Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Å jobbe i stall

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-17, 11:53   #81
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å jobbe i stall

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Plukke fra hverandre og sette sammen hodelag. Flette man. Undersøke muskler. Hente inn fra beite, ingenting slår å bli gjenkjent av en hest på avstand.

Blir helt rørt bare av tanken på å høre humringen og se hesten komme tuslende til gjerdet for å bli klødd litt i pannen.

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

I stedet for disse FP-fjellturene jeg stadig ser snakk om, så burde vi dra på FP-rideleir.

JA!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-17, 12:27   #82
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å jobbe i stall

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Helt klart. Jeg skulle mye heller latt barna mine måke hestemøkk og strigle hester, enn å løpe meningsløst rundt etter ball på kunstgressbane. Førstnevnte er langt mer givende og lærerikt. Men jeg får visst ikke bestemme sånt.

Hva som er mest givende kan nok diskuteres. Jeg innser at jeg ikke forstår dette hestegreiene. Jeg skjønner at det er mange som trives med det, men jeg tror ikke at det hadde hatt helt samme effekt på meg.

Jeg hadde trolig reagert som HI hvis jeg hadde opplevd det som om datteren min "jobbet" masse uten å få noe igjen for det. På den annen siden - min datter får betalt for å være fotballdommer for de minste jentelagene, men hadde helt klart gjort det uten betaling også. Det å føle at man er til nytte har en verdi det også.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-17, 12:33   #83
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å jobbe i stall

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

I stedet for disse FP-fjellturene jeg stadig ser snakk om, så burde vi dra på FP-rideleir.

Jeg er med.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-17, 12:42   #84
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å jobbe i stall

Jaja. Av alle måter å være gal på, er jo dette en av de mer sjarmerende.

(Jeg betaler jo ganske mye penger for å få en til å fortelle meg at jeg skal kjøre push-ups og burpees i gjørme og slaps til blodsmaken står i kjeften, for eksempel. )

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-17, 12:58   #85
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å jobbe i stall

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

(Jeg betaler jo ganske mye penger for å få en til å fortelle meg at jeg skal kjøre push-ups og burpees i gjørme og slaps til blodsmaken står i kjeften, for eksempel. )

ja, jeg innrømmer ærlig at jeg ikke helt skjønner det heller.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-17, 13:02   #86
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å jobbe i stall

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

ja, jeg innrømmer ærlig at jeg ikke helt skjønner det heller.

Litt som at jeg ikke skjønner at folk befinner seg på en fotballbane uten å få meget godt betalt. For ikke å snakke om å bruke ferie på cup. Men det er kanskje i kategorien hva man gjør for sine barn.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-17, 13:34   #87
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å jobbe i stall

Eg er djupt fascinert. Hestebæsj er vel like ekkelt som all anna dyreavføring, og hest luktar jo like lite parfyme som ei ku? Hestefolk ER rare.

Maken hadde hest heile oppveksten, og meiner visst å bygge ny stall og skaffe hester etterkvart. Eg har null forhold til hestar, og prøver difor å trenere prosjektet.

Fotball, derimot, er alvor.

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-17, 14:52   #88
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å jobbe i stall

Opprinnelig lagt inn av Tante Sofie, her.

Eg er djupt fascinert. Hestebæsj er vel like ekkelt som all anna dyreavføring, og hest luktar jo like lite parfyme som ei ku? Hestefolk ER rare.

Maken hadde hest heile oppveksten, og meiner visst å bygge ny stall og skaffe hester etterkvart. Eg har null forhold til hestar, og prøver difor å trenere prosjektet.

Fotball, derimot, er alvor.

Nei, hestemøkka er tørr, ren og kan plukkes med hendene.
Hest lukter magisk!
En ren ku, som går på beitet lukter også skikkelig godt. Mye bedre enn noen parfyme!


Ja til FP rideleir.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-17, 18:56   #89
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å jobbe i stall

Dette må da handle om ansvar? I en periode hadde jeg ridetime som gjorde at jeg etterpå kunne hjelpe til med kveldsfôringen. Jeg syns det var givende å få lov til å være med på å fôre hestene mens jeg småpratet med stallvakten. Det falt meg ikke inn at jeg skulle få noe igjen for dette, annet enn selve gleden over å få gi hestene mat. (Det er noe magisk over stemningen i en stall rett etter at alle dyrene har fått mat!) Men så hadde jeg heller ikke noe ansvar. Hvis det ikke passet, så var det bare å droppe ut. Jeg trengte ikke å gi beskjed om jeg ikke kom, og jeg forventet at dette var noe jeg hjalp til med, ikke noe jeg var ansvarlig for.

