Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Farge på yttergang?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-08-07, 11:53   #1
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Farge på yttergang?

Kan noen tipse meg om fin farge som kan brukes i yttergang? Har evnt. lyst på samme farge i innergangen etterhvert (om en får tid til å male noen gang). Det må bli en lys, men varm farge. Altså ikke helt hvitt, men gjerne en fin og lys beige/brunaktig farge. Har en farge som heter Lys sandstein på vaskerommet, som jeg er veldig fornøyd med, men tror ikke jeg vil ha likt i gangen. Trenger tips om hva jeg skal se etter når jeg henter fargeprøver. Det finnes så vanvittig mange at en blir helt blind.

Vet ikke hva slags garderobeskap jeg skal ha der ennå (mest sannsynlig skyvedører), men har tenk å ha en lys benk med kurver under og puter på topper, samt lik hylle over med små kurver og knagger. Denne er vel offwhite tror jeg. (Fra Skeidar.) Her er bilde av benken og hylla jeg kan tenke meg. Ser jo supersmart ut med en kurv til hver unge.




Sist redigert av Elisabet : 04-08-07 kl 11:59.
Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-07, 12:00   #2
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farge på yttergang?

Håper de putene er vaskbare.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-07, 12:02   #3
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farge på yttergang?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Håper de putene er vaskbare.

Er det noe man bør tenke på når en har barn? Takk for tipset. Skal sjekkes. Men vi kan jo bruke den uten puter også.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-07, 14:10   #4
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farge på yttergang?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Er det noe man bør tenke på når en har barn? Takk for tipset. Skal sjekkes. Men vi kan jo bruke den uten puter også.

Ellers så er det enkelt å sy nytt vaskbart trekk!

Dersom du tar med deg prøven på Sand, kan du få hjelp til å velge farge som går i samme nyanse, lyserer eller mørkere.

Ilebrekke eller Zeiner er der hvor de har mest peil. Kanskje Interiørland.
Vet ikke helt hvordan det er blitt hos Tønsberg Fargehandel (nye Jernia på Kilen), de var fantastisk flinke tidligere, men jeg har ikke sett noen av disse interiørdamene der nå.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-07, 14:38   #5
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.102
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farge på yttergang?

Tipser igjen om denne.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-07, 19:44   #6
Sildre
Endelig på vei oppover!
 
Sildre sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 405
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Sv: Farge på yttergang?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Håper de putene er vaskbare.

Nei, de er ikke det. *erfart*

På den annen side går det helt fint å bruke andre puter, f.eks de runde putene fra IKEA som er beregnet på kjøkkenstoler (borrelåsbåndene klippes av).

__________________
Sildre
Sildre er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-07, 20:54   #7
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farge på yttergang?

Jeg synes NCS 1002 Y50R er fin. Lun og varm, samtidig som den er lys og fin.

Den ser sånn ut (husk at farger ser noe annerledes ut på skjermen enn i virkeligheten....):

Vedlagte bilder
Filtype: png Bilde 10.png (4,6 KB, 3 visninger)
__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no