Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

[agenten spriter opp FP] Spiser du halvfabrikat?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-10, 20:40   #101
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP] Spiser du halvfabrikat?

Her går det lite i Toro (bortsett fra en sausepakke i ny og ne), fordi alt har melk i seg, eller hvitløk, og da kan vi ikke servere det her i huset (en melkeallergiker og en hvitløksallergiker).
Men det går med noen glass Uncle Ben's i løpet av en måned. Og ganske mye frossenmat.

  Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 21:03   #102
mamaria
Grisejente
 
mamaria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 2.181
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP] Spiser du halvfabrikat?

Desverre blir det litt halvfabrikata iblant. Jeg skulle gjerne hatt tiden og vært mer engasjert i å lage alt fra bunnen.

__________________
00-02-04-04-11
mamaria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 21:04   #103
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.823
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP] Spiser du halvfabrikat?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg har vært i kantinen til Rieber, forresten. Der var det god mat, der!

ikke sant....

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 21:31   #104
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP] Spiser du halvfabrikat?

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Jeg spiser ikke pulverisert mat i pose. Og så har jeg en tendens til å dømme de som gjør det. Jeg tenker at mange ikke gidder å lære seg helt basic, enkel krydring. Så de tror at Toro har funnet opp smaker, som ved magi. Og så tenker jeg at mange har misforstått og tror at et variert kosthold er Meksikansk gryte en dag, Italiensk en annen og Indisk en tredje.

Jeg kan godt spise hermetiserte ting eller ting på glass. Og noe helfabrikata.

Jeg kjenner at jeg elsker deg rajraj!


Jeg bruker ikke halvfabrikata, men litt helfabrikata (fiskegrateng som jeg bare ikke klarer å få like god som Findus. )
Jeg lager mye bedre mat selv, fra bunnen av.
Jeg har fått servert en eller annen toro gryterett en gang, jeg har aldri hatt en jævligere matopplevelse og endte opp med å spise brød med "smør".
Hvem, HVEM inviterer gjester til "fin middag og god vin" for så å servere TORO gryterett? Og kun Toro gryterett, brød og brelett. Jeg vemmes enda bare jeg tenker på det! :spy:

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 21:35   #105
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP] Spiser du halvfabrikat?

Ja det gjør jeg, men jeg liker best å lage mat fra bunnen av og det er det vi som regel gjør. Mannen takler ikke ferdigposer og sånt, så han lager ALLTID maten helt fra bunnen når han lager middag. Jeg tror jeg hadde dødd av sjokk om jeg kom hjem til middag en dag og han hadde laget noe Torogreier eller ferdigpizza eller lignende, det er blasfemi for ham. Jeg er litt mer slækk på det området, men jeg prøver å lage det meste fra bunnen av, og det er som sagt det vi pleier å gjøre.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 21:37   #106
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP] Spiser du halvfabrikat?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Det snakkes om mye forskjellig i tråden her ja, og jeg må si det utvises utrolig mange fordommer mot dem som benytter seg av Toro i ny og ne. At man bruker noe halvfabrikata, er sannelig ikke det samme som at man tror at man varierer når man har alle grytene til Toro på en og samme uke. De grytene er forøvrig noe av det dårligste som finnes av halvfabrikata, og det har vi nærmest aldri.

Men jeg bruker masse Torosauser og synes det er utmerket. Jeg kan lage hvit saus, men ingen andre sauser, og lever godt med det. Selv om jeg kan lage hvit, foretrekker jeg ofte å bruke hvit saus fra Toro også. Jeg bruker ferdig pizzasaus, og det hender vi bruker ferdig pastasaus. Innimellom har vi Toro lasagnen, men der er hjemmelagd mye bedre. Og tar ca 2 timer mer... Så derfor har vi sjelden lasagne egentlig.

Vi spiser de indiske, kinesiske greiene til Toro; de svarte pakkene, og liker dem kjempegodt. Jeg har lagt indisk fra bunnen av, så jeg har prøvd. Det var ikke verdt tidsbruken på en ganske vanlig tirsdag.

Jeg lager potetstappe fra grunnen av, men vi kjøper både fiskekaker, fiskepudding, kjøttkaker og karbonader, stort sett. Og så kjøper vi alle tacotingene.

Jeg har som mål at vi skal lage stadig flere retter fra grunnen av, men jeg har ingen tanker om eller mål om at Toro skal avskaffes i mitt hus.

