Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-14, 23:01   #1
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.838
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?

Kaller du meg en dårlig mor som ikke har tellekant i skoskapet?

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-14, 23:03   #2
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?

Jepp. Det kalles skoskapstandarden. Holder du ikke den er du en dårlig mor.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-14, 23:04   #3
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.838
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-14, 23:05   #4
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?

Kaller dere meg naiv? :skingrestemme:

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-14, 23:06   #5
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.838
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?

Heller naiv enn dårlig mor. :leppeigjen:

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-14, 23:07   #6
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Kaller dere meg naiv? :skingrestemme:


Neida, du er bare veeeldig optimistisk.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-14, 23:06   #7
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.111
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?

Dere må få større barn, så ordner det seg. Store barn og stor mann i kombinasjon av brølemamma ("Er det så FORB%&&$ vanskelig å henge nøker i nøkkelskapet, legge lommebøker i lommene og kaste rusk og rask???!!!!") fikser det meste, og vips: En ryddig hylle med plass til nips og dill.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-14, 23:08   #8
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Dere må få større barn, så ordner det seg. Store barn og stor mann i kombinasjon av brølemamma ("Er det så FORB%&&$ vanskelig å henge nøker i nøkkelskapet, legge lommebøker i lommene og kaste rusk og rask???!!!!") fikser det meste, og vips: En ryddig hylle med plass til nips og dill.

Hvor store? Flyttet-hjemmefra-store? Det er ikke håp for verken straks-fjortissen min eller ellvisen min. 4-åringen legger tingene sine på rett plass, faktisk.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-14, 23:07   #9
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?

Jeg tenkte jo å sette standarden allerede nå, slik at hyllen oppå skoskapet ble off-limit. Det høres imidlertid ut som elektrisk gjerde er eneste måten å få det til på, og det vet jeg ikke helt om hadde sett så bra ut når vi får gjester. Da tenker jeg både på det estetiske og det moralske.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-14, 23:11   #10
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Jeg tenkte jo å sette standarden allerede nå, slik at hyllen oppå skoskapet ble off-limit. Det høres imidlertid ut som elektrisk gjerde er eneste måten å få det til på, og det vet jeg ikke helt om hadde sett så bra ut når vi får gjester. Da tenker jeg både på det estetiske og det moralske.

Når man får gjester dytter man alt rotet ned i øverste skuff. Veldig pjaktisk.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-14, 23:11   #11
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

Når man får gjester dytter man alt rotet ned i øverste skuff. Veldig pjaktisk.

Har du prøvd å dytte et elektrisk gjerde ned i en skuff en gang? Nei? Tenkte meg det.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-14, 23:11   #12
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?

Mine la tingene sine på rett plass i det gamle skapet. De bare lukket ikke skuffen igjen etter seg. Det kan jeg (så vidt) leve med. Toppen av hylla var imidlertid mer ute-av-syne-ute-av-sinn på det forrige skapet. Nå blir den bokstavelig talt foran nesen deres og det kan bli fristende.

Hva koster sånn plexiglass?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-14, 01:35   #13
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.826
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?

Cottonballs?

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-14, 09:22   #14
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.695
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?

Du får henge en slik fancy postkasse på veggen til post....

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-14, 09:23   #15
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.341
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?

Jeg har tre Norgesglass med stearinlys og ei flaske vin som aldri blei rydda bort etter en av mannens jobbreisetaxfreerunder. Og to cm støv, siden skoskapene er montert under åpen trapp.

På det lille bordet man passerer på vei fra yttergangen til trappa, derimot: Gammel post. Julekortet til Appelsin (aldri sendt). Svarslippene som barnehagen skulle hatt vedrørende barnas påskeferie. En femarma lysestake, etter at strømmen gikk i jula. Minst tre ekle smokker. Et par barnetegninger. Noen perlekunstverk. Et innramma postkort med Stockholmsmotiv. Ei drikkeflaske. En brukt matboks. En merketusj. Minst ei halvspist skive med prim. Og sikkert noe mer som jeg har glemt.

Jeg stemmer for sånne duepinnegreier. Eller kanskje man kan sette opp vagler til postuglene? :Harry Potter:

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-14, 09:39   #16
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.208
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?

Dekke hele flaten med smale kurver, en til hver? Så ser dere i det minste ikke skrotet.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-14, 09:49   #17
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.867
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?

Haha. Minsten min digger pinner og steiner i alle størrelser og farger og drar det med seg inn og legger igjen overalt. Det blir nok bedre.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-03-14, 10:03   #18
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.695
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?

Gutta har en kurv hver på skoskapet. Det funker kjempebra....


__________________
Min signatur

Sist redigert av Che : 24-03-14 kl 13:10. Årsak: lagt inn bilde
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-14, 10:04   #19
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.341
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?

Jeg glemte pinner og steiner. Og sand.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-14, 10:40   #20
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.989
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?

Piggtråd? :hjelpsom:

Eller sy en stor lomme til hver av husets beboere, som de får disponere, som er lett å helle i en søppelpose når det er tid for rydding. Kanskje noen myke brødposer - det bruker vi til nøkler og til ladedingser - det ser penere ut enn nøkler overalt.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no