Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Fortell meg om gassovn

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-13, 12:30   #1
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fortell meg om gassovn

Vi har ein vinterhage med vindu som står omtrent kant i kant og frå golv til tak. Ein glasboks egentlig. Her er deilig i sommarhalvåret, men varmetapet i vindua gjer at her er kaldt om vinteren. Vi opnar jo døra og slepp varmen ut hit frå kjøkenet, men det er ikkje særlig økonomisk, og direkte varmt blir det heller ikkje. Har vurdert å skaffe ein gassovn her ute - ein sånn frittståande som kan varme opp fort når rommet skal brukast, men at det kan få vere kaldt dei dagane vi ikkje er der.

Men eg kan ingenting om gass. Er det trygt nok? Eg krisemaksimerer og ser for meg at huset går i lufta om eg tenner eit lys på bordet... (ja, eg veit at dette er å overdramatisere) Er det nokon som kan forelle meg litt om erfaringar med oppvarming på denne måten?

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-13, 12:57   #2
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Fortell meg om gassovn

Vi hadde en, men må innrømme at vi aldri ble komfortable med den. Kastet den og kjøpte panelovn istedet. Har lest litt både og om gassovner.

  Svar med sitat
Gammel 23-10-13, 13:01   #3
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fortell meg om gassovn

Ja nettopp

Men eg har jo stikkontakt der ute da, så kan alltid sette inn ein panelovn.

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-13, 17:44   #4
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.242
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fortell meg om gassovn

Gassovner produserer fuktighet når de er igang, men ellers er de vel trygge og greie nok. Syns også at oksygenet blir brukt opp etter en stund. Personlig tror jeg en sånn terrasse varmer kanskje kan være noe for dere , eller en vanlig elektrisk ovn.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no