Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Trenger tips til en romantisk gave

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-19, 14:46   #21
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til en romantisk gave

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Torx er en type bits. Det er alltid 25 og 30 som blir borte. Et år fikk mannen slike i julekalenderen hver gang det var hans tur til å pakke opp.

Vi er nok uhyre lite handy her hos oss...

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-11-19, 14:47   #22
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til en romantisk gave

Mens jeg tenker over saken innser jeg at mitt behov for å framstå som raus tydeligvis er større enn hans faktiske ønsker og behov, som sannsynligvis ville vært et gavekort på meg... (Der har vi egoismen min igjen..)

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-11-19, 15:37   #23
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til en romantisk gave

Er i byen nå. Kjøpte en fin genser jeg tror han vil like og være fin i, men det er en ørlite egoistisk gave fordi han egentlig ikke liker gensere, kun korte ermer... han er riktignok blitt mer frossen med årene og det hender han tar noe over t-skjorta når han skal ut...

Jeg skal lage kake i tillegg.

MEN. Etter jeg kjøpte genseren, gikk jeg forbi en sjokoladebutikk som solgte adventskalendere med skikkelig god og hjemmelaget sjokolade i. Han hadde elsket det. De var dyre. Det var genseren også. Jeg kjøper ikke begge deler selv om han fortjener det. Men jeg angrer på impulsiviteten min...

Edit: Resultatet ble at jeg etterpå kjøpte kalenderen i tillegg...


Sist redigert av Hyacinth : 05-11-19 kl 16:52.
Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-11-19, 17:34   #24
Sweetie
Prøver seg frem
 
Sweetie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 423
Sweetie er populærSweetie er populærSweetie er populær
Standard

Sv: Trenger tips til en romantisk gave

Kjenner meg så godt igjen i det der med å ikke føle seg like uselvisk som mannen, og behovet for å poengtere litt at jeg KAN, men at det kan være veldig vanskelig å finne rett!

Spent på hvordan det går, liker han gaven og skjønner han intensjonen? Høres ut som rett avgjørelse å også kjøpe sjokoladen... 😉

Sweetie er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-11-19, 17:39   #25
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.270
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger tips til en romantisk gave

Analkuler? Fullstendig uegoistisk og garantert ikke til deg.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-19, 17:49   #26
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til en romantisk gave

Skal gi rapport! Men jeg vet egentlig hvordan han kommer til å reagere.

Analkuler, ja.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-11-19, 21:52   #27
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.447
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til en romantisk gave

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Analkuler? Fullstendig uegoistisk og garantert ikke til deg.


Analkuler er vel til begge og alldeles ikke en uselvik gave. Det vil jo dryppe ganske hefitg tilbake på giveren av en slik gave

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no