Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Lettvint servering til rundt 12 med varierende smak og lyst?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-09, 21:09   #1
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lettvint servering til rundt 12 med varierende smak og lyst?

Jeg skal ha en jobbsamling her hjemme neste uke, og skal servere mat. Vi er en gjeng fra 25 til 65; tilhørende varierende smak og lyst, en som ikke tåler hvitløk og chili, flere unge som liker det meste, eldre med litt mer konservativ smak.

Jeg vil servere noe som er relativt greit å lage istand og som det ikke er så mye mas med underveis. Foreløpig plan er en del mindre retter og jeg har tenkt på følgende:
- Focaccia
- Båtpoteter i ovn
- Kjøttboller
- Pai
- Pizza med spekeskinke og blåmuggost
- Tacolodd med tortillachips og guacomole til
- Grønn salat
- Pastasalat med kylling
- Ostefat

Det eneste jeg ser er at det blir veldig mye som må stå i ovnen mot slutten; både poteter, pai, pizza og tacolodd. Det blir i overkant, noe må kuttes ut, og jeg bør vel ha noe som kan stå oppå ovnen i steden.

Innspill og nye ideer? Gjerne også et par innspill til mer "konservative" retter som samtidig faller i smak hos de fleste.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 21:54   #2
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lettvint servering til rundt 12 med varierende smak og lyst?

Hva med noe
- Laks og eggerøre?
-Roastbiff med rødløk, potetsalat

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13

Sist redigert av Millen : 04-11-09 kl 21:55. Årsak: kan ikke lese godt nok.
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 21:58   #3
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lettvint servering til rundt 12 med varierende smak og lyst?

For å gjøre det enkelt hadde jeg kanksje kuttet ut pizza og tacolodd og heller laget flere paier. De kan jo serveres lunkne. Eventuelt lage minipizzaer på forhånd som bare kan varmes opp i ovnen?

Hva med tzatziki, hummus og/eller aïoli ved siden av? Litt god skinke?

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 22:04   #4
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lettvint servering til rundt 12 med varierende smak og lyst?

Tanken har slått meg med mer pai. Jeg har noen ganske store former som kunne egnet seg, men har bare lagd pai i type standard paiform før, som er både mindre og ikke minst lavere. Noen erfaring med mye pai i store former?

Noe tilbehør av typen aioli blir det ja.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 22:12   #5
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lettvint servering til rundt 12 med varierende smak og lyst?

Jeg ville kuttet tacolodd og pizza og laget en gryterett og en grønn salat.

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 22:16   #6
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lettvint servering til rundt 12 med varierende smak og lyst?

Hva med en stor skål med reker? Det passer jo til Foccacia,og de fleste som ikke er så 'moderne' i matveien spiser dette.

Ellers hadde jeg også kuttet ut pizza og tacolodd. Heller en eller annen gryte du kan ha oppå ovnen.

Kyllingsalat
reker
foccacia
suppe og/eller gryte
pai

Da synes jeg ikke du trenger så mye mer.
Kanskje et ostefat og et fruktfat som en slags dessert?

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 21:25   #7
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lettvint servering til rundt 12 med varierende smak og lyst?

Jeg har revidert planene mine noe, og trekker opp tråden igjen for å berette følgende status på planleggingen:
2 paier i langpanne (har funnet en oppskrift som er for langpanne, lager to slike) med kylling og bacon
Focaccia
Innkjøpt valnøttbrød
Røkelaks, eggerøre og litt kjøpe-potetsalat
Grønn salat
Aioli, smør, tzatziki
To typer pastasalat?

Usikker på dette siste punktet, og trenger isåfall tips om litt gode oppskrifter. Jeg tenker at jeg er litt "ferdig" med kylling og bacon etter paien, men de fleste pastasalater er faktisk med akkurat kylling og bacon. Da gjenstår jeg med feks reker og spekeskinke, et aber er bare at det er opptil flere gravide der.
Forslag? Evt noe jeg kan erstatte pastasalaten med. Gryterett er ikke helt meg, ikke suppe heller.

Og er dette nok mat eller? Det blir noe kake til dessert antagelig, ostekake foreløpig plan. Det ser ut til at vi blir rundt 15 stk faktisk. Mange menn/gutter.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 22:23   #8
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lettvint servering til rundt 12 med varierende smak og lyst?

Jeg hadde nok lagd hjemmelagd potetsalat.

Og så en god grønn salat. Behøver ikke være noe i den av kjøtt synes jeg, hvis du putter i masse gode saker: egg, avocado, paprika, vårløk, rødløk, sukkererter, reddiker.. ja masse gode saker man kan putte i. Når det er så mye mat utenom så kan salaten godt være ganske plain sånn sett synes jeg.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 22:25   #9
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lettvint servering til rundt 12 med varierende smak og lyst?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Jeg hadde nok lagd hjemmelagd potetsalat.

