Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Anbefal meg ullmerke str. 86!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-13, 11:53   #21
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg ullmerke str. 86!

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Jeg har ikke helt oversikt over hva de har av butikker på Metro, men det er jo ikke langt bort til Triaden, heller.

Neida, men til Metro behøver jeg bare å gå over brua og ikke kjøre til et nytt sted og parkere og sånt. :lat: Jeg har vært på Strømmen to ganger i løpet av de siste ukene, og dit drar jeg ikke igjen før i januar, altså!

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-13, 13:54   #22
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.005
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anbefal meg ullmerke str. 86!

Opprinnelig lagt inn av Fakse, her.

Joha! Kjøpes i alle fall på Barnas Hus og Sparkjøp. Har kjøpt på OBS også tror jeg. Ellers er ulla fra Polarn o Pyret veldig god, men da må du kjøpe longs og knestrømper, for de har ikke strømpebukse. Funker greit da, kan ha to par strømper og skifte dersom ungen blir våt på bena. Siden det er knestrømper sklir det ikke ned heller.

Nå tror jeg du blander litt...Sparkjøp og Obs har ikke Joha her, men Janus (som jeg synes er helt tragisk i fasongen til mine smale unger). PoP har forresten strømpebukser i ullblanding, men de er ikke særlig slitesterke.

Mine ullfavoritter er Joha til bodyer, Safa strømpebukser, og dersom du skal ha longs og trøyer, er egentlig Pierre Robert favoritten. Nøstebarn har vi sluttet med fordi jeg synes de ikke er slitesterke nok i forhold til prisen.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-13, 11:42   #23
Ciela
Erfaren
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 962
Ciela er populærCiela er populærCiela er populærCiela er populær
Standard

Sv: Anbefal meg ullmerke str. 86!

Metrosenteret har polarn og pyret der er det salg også ,Joha får du nesten i nærheten på Triaden . Junior fører både joha og hust & clair . I tilegg har bogerud safa , name it ull på triaden . Ca 5 min lengre gåtur fra metrosenteret .

Ciela er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-13, 13:09   #24
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.498
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg ullmerke str. 86!

Det er PoP-butikk på Metro. Og dei har 50% på alle varer både i butikk og på nett for tida.

Mitt favorittmerke er Many Months, som eg privatimporterer frå aust-europa. :hjelpsom: Elles synest eg SparKjøp sine safa-strømpebukser sitt godt fordi dei har ribb i ankelen og ikkje sig i foten. Joha, Cubus og Reflex har vi og brukt mykje. Det er BabyShop ikkje så veldig langt unna Metro, ved Elkjøp på Karihaugen med gode parkeringsforhold.

Tom og Trine frå SparKjøp er eg ikkje så fornøgd med, dei har ingen åpning i hals, så dei er trange å få over hovudet.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-13, 13:10   #25
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.498
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg ullmerke str. 86!

Opprinnelig lagt inn av Ciela, her.

Metrosenteret har polarn og pyret der er det salg også ,Joha får du nesten i nærheten på Triaden . Junior fører både joha og hust & clair . I tilegg har bogerud safa , name it ull på triaden . Ca 5 min lengre gåtur fra metrosenteret .

Oooh! Har Bogerud Safa, takk skal du ha!

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-13, 18:12   #26
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg ullmerke str. 86!

Cubus likte jeg ikke følelsen av, Lindex hadde ikke, p&p var utsolgt for alt, gsport var utsolgt i den størrelsen. Over til triaden, hvor junior var nedlagt. Siden barnas hus var stengt innen denne tid ble det name-it.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-13, 18:13   #27
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg ullmerke str. 86!

Og hvis jeg bare kommer meg opp fra benken skal jeg hjem.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-13, 18:22   #28
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.611
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal meg ullmerke str. 86!

Også jeg som var på storsenteret i dag tidlig - hadde jeg visst at du ikke hadde fått handlet kunne jeg ordnet deg for deg.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-13, 18:36   #29
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg ullmerke str. 86!

Det hadde vært lurt. For jeg finner ikke veien ut.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-13, 20:57   #30
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.437
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal meg ullmerke str. 86!

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Nå tror jeg du blander litt...Sparkjøp og Obs har ikke Joha her, men Janus (som jeg synes er helt tragisk i fasongen til mine smale unger). PoP har forresten strømpebukser i ullblanding, men de er ikke særlig slitesterke.

Mine ullfavoritter er Joha til bodyer, Safa strømpebukser, og dersom du skal ha longs og trøyer, er egentlig Pierre Robert favoritten. Nøstebarn har vi sluttet med fordi jeg synes de ikke er slitesterke nok i forhold til prisen.

Du har rett i at jeg blandet. Joha synes jeg er fine, men jeg tenkte egentlig på Safa da jeg skrev om Sparkjøp og Obs.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no