Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Kan man blokke enkelte sider på finn.no?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-10, 18:59   #21
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?

He, he. her kan det ta av ser jeg.

Altså. Vi trenger ikke en traktor en gang. Han mener han skal brøyte utenfor huset med den. Vel, han har en til det. Han er tullette etter biler. Har to bobler fraskrudde i garagen på 100 kvm, som har stått slik i noen år nå. Og en veteran mercedes. Og denne traktoren.
Og jeg har fortalt hva jeg mener, men gidder ikke lage et helvete ut av det. Da tenker jeg at jeg heller får beskytte oss litt mot han selv, om dere forstår. Blokke rjeg finn, kommer han til å mumle "du må se å fikse nettet" og så tusler han ut og skrur på noen av de bilene som står her.
Nå har han satt seg fast i ny traktor opplegget. Det er snakk om 100 000,- Selv om pengene er her, mener ikke jeg de skal brukes på traktor, men på opppussing av en SÅRT tiltrengt gang og isolering der. Han er enig i at det skal gjøres, men traktoren kommer visst først. Jeg gir opp. Jeg klarer ikke å få han til å forstå at vi ikke har plass ELLER ett fnugg av behov for den.
Så kjøper han ikke den i ettermiddag, så må finn blokkes. Kjøper han den vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre, men da legger jeg den andre ut for salg. Med eller uten samtykke.
Vi kan ikke ha to traktorer her midt i byen!

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 19:01   #22
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Eller du kan tusle inn i en hjørne og la være å kommentere i en tråd der du ikke kan bidra med noe som har noe med tråden å gjøre.

Jeg har da masse å bidra med. Mulig det ble skrekkelig subtilt (selvsagt ble det det!), men det er da lett for tinkadott å sjekke hva som finnes av programvare for å sperre nettsteder for mindreårige. For eksempel finnes det noe som kalles for "Magic Desktop" som enkelt sperrer for tilgang. Lykke til!

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 19:01   #23
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?

Kan ikke du lære deg å kjøre, så kan dere kjøre på tur sammen?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 19:08   #24
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?

ea. Nopp.

Han mener han trenger den til å brøyte vår lille gårdsplass. Jeg har sagt vi kan betale noen 3000,- , noen MED traktor, og da brøyter de for oss hele vinteren.
Han sier han er den som mpker, så han kan avgjøre. Da mener jeg han kan kjøpe snøfres og så kan jeg bruke den og.
Men nei. Traktor

:frustrert:

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 19:22   #25
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?

Oi, vet ikke helt hva jeg hadde gjort. Jo kanskje klikket litt i vinkel.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 19:38   #26
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?



Hva med sånne barnevakt-programmer? Der kan man vel blokke ut enkelte ord, som alt som har med sex å gjøre for eksempel. Du kan jo sette det til å blokke alle sider som nevner traktor?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 19:39   #27
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Ah! Beklager. Du har helt rett. Jeg skal selvsagt straks og med én gang sette meg inn i hvordan de ymse nettleserne (eventuelt ymse brannmurer) fungerer for å kunne hjelpe tinkadott til å gjøre noe som jeg finner fullstendig moralsk forkastelig.

Det var da voldsomt

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 20:22   #28
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?

Kast PCn.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 20:23   #29
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Eller du kan tusle inn i en hjørne og la være å kommentere i en tråd der du ikke kan bidra med noe som har noe med tråden å gjøre.

Det var da voldsomt. Jeg syns ikke Lille meg har sporet noe voldsomt av, personlig syns jeg hun er ganske så on topic når hun uttaler seg om hvorvidt det HI planlegger er spesielt oppegående å gjøre. (Og om hun hadde sporet av, så er det jo fritt fram det også, gitt.)

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 20:26   #30
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Oi, vet ikke helt hva jeg hadde gjort. Jo kanskje klikket litt i vinkel.


Hvis partneren din sperret nettsider for deg, eller hvis han kjøpte traktor?

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 20:29   #31
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Hvis partneren din sperret nettsider for deg, eller hvis han kjøpte traktor?

Nå spurte du ikke meg men: Begge deler!

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 20:32   #32
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?

mannen mener du burde forandre i noe som gjør at når han skriver finn.no så kommer du til vg.no fek.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 20:33   #33
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?

Opprinnelig lagt inn av kristine, her.

Det var da voldsomt

Hva? Prøver du å si at det ikke er lov å ta litt av når jula er like rundt hjørnet og det eneste som hittil har skjedd av juleting er peppekakebaking? Som forøvrig skjedde i går? Og hvor halvparten av baksten ble ødelagt fordi denne "lure dingsen" var så ustødig at brettene falt sammen?

Er ikke det lov? Skal jeg liksom la det gå ut over ungene nå da? Hæ? Hæ? Hæ? :ypper:

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 20:41   #34
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?

Unnskyld meg, men jeg bare ler og ler, jeg.
Jammen godt det er flere enn meg. Her en sommer fant mannen en gigantisk båt ("Den er jo gratis! ") på finn. Jeg fikk heldigvis avverget det.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 20:44   #35
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?

Du kan le, du, som ikke har gravemaskin og dumper i hagen.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 20:46   #36
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Unnskyld meg, men jeg bare ler og ler, jeg.
Jammen godt det er flere enn meg. Her en sommer fant mannen en gigantisk båt ("Den er jo gratis! ") på finn. Jeg fikk heldigvis avverget det.

Ja, ikke sant! Man kommer så uendelig mye lenger med å snakke skikkelig med ektefellen og enkelt og greit forklare hvilke naturlige konsekvenser det vil ha å for eksempel finne seg en "gratis" båt på finn. Konsekvenssetninger som "ikkeno sex på deg så lenge du står som eier av den båten", "og fra nå av vasker DU dassen - OG ungene" og ikke minst den helt nye "da kjøper jeg en traktor" kan nemlig på en helt naturlig måte flettes inn i samtalen.

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 20:50   #37
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

mannen mener du burde forandre i noe som gjør at når han skriver finn.no så kommer du til vg.no fek.

Genialt! Det er akkuratt noe slikt jeg tenker på.
Noen som aner hvordan man gjør det?

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 20:53   #38
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?

Kan dette hjelpe?
http://www.wikihow.com/Block-a-Websi...net-Explorer-7

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 20:54   #39
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?

Legg nå for all del opp link til noe litt mer interessant en vg, så han glemmer hva han egentlig så etter.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 20:54   #40
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?

Jeg er redd det er for seint. Han ringte nå, og var smøreblid i tlf...




Noen her som er intr i den gamle traktoren?

Krampeholder meg til den ørlille sjansen på at han ikke har kjøpt noen....

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no