Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Råd om mobilabonnement søkes

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-08-12, 20:51   #1
Engasjert
Stressa før
 
Engasjert sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.369
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Råd om mobilabonnement søkes

Jeg vurderer å bytte mobilabonnement, etter å ha fått tilleggsregning på 250 kroner for overforbruk. 75 MB er litt lite når en har smarttelefon :roll: Vurderer å bytte til Djuice All in 1 Medium, med HTC Sensation-telefon til 1 krone. Da har jeg 500 MB, 500 SMS og 500 ringeminutter. Ringer aldri så mye, men det er jo heller ikke der kronene dras.

Jeg hadde i forrige måned et forbruk på 150 MB (men ønsker mer), 350 SMS og 140 ringeminutter.

Noen som har sett et abonnement som er bra og som jeg ikke har sett på (har sett på Tele 2, Djuice og Tele2).

Telefonen har begynt å fuske litt på touch-skjermen, men er ingen katastrofe enda. Eneste grunn til å bytte, er at jeg får den billig og på avbetaling

__________________
Mamma til fire unge voksne på 19-26 år
Engasjert er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 20:56   #2
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Råd om mobilabonnement søkes

Chess har det samme, men har kasta med mms og. Så til 199,- i månaden får ein 500 av alt. Og så betaler ein dersom ein kommer over. Noko som enno ikkje har klart

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 20:59   #3
Moia
Feil planet
 
Moia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: På midten
Innlegg: 505
Moia er litt kulMoia er litt kul
Standard

Sv: Råd om mobilabonnement søkes

Sjekk www.telepriser.no for å se hvilken type abonnement som blir billigst.

__________________
'08, '12
Moia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-12, 09:17   #4
Engasjert
Stressa før
 
Engasjert sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.369
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Sv: Råd om mobilabonnement søkes

Takk for tipset! Ser at der kommer One Call folkepakka best ut.

Jeg har likevel valgt å beholde leverandøren jeg har, og oppgradere til Tele2 Fastpris Medium. Da dekkes mitt behov, selv om jeg ser at det kommer noe dyrere ut.

Håper telefonen holder ei stund til. Hvis ikke, har jeg ikke bindingstid og kan ombestemme meg når som helst

__________________
Mamma til fire unge voksne på 19-26 år
Engasjert er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-12, 09:30   #5
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Råd om mobilabonnement søkes

Jeg skulle bytte til Folkepakka,
men da kom plutselig Telenor på banen (det var de jeg skulle bytte fra) og hostet opp et bedre tilbud. Så jeg har Telenor fremdeles. Virker som det er lurt å "true" med å bytte leverandør.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-12, 09:44   #6
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Råd om mobilabonnement søkes

Jeg har det du nevner, og er fornøydbmed det.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-12, 13:24   #7
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Råd om mobilabonnement søkes

Sjekk ut Talkmore, funker fint for meg.

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no