Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Fortell meg om robotstøvsugere

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-20, 15:05   #21
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Opprinnelig lagt inn av Kahlan, her.

James! Jeg elsker ham, han både vasker og støvsuger

Men vår parkett skal ikke vaskes; i gammeldags forstand. Er det mulig å gi den beskjed om å bare vaske bad og gang, og bare støvsuge i de øvrige rommene?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-20, 15:38   #22
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.457
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Vi har Roborock s50 som mannen kjøpte da vi flyttet inn i ny leilighet i sommer, og den er virkelig genial. Kommer seg opp over karmen mellom stue og kjøkken og den er så vidt over 2 cm (alle andre karmer i huset er lavere). Vi passet på at møbler vi kjøpte er høye nok til at den kommer seg under. Eneste er at den ikke kommer seg under kanten på kjøkkenbenken, men der tar det meg 30 sekunder å bare koste frem det som er under før jeg setter på støvsugeren. Vi har en del ledninger og kabler liggende langs veggene og det går også overraskende fint. Hadde trodd vi måtte lage no-go-sone under tv-benken, men det er ikke noe problem. Det eneste som har vært et problem er når sønnen lar løse ladekabler til iPad ligge på gulvet.

Liker veldig godt appen, der ha vi markert et område hvor kattematen står, som den holder seg unna. Appen sier også i fra når koster må rengjøres eller noe må byttes, og det er kjekt. Det funker fint å få kontakt med den selv om vi ikke er på samme nett, så vi kan f.eks. sette ned på når vi er på vei hjem fra hytta. Kan også se i appen hvor den har støvsuget.

Vår kan også moppe gulvet, men det har jeg aldri testet og kommer neppe til å gjøre det heller. Vi har parkett i nesten alle rom, så her bedrives egentlig bare flekkvasking. Men det ville jo f.eks. ikke vært noe problem å lukke den inne på badet for å få den til å vaske der, men der er det så mange kroker og kriker, at det ville vært lite hensiktsmessig.

En annen fordel med den er at trusselen om at han må manuelt støvsuge rommet sitt om ikke roboten kan gjøre det, gjør at ungen holder gulvet sitt ryddig.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-20, 15:55   #23
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Det er kanskje et godt tegn at man ikke finner noen av denne roborocken på Finn.

Hvordan tror dere den takler 7 sånne stoler tett i tett rundt et spisebord, da?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-20, 16:54   #24
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.184
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Vi elsker vår Dusty, samme modell som du linket til fra Elkjøp.

Den kjører fast runde hver dag kl 11. Mye mindre støv i huset nå enn før. Moppefunksjonen virker, men vi bruker det stort sett kun i ferieperioder, når vaskehjelpen vår ikke kommer på mange uker.

Fordeler: støvfritt i hele hovedetasjen vår. Særlig deilig å komme hjem til gang uten gummiknotter og steiner, og smulefritt på kjøkkenet. Den er lav som støvsuger under det meste av møbler og senger. Billigere i drift enn den konvensjonelle, vi kjøper slitasje deler fra Kina til en 50 lapp ca 2x i året.

ulemper: den støvsuger ikke i trapper og husker ikke flere etasjer, men må lage nytt kart om den flyttes, så vi flytter den sjelden Den støvsuger heller ikke i sofaen eller i matskapet.

Tror ikke stolene du viser frem vil være et problem så lenge bredden mellom bena er videre enn omkretsen på Dusty.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-20, 16:55   #25
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.184
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

I forhold til dørterskler klarer den det så lenge de ikke blir for høye.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-20, 18:07   #26
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Jeg har den du linker til og elsker den. Den har enda ikke gått seg fast, kommer seg fint rundt stoler og under TV-benk, takler fint hundehår og mine lange hår og det beste av alt: hunden bryr seg ikke. Jeg vet ikke hvordan den takler sånne stoler som du la ut bilde av, for de har vi ikke rukket å kjøpe enda.

Moppefunksjonen er ikke all verden, jeg synes ikke den vasker godt nok og jeg foretrekker å gå over gulvene med mopp selv.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-20, 18:55   #27
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Vi har en Neato robotstøvuger, med app som lar oss tegne inn sånne sperrelinjer. Den kommer greit over lave karmer, opp til 2cm kanskje. Den går hver hverdag klokka 09 mens vi er på jobb og det er altså helt utrolig hvor mye støv det blir i et hus på etpar dager (ingen katt eller hund). Veldig kjekt. Jeg ville ikke ha moppefunksjon så det valgte vi bort med vilje.
Den klarer fint 6 stoler rundt spisestuebordet. Klonker borti dem til den kommer seg forbi og så lenge jeg ikke er hjemme og hører på går det greit. Ift stolene dine vil jeg tippe en sånn robotstøvsuger fint trer seg over beina siden de er såpass lave. Vår går hvertfall over beina på våre IKEA-klappstoler.
Utrolig nok har den enda til gode å kamikazekjøre ned trappa vår som er sånn åpen med rekkverk så den kommer til åpningen fra alle kanter. Den stopper i tide.

Dog har jeg slått av varsler på appen, ellers får jeg innimellom sånne stakkarslige "jeg sitter fast"-varsler fra den. (glemte telefonladekabler som ligger på gulvet ved stikkontakten er en klassiker). Den får vente til jeg er hjemme fra jobb

Sønnen min ble litt opphengt i hele støvsuger-som-kjører-av-seg-selv så han har en egen i nede-etasjen. Den er billigere, husker ikke merke, kjører seg lettere fast så den går bare når han er der og passer på den. Men så liker han å passe på den da
Det lille støvet som da blir i trappa er ikke noe stress når både oppe og nede går av seg selv.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-20, 18:58   #28
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

gummiknotter

Gummiknotter?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-20, 19:08   #29
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Ser for meg lillegutt som passer på støvsugeren.