Akkurat sånn er det her også.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 21:37   #107
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP] Spiser du halvfabrikat?

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

JHVEM inviterer gjester til "fin middag og god vin" for så å servere TORO gryterett? Og kun Toro gryterett, brød og brelett. Jeg vemmes enda bare jeg tenker på det! :spy:

Oj, det kunne ikke falt meg inn. Da hadde jeg heller valgt noe enkelt som ovnsstekte kyllinglår med poteter og salat, eller noe annet som "alle" kan lage. Og Brelett? Jeg synes det er ille å komme på middag/lunsj til folk som setter frem margarin på bordet, spesielt om det er ferske reker, feks. Ferske reker og MARGARIN? Grøsser nedover hele ryggen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 21:38   #108
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP]Spiser du halvfabrikat?

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Det blir en toro-saus i ny og ne, men stort sett synes vi maten blir mye bedre når den lages fra bunnen av og prøver å ta oss tid til det.

Som jeg skulle sagt det selv.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 21:41   #109
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP]Spiser du halvfabrikat?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Selvfølgelig gjør jeg det. Hvordan skulle jeg ellers få tid til 6,22 innlegg pr.dag på FP?

Jeg synes jeg husker en rine som spydig bemerket at de med mange innlegg på FP ikke hadde noe liv?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 21:51   #110
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP] Spiser du halvfabrikat?

Jeg fikk lyst på ovnsbakt klippfisk.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 21:55   #111
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP]Spiser du halvfabrikat?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg synes jeg husker en rine som spydig bemerket at de med mange innlegg på FP ikke hadde noe liv?

Who? Me?
Jeg sa sikkert at de med mange innlegg og tid til å lage middager uten halvfabrikata ikke hadde et liv.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 21:59   #112
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP] Spiser du halvfabrikat?

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Hvem, HVEM inviterer gjester til "fin middag og god vin" for så å servere TORO gryterett? Og kun Toro gryterett, brød og brelett. Jeg vemmes enda bare jeg tenker på det! :spy:

Men dere som ikke bruker halvfabrikata tror vel ikke at vi som gjør det alle kunne tenke oss å invitere gjester på Toro gryterett? Jeg ville aldri i livet gjort det, for å si det sånn . Vi bruker Toro mest til hverdagsmat til oss. Når vi har gjester, blir det helst noe vi lager fra grunnen av, men også da bruker vi sausene til Toro.

Jeg må si jeg flirer litt over dere som får det til og høres ut som om at man nærmest lever på amerikansk gryte dersom man ikke lager alt fra grunnen, og synes ærlig talt dere bør revurdere fordommene deres en hel del.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 22:01   #113
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP] Spiser du halvfabrikat?

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

HVEM inviterer gjester til "fin middag og god vin" for så å servere TORO gryterett? Og kun Toro gryterett, brød og brelett. Jeg vemmes enda bare jeg tenker på det! :spy:

Jeg hadde også blitt rimelig overrasket og litt skuffet hadde jeg blitt invitert på "fin" middag og blitt servert TORO gryterett, men jeg synes det er snobbete å bli sjokkert over å bli servert TORO-mat hvis man blir invitert hjem på en mer "vanlig" middag. Og om det blir servert Brelett, hva så? De setter det jo ikke frem for å servere dårlig mat. Dette vil jo være mat vertsskapet faktisk setter pris på. Det er tross alt ikke alle som er flinke til eller opptatt av å lage mat, så som gjest bør man være takknemlig over i det hele tatt å ha blitt bedt. Jeg hadde reagert en atmosfære som skulle tilsi at vertsskapet ikke bryr seg, enn om maten tilfeldigvis skulle være fra Toro.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 22:18   #114
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP] Spiser du halvfabrikat?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Men dere som ikke bruker halvfabrikata tror vel ikke at vi som gjør det alle kunne tenke oss å invitere gjester på Toro gryterett? Jeg ville aldri i livet gjort det, for å si det sånn . Vi bruker Toro mest til hverdagsmat til oss. Når vi har gjester, blir det helst noe vi lager fra grunnen av, men også da bruker vi sausene til Toro.

Jeg må si jeg flirer litt over dere som får det til og høres ut som om at man nærmest lever på amerikansk gryte dersom man ikke lager alt fra grunnen, og synes ærlig talt dere bør revurdere fordommene deres en hel del.

