Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Har du dyr?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Se resultatene: Hvilket dyr har du?
Hund 46 25,00%
Katt 58 31,52%
Hest 7 3,80%
Fugl 3 1,63%
Gnager 12 6,52%
Fisk 12 6,52%
Insekt 0 0%
Reptil 3 1,63%
Har ikke dyr 76 41,30%
Annet 10 5,43%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 184. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-15, 09:28   #61
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.852
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du dyr?

Vi har 12 år gammel pusedame. Hun er veldig pen og smart og maser ikke så lenge vi gjør som hun vil. Pus henter Storesøs på stua om kvelden, stiller seg ved henne og mjauer til hun kommer, går foran henne ut på badet(der Storesøs steller seg og pusser tennene), og videre inn på rommet til Storesøs. Der sitter Pus og venter på gulvet mens Storesøs rer opp sengen(har sovesofavariant), venter til Storesøs har glattet dynen skikkelig(Pus liker ikke bulkete dyne, må vite) og så kan Pus hoppe opp og sove der hele natten.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-15, 12:35   #62
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.324
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du dyr?

Jeg har verdens kuleste hund!

... og skal ha hest også. Snart. Banna bein. Og bearbeider samboeren for å få lov til å kjøpe rotter til lillebror.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-15, 13:49   #63
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du dyr?

Vi har ingen kjæledyr, og det blir nok aldri noen heller. Verken jeg eller mannen min har vokst opp med kjæledyr, så vi er ikke vant til det. I tillegg har jeg alltid tenkt at det blir så styr når vi skal på ferie. Med fly. Til USA og slike steder som vi har dratt til de siste årene. Og så er vi noen latstaurer begge to, så ingen av oss hadde blitt happy med å måtte gå tur med hunden flere ganger om dagen (selv om vi åpenbart har behov for det ).

Jeg vurderte dog å krysse av for "annet", fordi huset vårt tidvis føles som om det er fullt av edderkopper, humler og what not (avhengig av årstid selvsagt). Det er grunn til at jeg sjeldent beveger meg mye i kjelleren, og insisterte på at vaskerommet i kjelleren skulle "avvikles".

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-15, 17:50   #64
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.091
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du dyr?

Jeg er allergisk, som et plaster på såret fikk ungene akvarium for et par år siden.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-15, 20:54   #65
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du dyr?

Vi har en hund (Weimaraner), en katt og altfor mange uønskede insekter (les: edderkopper i kjelleren. )

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Og bearbeider samboeren for å få lov til å kjøpe rotter til lillebror.

Jeg har så lyst på rotter igjen! Men det var ingen som hadde lyst til å passe de når vi var på ferie. Skjønner ikke det.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-15, 21:08   #66
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du dyr?

Svarte "har ingen", men vi hadde katt som nå er på legd hos svigermor.
Dersom jeg bare får Amimannen på gli, så blir det hund. Og så har jeg lyst på høner (ferske egg) og ei geit (aka plenklipper).

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-15, 22:00   #67
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du dyr?

To hester, og fire akvarier med masse fisk i. Og snart en valp vi skal ha delvis omsorg for, egentlig besteforeldrene sine.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-15, 00:17   #68
Goldfish
Nybegynner
 
Goldfish sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2015
Innlegg: 4
Goldfish har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Har du dyr?

3 reptiler

__________________
Everyday i'm bubblin'
Goldfish er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-15, 07:02   #69
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.502
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du dyr?

Jeg har verdens fineste og særeste katt. Ønsker meg hund, men har ikke helt fått mannen med på laget. Jobber med saken.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-15, 08:45   #70
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.772
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du dyr?

Vi har en omplasseringskatt ved navn Zarathustra.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-15, 11:10   #71
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du dyr?

Tre hunder. Og så lenge som jeg bor som jeg gjør, og så lenge det er bare meg, så tror jeg at tre hunder er nok. Selv om det sies at man ikke merker det når hund fire kommer - det er visst mer som "en, to, mange".
Jeg har også lyst på høner og å være fosterhjem for dyr til omplassering, men det går ikke slik jeg bor nå.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no