Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hva er sommerferie for deg?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-08-13, 09:08   #21
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er sommerferie for deg?

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Det eneste jeg "mangler" er noen dager alene med mannen, det hadde vært deilig.

Det savner jeg også, men det lot seg ikke gjøre i år. Vi pleide å ta én tur sammen i året tidligere, men så begynte vi å prioritere flere familieferier i stedet, og nå ser jeg at vi hadde hatt godt av en kjærestetur i ny og ne. Dessverre er ikke tilgangen på barnevakt slik at det er veldig lett å gjøre, selv om vi skulle få skapt sammen penger til det. Men ja, jeg savner det. Familietid er kjekt, men vi er mye sammen til vanlig, og i sommer har vi hatt ungene rundt oss 24/7 i fem-seks uker. Jeg skal gjerne innrømme at jeg trenger pause.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-13, 10:03   #22
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er sommerferie for deg?

Jeg trenger en dose sol i løpet av året for at vinteren ikke skal bli for lang og tung, og siden vi har skolebarn foregår den turen på sommeren. Vi har også landet på at noen dager i fjellet er en utmerket måte å senke skuldrene på, så de siste årene har sommerferie for oss vært noen dagers fjelltur kombinert med svigermorbesøk i Bergen og en tur til varmere strøk og da fortrinnsvis et eller annet Middelhavsland.

Den uka vi er på fjelltur og hos svigermor er det fysisk aktivitet og familiekos på programmet. Når vi er i sydligere strøk, er det avslapning og litt opplevelser som er greia.

Synnemormannen og jeg starter alle feriedager med en morgenløpetur som ender på et bakeri der vi handler rundstykker til frokost. Barna sover stort sett mens dette foregår. Vi har laaang frokost sammen hele gjengen før vi drar til basseng eller strand og koser oss med bøker og bading. Vi spiser god mat, drikker god vin og drar på turer i områdene vi er. Litt kultur hører også med, men det viktigste for oss i sommerferien er å roe ned tempoet som er veldig høyt til vanlig samt å kose oss. Det er deilig å ha god tid til familie i ferien, tid til å gjøre ting sammen, prate og oppleve ting.

Vi reiser en del ellers i året også, da er det i større grad kultur og opplevelser med i planene. I sommerferien har vi behov for et sakte liv!

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-13, 10:17   #23
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er sommerferie for deg?

Sjømat
Reiseradioen
Svømme i havet
Gå kveldsturer
Sykle
Turer på svaberg
Gå barbent i gresset
Ligge i hagen og høre på radio
Hagefest
Grilling
Plukke rips og bringebær
Drikke mojito
Fange kreps
Battur
Fisking
Padle kajakk

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-13, 10:18   #24
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.791
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er sommerferie for deg?

Opprinnelig lagt inn av Synnemor, her.

Jeg trenger en dose sol i løpet av året for at vinteren ikke skal bli for lang og tung, og siden vi har skolebarn foregår den turen på sommeren. Vi har også landet på at noen dager i fjellet er en utmerket måte å senke skuldrene på, så de siste årene har sommerferie for oss vært noen dagers fjelltur kombinert med svigermorbesøk i Bergen og en tur til varmere strøk og da fortrinnsvis et eller annet Middelhavsland.

Den uka vi er på fjelltur og hos svigermor er det fysisk aktivitet og familiekos på programmet. Når vi er i sydligere strøk, er det avslapning og litt opplevelser som er greia.

Synnemormannen og jeg starter alle feriedager med en morgenløpetur som ender på et bakeri der vi handler rundstykker til frokost. Barna sover stort sett mens dette foregår. Vi har laaang frokost sammen hele gjengen før vi drar til basseng eller strand og koser oss med bøker og bading. Vi spiser god mat, drikker god vin og drar på turer i områdene vi er. Litt kultur hører også med, men det viktigste for oss i sommerferien er å roe ned tempoet som er veldig høyt til vanlig samt å kose oss. Det er deilig å ha god tid til familie i ferien, tid til å gjøre ting sammen, prate og oppleve ting.

