Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Do-kosten

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-07-12, 06:51   #81
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.601
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Do-kosten

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor76, her.

Skiftes altfor sjelden... Kan ikke huske når jeg skiftet den sist, men den settes i klorin av og til og ser faktisk ikke så veldig skitten ut.

Skal kjøpe meg ny neste gang jeg er på butikken

Bare som en advarsel, min lokale Kiwi har ikke. Ikke Rema heller. Jupp, jeg var på jakt etter dem, siden vi trengte nye etter flytting, det er måte på hva man gidder ta med seg. Jeg trodde det var på matbutikken man fant slike? Aner ikke, de siste årene har mine kommet fra IKEA, da. Jeg fant tilslutt på den lokale matbutikken med gavebutikk, fargehandel og alt-mulig-avdeling...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-12, 09:11   #82
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Do-kosten

Haha, ja ...enda ei sjuske melder seg. Jeg bytter ytterst uregelmessig, dvs. når det faller meg inn og det kan gå langt mellom slike innfall. Men jeg klorer den/de regelmessig.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-12, 18:38   #83
3barnsmor76
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Jun 2012
Innlegg: 31
3barnsmor76 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Do-kosten

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Bare som en advarsel, min lokale Kiwi har ikke. Ikke Rema heller. Jupp, jeg var på jakt etter dem, siden vi trengte nye etter flytting, det er måte på hva man gidder ta med seg. Jeg trodde det var på matbutikken man fant slike? Aner ikke, de siste årene har mine kommet fra IKEA, da. Jeg fant tilslutt på den lokale matbutikken med gavebutikk, fargehandel og alt-mulig-avdeling...

Tror de har på OBS også, mener der var der vi kjøpte sist gång...

Jeg har vært på butikken flere ganger siden jeg skrev inlegget - men har ikke kjøpt do-kost enda nei...

3barnsmor76 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-12, 19:04   #84
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Do-kosten

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Og oppvaskbørsten. Jeg kjører den jo stadig vekk i oppvaskmaskinen, men hvor skal man ha den i mellomtiden?

De henges opp ved siden av vasken. Jeg har alltid to koster - en til forvask og en til finvask.
Ellers ser jeg at jeg har omtrent samme syn på dokost som deg, Candy.
Jeg har en stålbørste med løse hoder. Jeg bytter i alle fall ikke 4 ganger i året, for jeg klorer den og den ser grei ut. Når den blir stygg, bytter jeg hode.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-12, 23:40   #85
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.908
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Do-kosten

Så sjelden at jeg ikke kan huske sist. Når det ser ut som den trenger å skiftes for å si det sånn.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-12, 23:42   #86
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.885
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Do-kosten

Jeg kan komme på å bytte den når jeg blir minnet på det. Som denne tråden feks.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-07-12, 23:51   #87
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.142
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Do-kosten

Sjelden, men jeg klorer. Og europris har sånne kule med en ekstra børste som går oppover mellom... Eh porselenet.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no