Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Farge dongeribukse

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-19, 15:52   #1
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.165
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Farge dongeribukse

Jeg liker best mørk blå denim. Etter noen års bruk er den ikke så mørk lenger. Jeg vurderer å farge noen falmede dongeribukser for å få dem mørkeblå igjen. Noen som har erfaring med det? Jeg er litt bekymret for om kontrastsømmene blir skjoldete og stygge? Jeg lurer også på om noen typer klesfarge er bedre og mer miljøvennlig enn andre?

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-19, 20:37   #2
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farge dongeribukse

Flytende tekstilfarge er vanligvis mer miljøvennlig enn pulver. Herdins tror jeg er bra. Dylon pleide å ha et eget økomerke, men jeg har ikke sett det på flere år, så jeg lurer på om det maskinvaskmerket deres rett og slett ble bedre. De har en egen farge som heter jeansblå.

Og tenk på at de dongeribuksene du eventuelt ville kjøpt i stedet er neppe farget med miljøvennlig farge, så uansett gjør du ikke noe galt...

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-19, 21:48   #3
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farge dongeribukse

Det funker, men du får det ikke dongerifarge, alt får samme blåfarge. Jeg har farget både blå og sorte dongeribukser for å forlenge levetiden, og mens den blå holdt på blåfargen i etterkant så slet jeg mer med den sorte.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no