Gummiknotter tenker jeg er sånne kunstgresskuler. Hatet av fotballmammaer i alle land.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-20, 19:16   #30
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.040
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Anbefaler en som man kan tegne virtuelle vegger i appen. Vi har den billigste Xiaomi som må avgrenses med magnetbånd som festes på gulvet. Men for en genial dings. Det er mye mindre støv i huset og selvom den går ofte er det helt utrolig hvor mye den samler opp. Liker ikke sokker og ladekabler, eller tepper med lange frynser.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-20, 19:49   #31
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.695
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Om hunden går løs i huset når dere er borte, så vil jeg ikke anbefale å kjøre støvsugeren automatisk. Dersom hunden skulle ha et uhell kan det bli fryktelig mye gris mens dere er borte.

Vi har en Neato og er fornøyd med den. Hadde vi kjøpt i dag så hadde jeg ønsket en med vaskefunksjon også.

__________________
03 06 09
Mikkeline er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-02-20, 19:55   #32
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Vi har en relativt billig en som jeg nettopp har gjenoppdaget.

Så langt denne uka har den 1 gang kjørt utfor trappa, 1 gang satt seg fast innerst i hjørnet under hjørnesofaen, 1 gang kjørt på en lav list og satt seg fast, en gang stoppet midt på gulvet, selv med fullt batteri og 1 gang støvsugd hele huset. Neida, bare tulla, ikke en eneste gang har den støvsugd etasjen uten å stoppe for en bagatell. Han er rett og slett arbeidssky!


Sist redigert av Timar : 11-02-20 kl 22:47.
Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-20, 12:14   #33
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.184
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.


Gummiknotter tenker jeg er sånne kunstgresskuler. Hatet av fotballmammaer i alle land.

Helt riktig. Både svarte og grønne plageånder, som Dusty holder unna for.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-20, 13:05   #34
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv
 
Kahlan sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.300
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Men vår parkett skal ikke vaskes; i gammeldags forstand. Er det mulig å gi den beskjed om å bare vaske bad og gang, og bare støvsuge i de øvrige rommene?

Ville bare klikket på vaskedelen når den var i bad/gang, og så latt den gå som kun støvsuger i de andre rommene.

__________________
Kahlan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-20, 14:40   #35
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Vi har xiaomi - veldig fornøyd. Kan ikke si noe om hundehår etc, lange menneskehår håndterer den fint.

Man kan sette opp soner for "no-go" (rundt jul var jeg redd for at den skulle ta med seg tråden til lyslenken på juletreet og satte opp derfor en liiiiten no-go akkurat der)

Den jobber systematisk i motsetning til den forrige støvsugeren vi hadde. Egen innstilling slik at den suger sterkere på gulvtepper etc.

Moppen settes på og det er litt enten eller - jeg vil dog ikke mene at den vasker tilstrekkelig på et bad. (vi bruker den bare i etasjen med stue og kjøkken)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-20, 17:07   #36
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Vi har også Xiaomi etter anbefaling. Bruker den både med støvsuger og med våtmopp. Fornøyd, vi har dyr. Beholderen for hår er ikke veldig stor, så har man dyr trenger man å tømme ofte, men det er enkelt og bare å helle ut. Børstene må også gås over om man har dyr med litt lengre pels (eller langhåra i husholdningen )

Barnet brukte den i 2. etg og påstår at den selv fant ut å ikke kaste seg utfor trappa, men har ikke prøvd selv. Den skal kunne programmeres med en app, det har ikke vi gjort. Kommer greit over våre terskler. Dersom man starter den på basen går den selv tilbake, men startes den et annet sted går den tilbake til utgangspunktet, etter det jeg kan se.

Syns det er helt grei vedlikeholdsrengjøring gjennom uka, men den tar ikke godt inntil lister og hjørner, så man må vaske selv også.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-20, 17:55   #37
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Xiaomi går ikke utenfor trappa, jeg stod og passet på vår første gang for jeg var sikker på at den ikke skulle stoppe, men det gjorde den.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-20, 18:23   #38
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Enda en fornøyd xiaomi roborock s50-eier her. Elsker vår! Bruker appen, og har satt den til å støvsuge på faste tidspunkt. Helt utrolig hvor mye støv den finner, tømmer beholderen minst en gang i uken. Merkbart mindre støv i vinduskarmer o.l. Moppefunksjonen er bortkastet, den vasker ikke rent. Men det gjør egentlig ikke noe, for den støvsuger så rent, at det er fort gjort å vaske over gulvene selv etterpå.
I appen kan du regulere sug (og dermed lyd), kjekt hvis du støvsuger og ser på TV samtidig.
Du kan også sette den til å støvsuge et bestemt lite område, feks under stuebordet, flittig brukt funksjon her.
Ja, og så forserer den 2 cm dørstokker uten problemer.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-20, 21:26   #39
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.802
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Hvordan fungerer egentlig denne moppingen? Er det en mopp som må byttes daglig/jevnlig? Når vi vasker blir jo mobben skitten. Får man i så fall kjøpt flere mobber?

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-20, 21:53   #40
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.184
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Det er en tynn vanntank som man setter under roboten, med tilhørende mopp. 2 mopper følger med og Kina leverer flere. Vi har foreløpig ikke brukt våre så mye at de må byttes.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no