Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forkynnelse - Jehovas vitne

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-12, 14:05   #61
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Forkynnelse - Jehovas vitne

Lenge siden noen har ringt på hos oss, men jeg har bare svart "Nei" eller "Nei takk, jeg er ikke interessert" og lukket igjen dører. Og dett var dett.

(Jeg har hatt to damer som kom på døren igjen etter en uke, men det var nok fordi de trodde jeg var interessert. Jeg var nemlig hjemme i permisjon med førstemann og vi ble stående i døren og snakke om babyer ol. Da de ringte på neste gang spurte de etter meg. Mannen min svarte høflig at jeg ikke var interessert og så sa de hadet og gikk.)

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-12, 21:04   #62
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.867
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forkynnelse - Jehovas vitne

Ene kompisen min måtte fysisk kaste de ut engang, de var veldig frekke og nektet å gå.
De siste vi hadde på døren vår, satte fotten mellom døren og listen så vi ikke fikk lukkwt døren.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 17:00   #63
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forkynnelse - Jehovas vitne

Ok. I dag har hun vært her igjen, og jeg var opptatt med å lage hvit saus. Ba jenta mi på 8 år lukke opp og si jeg var opptatt. Ergelig når jeg hadde mannet meg opp til å avvise henne. Snuppa kom tilbake og sa: "Hun var så høflig at jeg begynte nesten å gråte!" Det er slik jeg også opplever henne. Så søt at man nesten smelter.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 17:21   #64
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Forkynnelse - Jehovas vitne

Ring til menigheten og si at du ikke ønsker å stå på listene deres lenger.

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 17:31   #65
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forkynnelse - Jehovas vitne

Ah, man kan det altså, helt sant?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 17:36   #66
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Forkynnelse - Jehovas vitne

Vi gjorde det :P Men om det var bare fordi mannen min er eks-vitne, og tok fram storstemmen, vet jeg ikke...

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 18:26   #67
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.328
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forkynnelse - Jehovas vitne

Jah, det skal gå an å si i fra direkte til menigheten (i den grad du finner noen mailadresse/adresse/telefonnummer), så kan de sette din adresse som "ikke interessert".

Og selvfølgelig finnes det nøyaktig like mange klin gærne JV-er som overalt ellers, og kanskje en noget høyere prosentandel også, men det er altså svært korrekt at helvete ikke er en del av deres tro, og at høflighet blir terpet inn og terpet inn og terpet inn.

Jeg pleier vanligvis å slippe veldig greit unna ved å si navnet mitt, men alle kan jo ikke ha det så lett. Ellers er det også riktig at hvis man sier i fra vennlig, men bestemt at man ikke er interessert, har heller ikke JV-ene noe interesse av å kaste bort tid på din dør.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-12, 18:33   #68
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forkynnelse - Jehovas vitne

Ja, da har dama vært her for siste gang håper jeg. Vet ikke hvor mange ganger hun har vært her nå, for hun har vært her når bare barna har vært hjemme også. I dag ble jeg litt flau. Vi var på vei ut og eldste tok i døra, åpnet og skvatt veldig når dama stod der. Hun utbrøt "Åh, guuuud!" Så snakket vi litt og så sier minsten at han møtte geita til Jesus i skogen i går, sa han ikke trodde på Jesus eller Gud og jeg tror det var det. Og så takket jeg nei til vakttårnet.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-12, 18:37   #69
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forkynnelse - Jehovas vitne

Og så må jeg legge til at det ikke er helt fritt for dårlig samvittighet. Like søt som alltid stod hun der og smilte; i 18 minusgrader. Hadde vi ikke vært på vei ut skulle jeg bedt henne på kaffe og fortsatt takket nei. Hun kunne i det minste fått noe varm i kroppen for å aldri gi opp.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no