Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Bilde til kake

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-08, 18:53   #1
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bilde til kake

Vet ikke helt om jeg skulle legge dette spørsmålet her eller på hobbyforumet

Men er det noen som vet hvordan man lager bilder til å ha oppå kaker? Sånne som dette:

__________________
Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha.
Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 18:55   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilde til kake

Kjøper man dem ikke på ebay da?
Om man skal ha bilde av f.eks bursdagsbarnet, så tror jeg at man bruker printer med konditorfarge - men DEt vet jeg virkelig ikke altså.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 18:58   #3
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bilde til kake

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Kjøper man dem ikke på ebay da?
Om man skal ha bilde av f.eks bursdagsbarnet, så tror jeg at man bruker printer med konditorfarge - men DEt vet jeg virkelig ikke altså.

Joda, jeg har sett at de kan kjøpes på ebay, men tenkte at dersom det ikke var noe hokuspokus så kunne jeg lage det selv. Har ikke planer om bilde av barnet.
Kan nok hende at jeg må ty til ebay altså.

__________________
Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha.
Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 18:58   #4
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bilde til kake

Oj, oj, oj! Noen kommer til å bli helt fra seg av lykke om det blir bursdagskaka. Du er jammen flink. Jeg kjører sjokoladekake hver gang.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 19:00   #5
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilde til kake

Det finnes et spesielt blekk som man putter i en, var det Canon Bubble Jet-skriveren?

Om du har en cacas-forhandler i nærheten av deg, så er det mange av dem som har slike.
Se f.eks. www.connie.no - hun hadde i hvert en slik skriver.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 19:03   #6
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Bilde til kake

Ikke svar på spørsmålet, men det er visst veldig greit å bestille ferdig fra www.dinkake.no.

  Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 19:13   #7
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bilde til kake

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Ikke svar på spørsmålet, men det er visst veldig greit å bestille ferdig fra www.dinkake.no.

Fillern. Nå fikk jeg lyst på kake.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 19:17   #8
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Bilde til kake

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Fillern. Nå fikk jeg lyst på kake.

  Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 19:22   #9
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bilde til kake

Vurderer å bake sukkerbrød og piske krem. Bare for å ha NOE lizzm.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 19:34   #10
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bilde til kake

Jeg vet ikke om du vil ha marsipan på, men her:
http://www.fotokake.no/?ac_id=44&PHP...fe57a3f8ef79ca

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 21:14   #11
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!
 
Lykketrollet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.481
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bilde til kake

Jeg har kjøpt på ebay, med disneyprinsessene på.
Har også kjøpt små motiv til muffins med dora på.

Tror jeg kommer til å få en meget fornøyd 3åring i slutten av nov.

Men hvordan man lager selv aner jeg ikke.

__________________
Fire skatter født 05, 07, 11 og 16.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 21:14   #12
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bilde til kake

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Oj, oj, oj! Noen kommer til å bli helt fra seg av lykke om det blir bursdagskaka. Du er jammen flink. Jeg kjører sjokoladekake hver gang.

Kaken skal ikke bli slik, altså - skal bare bruke et evt bilde til en noe enklere kake,

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Det finnes et spesielt blekk som man putter i en, var det Canon Bubble Jet-skriveren?

Om du har en cacas-forhandler i nærheten av deg, så er det mange av dem som har slike.
Se f.eks. www.connie.no - hun hadde i hvert en slik skriver.

Uff, jeg gidder ikke kjøpe ny printer altså - da bestiller jeg heller bilde et eller annet sted. men takk for tips - greit å sjekke ut om hun kanskje selger sånne bilder.

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Ikke svar på spørsmålet, men det er visst veldig greit å bestille ferdig fra www.dinkake.no.

Skal sjekke her om det er noe. Takk.

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Jeg vet ikke om du vil ha marsipan på, men her:
http://www.fotokake.no/?ac_id=44&PHP...fe57a3f8ef79ca

Får se om marsipan blir aktuelt. Takk.

__________________
Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha.
Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no