Vi reiser en del ellers i året også, da er det i større grad kultur og opplevelser med i planene. I sommerferien har vi behov for et sakte liv!

Akkurat sånn er planen min at feriene skal være også. De ligner allerede mye, men fjellturene gleder jeg meg til når minstemann er stor nok til å bære sin egen sekk.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-13, 10:19   #25
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.873
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er sommerferie for deg?

Et par uker på ferie et fint sted og så et par uker hjemme med bare ro og ikke gjøre noenting er det ideelle, og slik vi vanligvis gjør det. Jeg foretrekker storbyferie selv, men det er byttet med noe mer barnevennlig (dvs prioriterer byer med mange barneaktiviteter, fornøyelsesparker, dyrehager osv) for tiden. Jeg kjenner meg overhodet ikke igjen i at det er slitsomt å være hjemme med barn i feriene. Jeg synes det er herlig, og mer avslappende enn hverdager, selv om vi har tre små barn.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-13, 11:13   #26
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er sommerferie for deg?

Mye tid hjemme til å bare sulle rundt. Og en litt lengre tur til utlandet med familien - det er sommerens, for ikke å si årets høydepunkt.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-13, 11:40   #27
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er sommerferie for deg?

Myria: Det er ikke nødvendigvis det at vi har barn som gjør at jeg synes det er slitsomt. For meg er det slitsomt å ha mennesker rundt meg 24 timer i døgnet over lang tid, samme hvem de er. Og jeg er et langt over snittet sosialt menneske. Nå er våre barn store, men fremdeles kan de krangle, og et av de har autismediagnose. Jeg har også helseutfordringer som krever ro, og vi bor trangt. Å være hjemme sammen hele sommeren er absolutt helt uaktuelt, kjenner jeg. Mine unger fungerer dessuten best på ferie, selv hun med autisme.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-13, 11:49   #28
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er sommerferie for deg?

Det aller viktigste for meg er tid sammen med kjernefamilien. Og jeg trenger litt sol. Garantert at vi får sol. Så vi reiser alltid til "syden". Vi har dager med god tid, bading, god mat og litt opplevelser.

Mannen min vil helst ikke bruke en eneste feriedag hjemme, så da gjør vi ikke det. Vi har hytte som ikke er så langt hjemmefra, så når vi har "dager til overs" før eller etter sydenferien, så reiser vi dit.

Jeg skulle inderlig ønske meg flere feriedager. Jeg skulle gjerne reist mye mer. Jeg kan jo "kjøpe" fridager, men i praksis gjør vi aldri det.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-13, 11:51   #29
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er sommerferie for deg?

Ferie for meg å få være i fred med boken min. Kan gjerne ha sol og varme så jeg kan sitte ute, i skyggen.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-13, 12:01   #30
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er sommerferie for deg?

Hvor lang ferie har dere? Jeg tror at svarene i tråden også kommer litt an på det. Hvis man har tre etterlengtede og sårt trengte uker, for eksempel, trenger man kanskje å tenke annerledes enn de som har fem? Jeg har alltid hatt lærerferie, så det blir nødvendigvis en del uker hjemme uansett. Det er deilig, men det er også slitsomt, jfr det jeg skrev over her. Sånn sett kan man si at sommerferie for meg er å ha fri fra jobben, og det i så lang tid at jeg glemmer jobb for en periode.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-13, 12:04   #31
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er sommerferie for deg?

3 uker sammenhengende ferie. Mulig jeg prøver å få til 4 uker neste år.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-13, 12:09   #32
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er sommerferie for deg?

