Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Glemt Hotmail-passord!

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-10, 13:58   #1
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Glemt Hotmail-passord!

What to do?

Jeg bruker aldri hotmail-adressen min, og har følgelig glemt passordet. Når jeg ber om å få tilsendt nytt passord, får jeg valget mellom å få dette sendt til samme hotmailadressen (som jeg ikke husker passordet til, hvor er logikken? ) eller å få det sendt til en alternativ mailadresse. Jeg har ikke oppgitt noen alternativ adresse, og finner ikke ut hvor man kan lage en slik en. Jeg vander altså rundt i ring inne på Windows sine sider, uten å finne ut av noe som helst. Noen som vet hvordan dette kan løses?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 14:00   #2
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.085
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glemt Hotmail-passord!


Får du ikke opp en sånn der dings der du kan nullstille passordet mot at du vet noe (hint eller lignende)?

Jeg har aldri brukt hotmail, så jeg får ikke testet.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 14:08   #3
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Glemt Hotmail-passord!

En venninne av meg - trynet - opplevde dette en gang. Hun måtte til slutt lage seg en ny epostkonto.

  Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 18:54   #4
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glemt Hotmail-passord!

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.


Får du ikke opp en sånn der dings der du kan nullstille passordet mot at du vet noe (hint eller lignende)?

Jeg har aldri brukt hotmail, så jeg får ikke testet.

Nei. Jeg har visst aldri oppgitt noe slikt, ut fra det jeg kan forstå her.

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

En venninne av meg - trynet - opplevde dette en gang. Hun måtte til slutt lage seg en ny epostkonto.

Den muligheten har jeg, det vet jeg. Men når en verdifull mail ligger på den andre kontoen, så...

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 20:02   #5
chillm
Nybegynner
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 2
chillm har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Glemt Hotmail-passord!

http://www.nirsoft.net/utils/mspass.html

Dette programmet kan du bruke på pc'er du har logget inn med tidligere.
Rull ned til du ser

Download self-install executable for installing MessenPass with uninstall support

Last ned og kjør programmet.
Dette er en side med mye rart på, kos dere!
PS: Noen antivirus program vil kalle dette virus, men hverken jeg ellen mine venner har noen gang opplevd at det vart virus der.

Skeptisk?? Javel, da kan du sjekke denne:

http://www.gtopala.com/siw-download.html

Rull til

SIW Without Installer (English-Only) hvor et grønt ikon synes, last ned og trykk på "secrets"


Sist redigert av HP : 03-09-10 kl 20:40. Årsak: Fjernet direktelenke til .exe
chillm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 20:05   #6
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.934
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glemt Hotmail-passord!

Right...

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 20:36   #7
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glemt Hotmail-passord!

Jeg har ikke oversikt over hva det egentlig lenkes til, men vil minne folk på at å følge rådene til en fersk eninnleggsbruker når det gjelder slikt kanskje ikke er så smart i utgangspunktet. :vasker hender:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 20:43   #8
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Glemt Hotmail-passord!

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg har ikke oversikt over hva det egentlig lenkes til, men vil minne folk på at å følge rådene til en fersk eninnleggsbruker når det gjelder slikt kanskje ikke er så smart i utgangspunktet. :vasker hender:

Programmet ser legitimt ut, det: http://download.cnet.com/MessenPass/...-10457035.html Men det får ikke akkurat skryt av de som har prøvd det.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 22:11   #9
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Glemt Hotmail-passord!

http://login.live.com/hp.srf?lc=1044...&v4=DH_PP,1044


Her står det noe om å tilbakestille passord.

Trykk:
-Hvorfor kan jeg ikke logge på?
-Hvordan tilbakestiller jeg passordet mitt hvis jeg glemmer det?
-

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 08:18   #10
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glemt Hotmail-passord!

Torsk: Jeg fulgte heller ikke rådet.
Isbjørn: Skal prøve det.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 08:25   #11
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.797
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Glemt Hotmail-passord!

Det måtte venninnen min Luri også gjøre

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

En venninne av meg - trynet - opplevde dette en gang. Hun måtte til slutt lage seg en ny epostkonto.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 23:38   #12
chillm
Nybegynner
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 2
chillm har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Glemt Hotmail-passord!

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Programmet ser legitimt ut, det: http://download.cnet.com/MessenPass/...-10457035.html Men det får ikke akkurat skryt av de som har prøvd det.

du linker til C-net, som er en bra download side, som har lenke til det ene prog jeg lenker til! og kan jo være lurt å sjekke litt ja... he-he... men det er ikke noe skummelt jeg lenker til! sjekk via http://www.virustotal.com/ om du er usikker.
SIW står for System Info for Windows
Vær skeptisk, men gi folk en sjangs!

= )

chillm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no