Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Telinet energi, svindel og bedrag?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-12, 15:32   #1
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Tommel ned

...

...


Sist redigert av Sonja Sockersöt : 20-02-18 kl 20:59.
Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-12, 16:41   #2
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Telinet energi, svindel og bedrag?

Bra du stiller dem til veggs da! Enkelte er sleipere enn vegglusa.

  Svar med sitat
Gammel 24-08-12, 19:39   #3
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Telinet energi, svindel og bedrag?

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Ble idag oppringt av en overivrig selger som ringte meg fordi jeg angivelig hadde deltatt i en spørreundersøkelse hvor jeg kunne vinne en sydentur til 16000 kroner, og at jeg i denne spørreundersøkelsen hadde krysset av for at jeg ønsket meg billigere strøm. Hvor og når jeg skulle ha deltatt kunne den masete siddisen ikke svare på. Etter litt press mente han at det nok var på Facebook, og sa at dette spørsmålet var det eneste i undersøkelsen. Jeg er rimelig sikker på at jeg ikke har deltatt i noe slikt da jeg skyr alt som kan være i nærheten av å minne om reklame, og mitt mobilnummer er uansett ikke tilgjengelig på min profil. Kjapp googling forteller meg at jeg ikke er den eneste som har blitt utsatt for dette ekstremt frekke stuntet, i tillegg til at et hav av rasende ekskunder som har blitt krevd for de mest horrible summer a-konto uten å ha blitt kompensert for dette i ettertid, forteller meg at Telinet energi ikke er et firma jeg ønsker å ha noe kundeforhold til.

Andre som har opplevd lignende? Har sendt dette til Telinets kundeservice og gitt dem en uke på å svare meg på hvor jeg skal ha svart på dette og hvordan de har fått tak i nummeret mitt. Blir så forbannet på sånt fjask!

Vi kuttet ut Telinet da de i tillegg til det forskuddet vi allerede hadde inne a-konto kom med en faktura helt utenom ordinær frekvens 'fordi strømprisen var på vei til å øke og de ville skåne kundene sine for overraskelser'.
Jeg var ikke interessert i å sørge for likviditeten i selskapet, så vi byttet glatt til et annet selskap med etterskuddsfakturering. Vi hadde imidlertid ingen problemer med å få tilbake pengene våre i sluttoppgjøret.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no