For meg er sommerferie fri. Det er koselig å reise bort, men ikke noe must (i år var første gang vi reiste bort siden 2010), og jeg er ikke avhengig av godvær/sol for å ha det fint selv om jeg skal innrømme at jeg ble litt værsyk i fjor da det regnet omtrent hele sommeren. Pusle hjemme, kose meg med ungene, gjøre litt ting i nærområdet, det holder fint for meg.

Nå skal det sies at jeg er lærer og dermed har mer fri enn de fleste på sommeren; det er mulig jeg hadde tenkt annerledes hvis jeg bare hadde 3-4 uker fri.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-13, 12:10   #33
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er sommerferie for deg?

Dobbelt!

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-13, 12:10   #34
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er sommerferie for deg?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hvor lang ferie har dere? Jeg tror at svarene i tråden også kommer litt an på det. Hvis man har tre etterlengtede og sårt trengte uker, for eksempel, trenger man kanskje å tenke annerledes enn de som har fem? .


Vi har fire uker. En liten uke fjellturer/svigermorbesøk, 2-2,5 uker et sted med sol og en liten uke hjemme. Å ha noen dager hjemme er også deilig, er alltid noe en trenger å få gjort i heim og hage samt planlegge nytt jobbår/skoleår.

Når så er sagt, synes jeg resten av skoleferietiden nesten er som ferie for oss voksne også: Greit at vi er på jobb og gjerne har ekstra mye å gjøre der fordi vi er underbemannet pga ferieavvikling, men du så deilig å ha fri på ettermiddag/kveld og slippe å vekke unger om morgenen! Ingen fritidsaktiviteter eller lekser å følge opp, vi synes vi nesten har ferie denne perioden også...

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-13, 12:11   #35
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er sommerferie for deg?

Jeg har studentferie, men mannen har 3 uker. Når jeg begynner å jobbe så blir de nok 3 eller 4 uker. Synes 3 kan bli litt snaut, samtidig vil man jo gjerne ha litt ferie ellers i året også. Kommer jo litt an på hvilken ordning man har. Mannen har f.eks fri påske og romjul uansett.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-13, 12:19   #36
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er sommerferie for deg?

Tid med familie og venner, vi må være borte litt. Jeg orker ikke være hjemme hele tiden.
Jeg har 8 uker ferie, det samme har poden, mannen har 4.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-13, 12:23   #37
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er sommerferie for deg?

Ferie fra lekser og fritidsaktiviteter hjelper ganske mye det også ja. Det er nesten så jeg vurderer kraftig innstramming på fritidsaktivitetsfronten.

Jeg har som regel 4-5 uker ferie om sommeren.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-13, 12:29   #38
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er sommerferie for deg?

Ferie for meg, det er at jeg får anledning til å bade. Har jeg badet litt, da er det meste greit. Det trenger ikke være så varmt heller, jeg er vestlending tross alt. I tillegg til at jeg må få bade en gang eller tre - så vil jeg gjerne reise bort. I takt med at ungene har blitt større har det blitt mer og mer utland i løpet av ferien - men ei uke på Vestlandet hører fortsatt med. Gjerne ei uke i Danmark også (i hodene våre er ikke det utlandet lenger). Har bare vært i "syden" en gang siden jeg ble mor for nesten femten år siden, det er med andre ord ikke så nøye.

Og sist meg ikke minst, ferie for meg er også at vi har hatt feriegjester hos oss. Det er en sommertradisjon som også ungene liker godt.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-13, 12:31   #39
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.873
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er sommerferie for deg?

Vi har fire uker sammenhengende ferie om sommeren. Guttene har åtte uker ferie fra barneparken, så fire av dem må jeg være alene med alle tre, men det går fint.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-13, 12:35   #40
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er sommerferie for deg?

Ukene uten lekser og aktiviteter er nesten ferie, ja. Sånn sett har vi flere uker som er ulike og roligere nå enn da vi bare hadde barnehagebarn.

Jeg skulle gjerne hatt noen dager alene hjemme, uten mann og barn. Det har jeg aldri vært, så det drømmer jeg om.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no