Og så en god grønn salat. Behøver ikke være noe i den av kjøtt synes jeg, hvis du putter i masse gode saker: egg, avocado, paprika, vårløk, rødløk, sukkererter, reddiker.. ja masse gode saker man kan putte i. Når det er så mye mat utenom så kan salaten godt være ganske plain sånn sett synes jeg.

Ja, jeg skal ha en helt plain grønn en. Den blir nok enda plainere enn du skisserer her.

Jeg er enig i at hjemmelagd potetsalat er å foretrekke, men jeg jobber med å begrense arbeidsmengden litt. Det blir uansett bare en liten skål.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 22:25   #10
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lettvint servering til rundt 12 med varierende smak og lyst?

Hva om du har litt spekeskinke og honningmelon i tillegg?

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 22:45   #11
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lettvint servering til rundt 12 med varierende smak og lyst?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg har revidert planene mine noe, og trekker opp tråden igjen for å berette følgende status på planleggingen:
2 paier i langpanne (har funnet en oppskrift som er for langpanne, lager to slike) med kylling og bacon
Focaccia
Innkjøpt valnøttbrød
Røkelaks, eggerøre og litt kjøpe-potetsalat
Grønn salat
Aioli, smør, tzatziki
To typer pastasalat?

Usikker på dette siste punktet, og trenger isåfall tips om litt gode oppskrifter. Jeg tenker at jeg er litt "ferdig" med kylling og bacon etter paien, men de fleste pastasalater er faktisk med akkurat kylling og bacon. Da gjenstår jeg med feks reker og spekeskinke, et aber er bare at det er opptil flere gravide der.
Forslag? Evt noe jeg kan erstatte pastasalaten med. Gryterett er ikke helt meg, ikke suppe heller.

Og er dette nok mat eller? Det blir noe kake til dessert antagelig, ostekake foreløpig plan. Det ser ut til at vi blir rundt 15 stk faktisk. Mange menn/gutter.

Du lager selvsagt pastasalaten med bogskinke

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 22:54   #12
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lettvint servering til rundt 12 med varierende smak og lyst?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Du lager selvsagt pastasalaten med bogskinke

Ja, jeg bare synes ikke det er noe godt .

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 23:01   #13
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.803
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lettvint servering til rundt 12 med varierende smak og lyst?

Hva med tunfisk da?

Jeg pleier å lage en salat med følgende:

små terninger av:
- bogskinke
- mais
- stangselleri
- vårløk
biter av sukkererter og eventuelle andre grønnsaker du liker
Ha i kokte og varme pastaskruer og en boks med creme fraiche. Bland godt.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 10:08   #14
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lettvint servering til rundt 12 med varierende smak og lyst?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Ja, jeg bare synes ikke det er noe godt .

Men det er åpenbart MANGE andre ting du kan velge å spise enn pastasalat da

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 21:23   #15
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lettvint servering til rundt 12 med varierende smak og lyst?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Men det er åpenbart MANGE andre ting du kan velge å spise enn pastasalat da

Hehe. Jada, enig i det. Takk for tips alle sammen !

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 21:26   #16
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lettvint servering til rundt 12 med varierende smak og lyst?

Og lyst? Hva slags selskap er det du skal ha?

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 21:26   #17
Kumilla
snart helsesøster
 
Kumilla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.192
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Sv: Lettvint servering til rundt 12 med varierende smak og lyst?

Lapskaus? Suppe?

__________________
Mamma til storebror 04, lillebror 06 og bittelillebror 08.
Paradiset finner du i ditt eget hjerte
Kumilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 21:28   #18
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lettvint servering til rundt 12 med varierende smak og lyst?

Kom på noe som er kjempegodt og enkelt: Bruschetta. Rister bare noen skiver med landbrød el.l., smører på litt pesto, legger på hakkete tomater og basilikum (kan varieres med tapenade, parmaskinke, fersk mozzarellaost ...).

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 21:29   #19
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lettvint servering til rundt 12 med varierende smak og lyst?

Spekemat og ost og kjeks kan du ha i tillegg... jeg ville satset på å ikke lage altfor mye avansert når det blir så mye forskjellig. Grillspyd som stekes i ovnen er også ganske greit å lage.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 11:15   #20
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lettvint servering til rundt 12 med varierende smak og lyst?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Spekemat og ost og kjeks kan du ha i tillegg... jeg ville satset på å ikke lage altfor mye avansert når det blir så mye forskjellig. Grillspyd som stekes i ovnen er også ganske greit å lage.

Trodde du skulle foreslå joikakaker jeg nå.

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no