allerede?

Jeg har ikke bestemt meg for om jeg skal kjøpe hel eller todelt dress ennå, men må finne det ut snart før alle vinterklærne er utsolgt.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 22:42   #38
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.399
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere kjøpt vinterdress allerede?

Jeg har blitt inspirert av FP til å starte shoppingen av vinterutstyr. Men jeg spurte på Anton Sport om de hadde fått inn dresser, og det skulle ikke skje før om et par uker.

Det er altså ikke bare jeg som er treig. Det kan være noen som er innmari raske.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 22:43   #39
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.899
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere kjøpt vinterdress allerede?

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Det kan jo hende det ikke blir vinter og kaldt i år ikke sant?


Jeg bare MÅ klage litt på været!

Jeg er SÅ jævla lei dette drittværet! I fjor hadde vi sommer til langt uti oktober, men da begynte det til gjengjeld å pøse og det fortsatte det med i fire måneder i strekk. Det var 12 grader og regn på julaften og vi hadde TO "#¤%&/ dager med snø! Jentungen fikk brukt skiskoene sine EN gang! Så kom det jo aldri noen sommer heller, og i slutten av august begynte folk å kjøpe vintersko- og dresser. Nå er det midten av september og mange jeg kjenner har forsyne meg brukt dress og ullundertøy på ungene i snart en måned! Herregud, det var jo AUGUST for to-tre uker siden! August! August er en SOMMERMÅNED, for svarte!

Jeg har omsider gitt opp å tro at sommeren fremdeles kan komme, men noen fine høstdager med litt sol hadde jo være greit. Og tenk om det ikke regnet tre måneder i strekk denne vinteren, da.

Jeg emigrerer snart. SKAL vi være nødt å bo i et land der man ikke trenger t-skjorter i det hele tatt, og hvor vinterdresser brukes fra august til mai?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 22:44   #40
Alexy
Lykkelig nygift.
 
Alexy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.952
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har dere kjøpt vinterdress allerede?

Storebror har fått Reima av besteforeldrene i bursdagsgave og snuppa får det i gave om 2 dager.

Så ja, vinterdressene er i hus.

__________________
Alexy.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no