Jeg sa at jeg ble invitert på det, ikke at jeg trodde alle torobrukere inviterer på det. :åppklarer i tilfelle det var uklart:

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg hadde også blitt rimelig overrasket og litt skuffet hadde jeg blitt invitert på "fin" middag og blitt servert TORO gryterett, men jeg synes det er snobbete å bli sjokkert over å bli servert TORO-mat hvis man blir invitert hjem på en mer "vanlig" middag. Og om det blir servert Brelett, hva så? De setter det jo ikke frem for å servere dårlig mat. Dette vil jo være mat vertsskapet faktisk setter pris på. Det er tross alt ikke alle som er flinke til eller opptatt av å lage mat, så som gjest bør man være takknemlig over i det hele tatt å ha blitt bedt. Jeg hadde reagert en atmosfære som skulle tilsi at vertsskapet ikke bryr seg, enn om maten tilfeldigvis skulle være fra Toro.

Jeg blir ikke sjokkert om jeg får toromat til vanlig middag, not at all. Jeg har full forståelse for at ikke alle er like opptatt av ren mat som det jeg er. Men når jeg blir invitert på fin middag og god vin blir jeg eh, skuffet (?) hvis jeg blir servert en gryterett fra toro, er jeg snobb da, så får jeg bare være det.
Og brelett er sikkert fint og flott for de som liker det, men det har en såpass karakteristisk smak at jeg hadde satt pris på å få lov til å velge å ikke ha det på brødet som selvsagt var smurt på forhånd.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 22:26   #115
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP] Spiser du halvfabrikat?

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jeg sa at jeg ble invitert på det, ikke at jeg trodde alle torobrukere inviterer på det. :åppklarer i tilfelle det var uklart:

Jada. Jeg siktet ikke spesielt til deg, men til generelle holdninger som kommer til syne fra en del andre gjennom tråden. Noen får det jo nærmest til og høres ut som om vi som bruker noe Toro er helt idioter, jeg synes kanskje det er litt drastisk.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 22:26   #116
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP] Spiser du halvfabrikat?

Jeg er nok en matsnobb. :innser:

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 22:30   #117
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP] Spiser du halvfabrikat?

Jeg har full respekt for de som ikke bruker like mye tid og energi på matlaging som meg, og skjønner også at dette er en prioriteringssak ut fra interessefelt. Om jeg blir invitert på middag blir jeg ikke på noen måte skuffet dersom det serveres posegrytrett e.l. selv om det for meg ikke blir noen kulinarisk opplevelse.
Det å bli invitert på middag hos noen er flott og koselig, og eventuell torogryte nytes i lag med godt selskap

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 22:32   #118
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP] Spiser du halvfabrikat?

Jeg ville også blitt skuffet om jeg ble servert Torogryte til en god vin der jeg var forespeilet en bedre middag (type skaffet barnevakt og det ene med det andre). Eller skuffet er kanskje ikke ordet, for jeg liker Torogryte også jeg, selv om jeg ikke bruker det noe særlig selv - men litt overrasket...

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 22:50   #119
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP] Spiser du halvfabrikat?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jada. Jeg siktet ikke spesielt til deg, men til generelle holdninger som kommer til syne fra en del andre gjennom tråden. Noen får det jo nærmest til og høres ut som om vi som bruker noe Toro er helt idioter, jeg synes kanskje det er litt drastisk.

Måtte bare siden du quotet meg.
Og ja, folk må bruke toro så mye de bare vil for meg, bare jeg slipper å spise det.

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg ville også blitt skuffet om jeg ble servert Torogryte til en god vin der jeg var forespeilet en bedre middag (type skaffet barnevakt og det ene med det andre). Eller skuffet er kanskje ikke ordet, for jeg liker Torogryte også jeg, selv om jeg ikke bruker det noe særlig selv - men litt overrasket...

Jeg liker det ikke, absolutt ikke. Det er noe av det verste en kan servere meg. Jeg spiser heller luftboller i fantasisaus!
Men det vet alle som kjenner meg, og jeg får mye tyn for det i enkelte deler av vennekretsen min.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 23:27   #120
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP] Spiser du halvfabrikat?

Jeg lagde melkefri lammefrikasse her en dag, det tok jammen meg ikke lang tid. Jeg fikk til og med skryt for den.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no