Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Norwegian eller Ryanair? Hjelp meg å velge!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-12, 21:51   #21
valborg
Superaktiv
 
valborg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 345
valborg er litt kulvalborg er litt kul
Standard

Sv: Norwegian eller Ryanair? Hjelp meg å velge!

Dere skal reise i sommerferien, antar det ikke er helgetur, da vil ekstra investering i reise til/fra Gardermoen være relativt lav og betale seg i form av en mye triveligere tur!

Vi bor i London og reiste med Ryanair for første og siste gang i høst, valgt pga nærflyplass i Norge. Pyton på alle vis. Nå forsøker vi å finne andre løsninger.

__________________
02, 04, 08
valborg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 08:58   #22
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.437
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Norwegian eller Ryanair? Hjelp meg å velge!

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Mmmm, er nok noe med all forventningen jeg har følt på der, på vei ut i verden!


(Men flyplasser oppleves nå noen hakk mer masete med mann og barn på slep, må jeg tilstå)

Mulig jeg er blond, altså, men er det ikke generelle sikkerhetsregler som alle flyselskap må følge?

Jo reglene er der, men opplæringen og utføringen ellers er det flyselskapet som står for. Som vi jo f.eks ser i tråder her inne er det mye forskjellig ute og går innenfor rammene av lovlig sikring av barn i bil. Det blir det samme på fly, i tillegg til at jeg mistenker Ryanair for å kjøre flyvarianten av billigst mulig forovervendt barnesete til babyen så snart den er over vektgrensa så er jeg ikke trygg på at av og til kjører ekvivalenten av å ta ungen på fanget under sikkerhetsselen når de ikke tror seg sett av kontrollører.

Det er klart det er kontroller her, men kontrollører rekker jo ikke over alt og alle hele tiden.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 09:11   #23
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.018
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Norwegian eller Ryanair? Hjelp meg å velge!

Opprinnelig lagt inn av Fakse, her.

Jeg kommer aldri til å reise med Ryanair. Mye på grunn av det du beskriver, men også fordi jeg ikke stoler på at de tar sikkerheten på alvor. Hvor god opplæring har egentlig de flyvertinnene i evakuering av fly f.eks?

Når man i tillegg kjenner flere piloter som ikke vil ta jobb der, så er saken klar.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 15:09   #24
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Norwegian eller Ryanair? Hjelp meg å velge!

Takk for tenkehjelp!
Da er Norwegianbillettene i boks!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 15:12   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.409
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Norwegian eller Ryanair? Hjelp meg å velge!

Godt valg! Selv om det er lenger til flyplassen her, kanskje det er kortere dit dere skal?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 15:34   #26
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Norwegian eller Ryanair? Hjelp meg å velge!

Det blir det samme i andre enden - men trivselen er så mye høyere når man reiser med Norwegian at det er verdt det.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 16:55   #27
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.991
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Norwegian eller Ryanair? Hjelp meg å velge!

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Når man i tillegg kjenner flere piloter som ikke vil ta jobb der, så er saken klar.

Jepp. Heller kjøre buss, sa piloten jeg kjenner.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 19:56   #28
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.457
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Norwegian eller Ryanair? Hjelp meg å velge!

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Jepp. Heller kjøre buss, sa piloten jeg kjenner.

Men det er vel pga veldig lav lønn og håpløse arbeidsforhold? Eller har de direkte kommentert sikkerheten?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 19:59   #29
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Norwegian eller Ryanair? Hjelp meg å velge!

Åkkei, jeg skal, however, ut og fly med Ryanair om noen få dager... Siden de flyr i ett sett og det stort sett er sure flyvertinner som er pes med dem, får vi satse på at jeg kommer meg trygt fram og tilbake.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 20:06   #30
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Norwegian eller Ryanair? Hjelp meg å velge!

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Men det er vel pga veldig lav lønn og håpløse arbeidsforhold? Eller har de direkte kommentert sikkerheten?

I mine øyne er håpløse arbeidsforhold nesten nødt til å hå ut over sikkerheten på et eller annet tidspunkt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 21:25   #31
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.409
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Norwegian eller Ryanair? Hjelp meg å velge!

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Men det er vel pga veldig lav lønn og håpløse arbeidsforhold? Eller har de direkte kommentert sikkerheten?

Det vil jo igjen gå utover kompetansen til de som søker seg til en slik jobb.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 21:28   #32
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.018
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Norwegian eller Ryanair? Hjelp meg å velge!

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Men det er vel pga veldig lav lønn og håpløse arbeidsforhold? Eller har de direkte kommentert sikkerheten?

Nei, selv arbeidsledig ville de ikke jobbe der.
Håpløse arbeidsforhold finner du mange steder i flybransjen. Ikke er lønna så bra som alle skal ha det til heller.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 21:37   #33
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Norwegian eller Ryanair? Hjelp meg å velge!

Jeg kjører full boikott av Ryan Air men bare en liten kommentar til dette med sikkerhet.

Ryan Air har faktisk en av de nyeste flyflåtene i Europa, nesten ikke gamle fly i det hele tatt. norwegian har blitt bedre siste årene, og har en stor ordre inne på drøssevis av nye fly, men de har fortsatt mange gamle fly i parken sin. (vi snakker 20 år gamle fly som ble kjøpt fra Ukraina osv).

