Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Prikker uten relasjon til innlegg

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-10, 08:59   #1
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.072
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Prikker uten relasjon til innlegg

Jeg har et par ganger fått prikk som ikke er knyttet til et av innleggene mine, i hvert fall klarer ikke jeg å se at de er det. Da ser det gjerne slik ut:

prikk - I/T :dato: :avsender:

Hvordan får man til det? Betyr det noe?

Strå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 09:00   #2
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikker uten relasjon til innlegg

Jeg mener at det er slik prikken ender opp når tråden det er prikket i har blitt slettet.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 09:01   #3
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.847
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Prikker uten relasjon til innlegg

Er ikke det hvis du har fått prikk i en tråd osm er slettet?

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 09:01   #4
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.504
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikker uten relasjon til innlegg

Det betyr gjerne at tråden du har mottatt prikken i er nå slettet. Tror jeg.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 09:05   #5
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.072
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Prikker uten relasjon til innlegg

Aha! Takker hjertligst for oppklaring. Jeg burde vel egentlig ha skjønt det helt av meg selv

Strå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 09:07   #6
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikker uten relasjon til innlegg

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Ja, det betyr at du har fått prikk fra et innlegg i f.eks. medlemsalongen, der innlegget har blitt slettet (etter at du mottok prikken). :erfart:

:nylig erfart:

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 09:09   #7
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Prikker uten relasjon til innlegg

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg mener at det er slik prikken ender opp når tråden det er prikket i har blitt slettet.

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Er ikke det hvis du har fått prikk i en tråd osm er slettet?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Det betyr gjerne at tråden du har mottatt prikken i er nå slettet. Tror jeg.

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Ja, det betyr at du har fått prikk fra et innlegg i f.eks. medlemsalongen, der innlegget har blitt slettet (etter at du mottok prikken). :erfart:

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

:nylig erfart:


Jeg lurer på om ikke det er sånn at tråden du fikk prikken i er slettet jeg?

  Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 09:13   #8
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.847
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Prikker uten relasjon til innlegg

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg lurer på om ikke det er sånn at tråden du fikk prikken i er slettet jeg?


Er det ingen her som kan bekrefte det helt sikkert?
Alle bare tror jo.

HP? DM?


Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 09:16   #9
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Prikker uten relasjon til innlegg

Hvor ER moddene når man trenger dem.

torsk!

  Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 09:18   #10
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Prikker uten relasjon til innlegg

Tråden er da slettet ja. :bidrar:

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 09:19   #11
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Prikker uten relasjon til innlegg

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Det har vært to modder å svart her, altså. : peker opp :

Joa - men det er så følsomme svar. Det er vel ikke helt sikkert før det er bekreftet av en mann egentlig?

  Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 09:19   #12
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Prikker uten relasjon til innlegg

Jeg kan ikke svare på om tråden er slettet eller ikke uten å sjekke Strås prikker, men konsensus ser ut til å være at den må være det.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 09:20   #13
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Prikker uten relasjon til innlegg

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Jeg kan ikke svare på om tråden er slettet eller ikke uten å sjekke Strås prikker, men konsensus ser ut til å være at den er det.

Så vi kan fremdeles bare anta altså? :stressa:

  Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 09:25   #14
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Prikker uten relasjon til innlegg

:tsktsk:

  Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 09:26   #15
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.159
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Prikker uten relasjon til innlegg

Tipp hva jeg tror, da?

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 09:26   #16
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Prikker uten relasjon til innlegg

Jeg tror alle sammen tar feil også. Jeg lurer på om det kan være at man får IT om det bare er innlegget man har skrevet som er slettet også.

  Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 09:30   #17
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.957
Blogginnlegg: 838
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Prikker uten relasjon til innlegg

Jeg tror det betyr at tråden man har blitt prikket i har blitt bortført av utenomjordiske.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 09:30   #18
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikker uten relasjon til innlegg

IT = Irriterende Trolltråd. :hjelpsom:

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 09:30   #19
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Prikker uten relasjon til innlegg

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Så vi kan fremdeles bare anta altså? :stressa:

Konsensus er da godt nok i mange andre sammenhenger.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 09:30   #20
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.159
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Prikker uten relasjon til innlegg

Jeg fikk forøvrig en grå prikk fra ei som har skrevet over 2000 innlegg, og som ser ut til å ha "full pott" med prikker selv. How come?

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no