Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Ser du skrekkfilmer?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-12, 16:07   #61
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser du skrekkfilmer?

Nei, eg likar dårleg kjensla av å vere redd.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-12, 21:54   #62
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser du skrekkfilmer?

Opprinnelig lagt inn av Éowyn, her.

J

Dersom jeg først begynner å se på en skrekkfilm så "må" jeg se videre. Jeg har The Shining på pvr-dekoderen. Vet ikke ennå om jeg skal tørre å se den eller ikke.

The Shining er en av de absolutt beste i sin sjanger, en fantastisk film. Jack Nickolsen er mesterlig i den. Men den er ekkel. Jeg får frysninger bare jeg ser stillbilder fra den.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-12, 22:03   #63
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.870
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser du skrekkfilmer?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg sier som Skilpadda: Jeg ser gjerne skrekkfilm, så lenge de er bra. Jeg blir ikke så veldig skremt egentlig, og ser det som veldig positivt når jeg blir skikkelig redd. The Village og The Others er vel de filmene jeg har blitt mest skremt av. Og The Ring.

Mens jeg gjerne skulle sett de bra skrekkfilmene, men jeg orker ikke. Det er litt på samme måten som jeg ikke orker å kjøre berg-og-dalbane – frivillig dødsangst? Trukke det.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-12, 03:29   #64
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.842
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser du skrekkfilmer?

The others :grøss: Den er skikkelig gåsehud ekkel.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-12, 09:06   #65
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser du skrekkfilmer?

Jeg får ikke noe ut av slike skrekkfilmer. Jeg kan se dem, og har sett ganske mange, men det gir meg liksom ikke noe. Jeg blir ikke redd av spøkelser, tortur eller slikt, og slike filmer man skvetter av liker jeg ikke.


Jeg liker aller best filmer jeg har sett før, og der alt går bra.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-12, 12:27   #66
Blåklokke
Leser FP
 
Blåklokke sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.020
Blåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ser du skrekkfilmer?

Nei det misliker jeg sterkt. Mannen derimot liker å sitte alene, skru av alt lys, druse opp lyden og se skumle filmer.

__________________
2000, 2002, 2003, 2009, 2010, 2012, 2013...
Blåklokke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-12, 21:55   #67
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.819
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ser du skrekkfilmer?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg liker aller best filmer jeg har sett før, og der alt går bra.

De filmene liker jeg også best.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 00:39   #68
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.569
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser du skrekkfilmer?

Det har jeg aldri likt, ikke som ung, og ikke som mor. Nei, skrekkfilmer er ikke for meg, mareritt er konsekvensen, jeg fikk mareritt i flere netter etter at mannen tok meg med på noe som egentlig visstnok var en komedie, men var på et vis skummel, på bursdagen min for noen år siden. Han har ikke gjentatt slike stunt. Vi ser bare søte filmer...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no