Så det blir litt søkt å si at norwegian tilbyr bedre sikkerhet en Ryan Air. norwegian bruker også veldig mange læringer på sine flyvninger så hvis man definerer sikkerthet ut fra erfarent kabinpersonell, så bør man nok satse på SAS eller British Airways til London. (Men ny flåflåte vil jeg si er et noe bedre kriterie en erfarene kabinansatte).

Men for all del, som nevnt, jeg flyr aldri med Ryan Air og det er en av de tingene jeg klarer å være konsekvent med.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 17:29   #34
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Norwegian eller Ryanair? Hjelp meg å velge!

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Jeg kjører full boikott av Ryan Air men bare en liten kommentar til dette med sikkerhet.

Ryan Air har faktisk en av de nyeste flyflåtene i Europa, nesten ikke gamle fly i det hele tatt. norwegian har blitt bedre siste årene, og har en stor ordre inne på drøssevis av nye fly, men de har fortsatt mange gamle fly i parken sin. (vi snakker 20 år gamle fly som ble kjøpt fra Ukraina osv).

Så det blir litt søkt å si at norwegian tilbyr bedre sikkerhet en Ryan Air. norwegian bruker også veldig mange læringer på sine flyvninger så hvis man definerer sikkerthet ut fra erfarent kabinpersonell, så bør man nok satse på SAS eller British Airways til London. (Men ny flåflåte vil jeg si er et noe bedre kriterie en erfarene kabinansatte).

Men for all del, som nevnt, jeg flyr aldri med Ryan Air og det er en av de tingene jeg klarer å være konsekvent med.

Både Ryanair, Norwegian og SAS har mange og gamle fly. Flysikkerhet har ingenting med alderen på flyparken å gjøre, men hvordan vedlikeholdet av flyparken er. Godt og kontinuerlig vedlikehold og kontroll koster penger. Her står flyselskapene fritt til å velge hvem som skal ta s.k. C-sjekker av flyene sine. Noen sjekker de i Norge, noen i Israel og noen i Afrika. Det er store prisforskjeller i disse landene.

Billettpris og flysikkerhet henger ikke nødvendigvis sammen, men jeg liker å tro at man har større interesse, egeninteresse og hengivenhet til jobben sin og arbeidsgiver dersom man som arbeidstaker har skikkelige arbeidsvilkår og skikkelige kontrakter. Dessverre går samfunnet i retning av at slike hensyn blir underordnet, og særlig i flybransjen hvor det har vært kunstig lave billettpriser som, naturlig nok, fører til sosial dumping. Ryanair er der. Norwegian er på vei dit, og SAS forsøker nok å få de ansatte litt mer dit de også.

Viktige hensyn å ta når man bestiller flybillett er å ta høyde for uforutsette hendelser. Hva skjer dersom flyet ditt med Ryanair blir kansellert? Får du igjen pengene? Booker de deg over til et annet fly eller flyselskap dersom det blir kansellert eller forsinket? Hva betaler du for, og hva betaler du tillegg for?

Mange tror at SAS ALLTID er dyrest hvilket ikke alltid er tilfellet. I tillegg sørger SAS for å få deg dit du skal selv om det blir kanselleringer og forsinkelser fordi de er et nettverks-selskap som samarbeider med mange andre store aktører i flybransjen. Det glemmer mange helt til flyet deres blir kansellert og man står der uten hjelp videre... God tur ;-)

http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10069874

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 17:38   #35
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Norwegian eller Ryanair? Hjelp meg å velge!

Jeg hadde ALDRI turt å velge Norwegian nå, pga. artikkelen over her.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 17:41   #36
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Norwegian eller Ryanair? Hjelp meg å velge!

Kan signere Elin i sin helhet. Se bare dagens nyheter om Norwegian.

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 17:42   #37
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Norwegian eller Ryanair? Hjelp meg å velge!

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Jeg hadde ALDRI turt å velge Norwegian nå, pga. artikkelen over her.

Joda, det hadde du. Norwegian funker helt fint det! Men Ryanair...fy,fy!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 17:45   #38
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.018
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Norwegian eller Ryanair? Hjelp meg å velge!

Helt enig med Elin. Nå er ikke jeg sånn superfan av SAS heller, men siden mitt selskap ikke lenger eksisterer så er det SAS som gjelder.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 17:45   #39
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Norwegian eller Ryanair? Hjelp meg å velge!

Ryanair har jeg ingen erfaring med, tror ikke de flyr fra Stavanger heller. Etter denne tråden hadde jeg nok hatt et stort dilemma om valget stod mellom Ryanair og Norwegian.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 17:50   #40
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.856
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Norwegian eller Ryanair? Hjelp meg å velge!

Vi har flydd flere ganger med Ryan air, har aldri hatt noe problemer, ikke engang da jeg hadde med for mye i kofferten. Nå er det en stund siden sist for vi bor ikke i nærheten av plasser de flyr fra, så nå bruker vi stort sett å fly med Norwegian eller wideroe om jeg skal til hjemstedet mitt.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no