Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

"De nye" gitarkameratene gjør U2 på Senkveld

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-04-09, 10:20   #21
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "De nye" gitarkameratene gjør U2 på Senkveld

Ali er ein pingle

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-09, 10:22   #22
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "De nye" gitarkameratene gjør U2 på Senkveld

Ali er fæl. Den stemmen får meg til å ville bytte kanal, om det være seg radio eller tv.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-09, 10:29   #23
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "De nye" gitarkameratene gjør U2 på Senkveld

Det er ikkje berre stemma hans, men heile han.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-09, 10:47   #24
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "De nye" gitarkameratene gjør U2 på Senkveld

Du sier noe der.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-09, 10:54   #25
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: "De nye" gitarkameratene gjør U2 på Senkveld

Jeg likte det ikke. Starten var grei, da kurt sang en strofe, men så kom jo alejandro i gang da, og da var det ødelagt for meg. Dessuten skal den sangen ha trøkk, og ikke sånn halleluja-suppe-følelse. Så det så.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-09, 11:51   #26
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: "De nye" gitarkameratene gjør U2 på Senkveld

Jeg satt med gåsehud. Og elsker Espen Lind. Det var nydelig fra ende til annen (selv om jeg sliter litt med Ali også, men han er sikkert med for å fange småpikepublikumet).

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-09, 12:18   #27
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "De nye" gitarkameratene gjør U2 på Senkveld

Jeg synes det var littebitt sjarmerende at Ali tydelig var så nervøs og svettet i hendene. Han er jo bare en liten unge. Jeg synes det var bra til cover å være. Absolutt ingenting i verden slår originalen. Så om man tar det for det det er - en cover, så var det spiselig. Men noe sier meg at jeg kommer til å være minst like lei av denne som jeg er av Hallelujah om noen måneder.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-09, 17:19   #28
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "De nye" gitarkameratene gjør U2 på Senkveld

Jeg synes Kurt synger "Stuck in a moment" veldig bra!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-09, 17:24   #29
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "De nye" gitarkameratene gjør U2 på Senkveld

Det eneste jeg tenkte da jeg hørte denne versjonen var: "Å, nei! Skal de ødelegge den låta også?"

Fælt!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-09, 21:21   #30
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "De nye" gitarkameratene gjør U2 på Senkveld

Hadde de kuttet ut Ali og Espen, så hadde det vært veldig fint.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-09, 22:06   #31
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: "De nye" gitarkameratene gjør U2 på Senkveld

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Det eneste jeg tenkte da jeg hørte denne versjonen var: "Å, nei! Skal de ødelegge den låta også?"

Fælt!



Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Hadde de kuttet ut Ali og Espen, så hadde det vært veldig fint.

Og

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 01:36   #32
M&S
Erfaren
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 928
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Sv: "De nye" gitarkameratene gjør U2 på Senkveld

Jeg er ihuga U2 fan men synes denne versjonen var kjempefin jeg! En av mine favorittsanger og er glad den kommer i flere versjoner

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 01:40   #33
M&S
Erfaren
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 928
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Sv: "De nye" gitarkameratene gjør U2 på Senkveld

Kurt Nilsen har forresten en deeeeiiilig stemme!

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 07:28   #34
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "De nye" gitarkameratene gjør U2 på Senkveld

Eg syns jo det var heilt fantastisk, og har bestilt meg billett til Borggården i juni sammen med Guniss. :enkel:

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 08:19   #35
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "De nye" gitarkameratene gjør U2 på Senkveld

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Eg syns jo det var heilt fantastisk, og har bestilt meg billett til Borggården i juni sammen med Guniss. :enkel:



Jeg synes også det var fint, og noe av sjarmen for meg er jo nettopp forskjellen i stemmene deres. Selv om jeg definitivt liker Kurt sin best.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 09:53   #36
Tøtto
Superduperaktiv
 
Tøtto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 664
Tøtto er litt kulTøtto er litt kulTøtto er litt kul
Standard

Sv: "De nye" gitarkameratene gjør U2 på Senkveld

Kurt
De andre er bare i veien!

__________________
..
Tøtto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 18:12   #37
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "De nye" gitarkameratene gjør U2 på Senkveld

Det kryper innunder huden min når jeg hører stemmen til Ali. Kurt kan gå til nød, men denne var virkelig altfor søtsuppete.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 20:26   #38
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "De nye" gitarkameratene gjør U2 på Senkveld

Det var jammen godt å møte noen likesinnede som ikke liker han Fuahantes-karen. JEg får angst av de der kameratene. :grøss:

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no