De forskjellige rideskole-stallene i Oslo-området er, slik jeg har forstått det, ganske forskjellige. På noen steder sørger stallen for at hestene er pusset og klare for å bli ridd før ridetimen starter. På andre plasser må man komme ekstra tidlig for å stelle den hesten man skal ri. Det sier seg selv at man i førstnevnte stall har større behov for stallhjelp enn i sistnevnte.

Noen staller tilbyr dropp-inn i helgene, og i disse timene kan stallhjelp få lov til å ri gratis om det er ledig plass. Andre steder er det spesielle timer satt av til stallhjelp. Jeg har forresten alltid trodd at stallhjelp vanligvis red fast på rideskolen. Jeg mener å ha vært borti at det var et krav i den tiden de eldste jentene drev med slikt.

Er det forventet at din jente stiller opp, Cumulus? Må hun gi beskjed til noen om hun ikke kommer? Jeg syns det viktige er hvorvidt hun har ansvar eller ei.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-17, 19:00   #90
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å jobbe i stall

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg er med.

Ja til rideleir! Har ikke ridd siden folkehøgskolen.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-17, 21:20   #91
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.838
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å jobbe i stall

Jeg blir med på rideleir.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-08-17, 22:42   #92
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å jobbe i stall

Mohahaha!!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_1714.JPG (1,62 MB, 43 visninger)
__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-17, 22:46   #93
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å jobbe i stall

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Mohahaha!!

Domming!
Du arrangerer rideleiren siden du tydeligvis er kvalifisert.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-17, 23:41   #94
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å jobbe i stall

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Domming!
Du arrangerer rideleiren siden du tydeligvis er kvalifisert.

Gjerne. Men da kan det ikke komme mer enn en. Siden jeg bare har to hester. Og den andre forhåpentligvis drar på et føll til sommeren

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-17, 09:08   #95
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å jobbe i stall

Jeg kan fint ta fjøs også.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-17, 09:49   #96
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å jobbe i stall

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Gjerne. Men da kan det ikke komme mer enn en. Siden jeg bare har to hester. Og den andre forhåpentligvis drar på et føll til sommeren

Stiller meg først i køen.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-17, 09:51   #97
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å jobbe i stall

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jaja. Av alle måter å være gal på, er jo dette en av de mer sjarmerende.

(Jeg betaler jo ganske mye penger for å få en til å fortelle meg at jeg skal kjøre push-ups og burpees i gjørme og slaps til blodsmaken står i kjeften, for eksempel. )

Jeg betaler mye penger for et lignende opplegg, og nå også for å få bli svett og full av kalk. Hver sin lyst.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-17, 15:05   #98
Normy
Superduperaktiv
 
Normy sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2016
Hvor: Oslo
Innlegg: 629
Normy er litt kulNormy er litt kulNormy er litt kul
Standard

Sv: Å jobbe i stall

Mitt inntrykk er at det er vanlig med en eller annen form for påskjønnelse til dem som jobber i stallen, men jeg har kun erfaring fra veldig små private staller med noen få hester, og fra store ridesentre der dette er satt veldig i system.
Jeg ville uansett snakket med den som er ansvarlig hvis mitt barn skulle henge rundt i en stall. Både for å vite at sikkerheten er ivaretatt, og at barnet mitt får noe igjen for jobbinga. Jeg liker godt å stelle og stulle rundt i stallen selv, men ville aldri forventet at småjenter skulle synes at det var belønning god nok bare å få henge rundt i ukesvis.

Normy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-17, 16:00   #99
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å jobbe i stall

Haha, jeg hadde også blitt med på rideleir! Drev med hester i mange år, i ungdommen.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-17, 16:48   #100
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å jobbe i stall

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Nå vet jeg jo ikke hvordan det er der, men i stallene jeg kjenner til var det snakk om uhorvelige mengder stalljenter. Som kom jevnlig og gjorde mye arbeid. Selv i den lille stallen jeg holdt til hadde jeg gjerne 5-6 jenter hengende, og det var ofte bare meg der, som "voksenperson" (jeg var 14-21 år). Det er litt på det nivået at for de fleste av dem var det en belønning å få børste hesten. De færreste kunne få håpe på å ri. Mine to faste hestepassere fikk ri ofte, men de hadde jeg jo en avtale med. Jeg var i grunn en veldig grei hesteeier, men alle kunne ikke fått ridd. Det går bare ikke.

I stallen der datteren min jobber er det som sagt kun henne som er et barn på 9 år, de tre andre er rundt 20. Så veldig mye styr er det vel ikke...

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no