Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-10, 10:41   #21
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

Jif hjelper litt. Jif skuremiddel. Og jeg har også nappet litt selv i etterkant siden hudpleier absolutt vil ha store mørke bresjnev øyenbryn på meg. Når jeg fikk bort noen få hår virket de ikke så overveldende lenger.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 10:51   #22
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

Kom igjen med bilde!
Gjerne både uten remedier i øyenbrynene og med Jif eller noe.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 11:03   #23
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

Haha! Dere er bra søte! Bilde???? Vel.. jeg t r o r ikke det!

Får se hvordan det hele ser ut etter timen hos frisøren. Tanken på å farge håret i samme farge som øyenbrynene nå er, er fullstendig uaktuelt. I mitt hode er jeg blond, som jeg alltid har vært, jeg klarer bare ikke tanken på en drastisk forandring. Der er jeg pyse!

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 11:06   #24
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

Det går seg til altså, og da blir det så bra atte!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 11:11   #25
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

Ikke bilde altså?

Det går seg helt sikkert til! For å få bort overskuddsfarge på huden bør du prøve å gnikke litt med en bomullsdott og litt aske fra peisen, det fungerer like bra som sigarettaske (og lukter langt fra like ille). Ellers har jeg fjernet flekker på huden med Clinomyn tannkrem, den har vel en viss slipeeffekt.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 11:14   #26
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

Det går seg til!
Dessuten kan du det første døgnet ta unna litt med feit krem, vaselin eller liknende.

Hilsen ei som også blir sjokkert over farge i brynene.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 12:06   #27
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

En hudpleier jeg brukte tidligere sverget til Zalo, rett og slett, for å få mindre farge på øyenbryenen. Men som de andre sier: Det går seg vanligvis til. Nå har jeg en hudpleier som sørger for perfekt resultat uten for mørke øyenbryn de første dagene, men tidligere syns jeg det hjalp etter å ha tatt en god varm dusj og vasket meg litt ekstra godt i ansiktet (eh, altså i realiteten øyenbrynene).

Lykke til - og så syns jeg vi skulle fått sett noen bilder.

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 13:49   #28
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

Jeg synes vi fortjener et bilde nå i og med at vi kommer med så utrolig bra hjelp her. Vedder forresten på at det er bare det at du ikke er vant med det? Min mor så rett og slett ut som en klovn da hun hadde vært hos hudpleier. Da overskuddsfargen gikk bort så så hun bare agressiv ut. : trøster:

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 13:50   #29
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

Jeg syntes du skal legge ut bilde ja SÅ kan vi avgjøre hvem du ligner
*men jeg LOVER det er en vanesak*

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 15:09   #30
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Min mor så rett og slett ut som en klovn da hun hadde vært hos hudpleier. Da overskuddsfargen gikk bort så så hun bare agressiv ut. : trøster:

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 15:14   #31
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Min mor så rett og slett ut som en klovn da hun hadde vært hos hudpleier. Da overskuddsfargen gikk bort så så hun bare agressiv ut. : trøster:

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 15:46   #32
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Jeg ble sammenlignet med Thomas Alsgaard....





Unnskyld!

__________________
Storebror 2007 og Lillebror 2012
United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 16:00   #33
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

Opprinnelig lagt inn av United, her.





Unnskyld!

Det er helt greit!

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 16:04   #34
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

Ja ! Poll! Thomas Alsgård. Bjartmar Gjerde. Bresjnev som alternativ? Har dere forresten sett hun i bonderomantikk? Hun med tynne øyenbryn men de står liksom rett opp i begynnelsen? Bare når vi er inne på øyenbryn..

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 16:05   #35
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

Negelakkfjerner du.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 16:05   #36
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Negelakkfjerner du.

Usj ja... er flau over den altså, men det sier vel noe om desperasjonen!

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 16:11   #37
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

De blir veldig mye lysere om du tar pudder på dem. Som de andre sier forsvinner mye av fargen de første dagene. Sitron lysner, men det er ganske sterkt også, så være forsiktig.

__________________
Storebror 2007 og Lillebror 2012
United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 16:33   #38
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

Dette minner meg om mitt første forsøk i en salong som hadde en nappenazi ansatt der. Jeg gikk rundt og så overrasket ut i ukesvis, og prøvde alt fra aske til klor og sitron og gudene må vite hva ellers av kjerringård, men endte faktisk med å pudre de litt med det pudderet jeg hadde til ansiktet.
Det går over, men det er utrolig irritereende å skvette hver gang man ser seg i speilet altså.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 16:34   #39
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

Jeg har nå forsøkt med aske og en ivrig runde med pinsett og det ser mye bedre ut! Hurra!!!

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 16:39   #40
Smoothie
lader
 
Smoothie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.592
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

Jeg ville også se bilde.

Men bra du ble fornøyd nå da!

I min ungdom pleide jeg å frage brynene selv. og måtte alltid rett ut av badet med en våt bommulsdott i hånda på let etter pappas askebeger.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no