Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Trenger forslag til fine sanger alle kan (egnet for allsang)

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-20, 14:46   #41
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger forslag til fine sanger alle kan (egnet for allsang)

Siden vi likevel må skli ut. Jeg var med og arrangerte allsangfri (lærer)nyttårsfest for litt siden. Det var sjokkerende for noen.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-01-20, 14:49   #42
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger forslag til fine sanger alle kan (egnet for allsang)

Felles sang kan bli veldig ålreit, altså. Og når det bare er en sedvane at "slik er det" så tenker jeg at det kan være fint.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-20, 14:55   #43
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger forslag til fine sanger alle kan (egnet for allsang)

En solskinnsdag med Postgirobygget er bra når det er slaps og mørkt ute

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-20, 14:56   #44
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.358
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trenger forslag til fine sanger alle kan (egnet for allsang)

Svantes lykkelige dag
Rosa på bal
Fridtjof og Carmencita
Vårsøg
Those were the days
Her kommer vintern
Kor e alle heltar hen
Tomorrow (fra Annie)
Jovial (Freddy Kalas)

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-20, 15:00   #45
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.753
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger forslag til fine sanger alle kan (egnet for allsang)

den store dagen - Benny Borg

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.



Sist redigert av Karamell : 31-01-20 kl 20:33.
Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-20, 15:02   #46
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.333
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger forslag til fine sanger alle kan (egnet for allsang)

Først litt av opplegget, men allsang er jo gøy bare man legger til side alt av utilpasshet og flauhet over egen (og andres) stemme. Med denne får dere tatt den helt ut:


(Kilde: youtube.com)

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-20, 15:31   #47
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trenger forslag til fine sanger alle kan (egnet for allsang)

Hva gjør folk som virkelig ikke kan synge i slike sammenhenger? Jeg er en av dem.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-20, 15:43   #48
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger forslag til fine sanger alle kan (egnet for allsang)

Klassebilde, Tre Små Kinesere
Idyll, Postgirobygget
Ring Meg, Gabrielle
Lift Me, Ane Brun
Bohamian Rhapsody, Queen

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-20, 15:45   #49
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger forslag til fine sanger alle kan (egnet for allsang)

Jeg skulle gjerne startet uken slik,
https://www.vgtv.no/video/170014/rek...e-shuffle-dans

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-20, 15:46   #50
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger forslag til fine sanger alle kan (egnet for allsang)

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Hva gjør folk som virkelig ikke kan synge i slike sammenhenger? Jeg er en av dem.

De synger med det nebbet de har.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-01-20, 19:29   #51
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.790
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger forslag til fine sanger alle kan (egnet for allsang)

Så flott med så mange virkelig gode forslag! Tusen takk. Jeg må kunne klare å komme meg helskinnet gjennom måneden som kunstnerisk ansvarlig nå.

Det er selvsagt lov å tulle, jeg tøyser litt med det selv også. Jeg ble behørig informert om tradisjonen på jobbintervjuet, men lot meg ikke skremme. Vi lager ikke japanske biler altså, jeg jobber på sykehus. Det er fullt lov å ikke synge, men for meg ser det ut som alle er med og synes det er helt greit.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-20, 12:43   #52
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger forslag til fine sanger alle kan (egnet for allsang)

Den du veit Marius Müller eller Solskinnsdag Postgirobygget

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-20, 13:25   #53
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger forslag til fine sanger alle kan (egnet for allsang)

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Hva gjør folk som virkelig ikke kan synge i slike sammenhenger? Jeg er en av dem.

Mimer og søker jobb et annet sted.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-20, 17:05   #54
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger forslag til fine sanger alle kan (egnet for allsang)

-Skigardsvise er fin, men kan være litt tung.
-Enig i Vårsøg
-Jokke har mye som egner seg for allsang. Her kommer vintern er kanskje ikke så bra i februar? "Øl" kan være en morsom måte å starte mandagen på.

Avhengig av radikaler-prosenten, så kan også disse egne seg
-Stranda sag og høvleri (høvlerivisa)
-Vømmøldalens siste vår
-Itjnå som kjem tå sæ sjøl
-Revolusjonens røst
-Ta hverandre i handa og hold
-Riv ned gjerdene
-Virvelstevet
-Ellinors vise
-Gategutt


Denne er det ikke mange som har sunget på norsk før, men melodien kan de fleste, og den går veldig bra:


(Kilde: youtube.com)

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-20, 20:31   #55
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger forslag til fine sanger alle kan (egnet for allsang)

Det er mulig noen har funnet ut at allsang er positivt for folkehelsa. Min psykiske helse hadde ikke hatt godt av det forråsiresånn. Det hender vi må synge noen av tonene under oppvarmingen i korpset også. Ingen lyd fra meg.

Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-20, 20:50   #56
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.501
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger forslag til fine sanger alle kan (egnet for allsang)

Cotton eye Joe
Forelska i læreren
SommerdAg

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-20, 07:54   #57
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger forslag til fine sanger alle kan (egnet for allsang)

Men altså - rapport må vi ha!

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-20, 20:13   #58
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.790
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger forslag til fine sanger alle kan (egnet for allsang)

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Men altså - rapport må vi ha!

Haha, jo, altså, jeg våget meg på å dra fram Vår beste dag. Det ble mye mumling og uro i rekkene og jeg kjente at dette kom til å gå dårlig. Så jeg skyndte meg og dro fram sikkerstikket jeg hadde i backup, Kjærlighetsvisa. Den gikk gjennom! Men nå er jeg stressa for de tre neste mandagene i februar, jeg er jo kunstnerisk ansvarlig hele måneden!

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-20, 23:52   #59
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger forslag til fine sanger alle kan (egnet for allsang)

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Hva gjør folk som virkelig ikke kan synge i slike sammenhenger? Jeg er en av dem.

Hos oss brummer de som er brummere. Høylytt og stort sett på den samme tonen hele tida. De er nok ikke helt klar over at de ikke kan synge. Resten av gjengen, som i overraskende høy grad består av aktive korsangere og tidligere korpsmusikanter, er veldig klar over at de ikke kan synge.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-20, 23:54   #60
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger forslag til fine sanger alle kan (egnet for allsang)

Vel blåst! Di Derres Jenter kan også funke fint i sånne sammenhenger.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no