Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Makt-eliten på kokain

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-07, 10:15   #1
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Makt-eliten på kokain

Eg kjenner at eg vert heilt lam og uggen av medieoppslaga dei siste dagane om kor "vanleg" det no har vorte å bruke kokain. Er eg prippen, som synest det verkeleg er eit faresignal når elite-noreg driv landet på ein cola-trip?

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 11:06   #2
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Makt-eliten på kokain

Jeg skjønner med stor skuffelse at jeg ikke er en del av makteliten, ettersom jeg ikke engang har prøvd.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 11:08   #3
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.648
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Makt-eliten på kokain

Hvor lenge kan man egentlig holde seg på topp om man går på kokain? Vil man ikke på et eller annet tidspunkt falle gjennom?

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 11:12   #4
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Makt-eliten på kokain

Tror det kan gå en god stund, jeg vet om folk som har fungert greit i et par år. Men så smeller de i vantet også, og må synge Rehab-sangen sammen med Amy Winehouse en stund....

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 12:19   #5
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Makt-eliten på kokain

Dette er jo egentlig verken nytt eller overraskende, syns jeg. Kokain har alltid vært sett på som luksus-dop, for de rike og vellykkede.

Prippen og prippen - jeg syns det er skremmende at folk som man normalt anser som både ressurssterke og oppegående virkelig tror at kokain ikke er så farlig. Men i bunn og grunn syns jeg rusmidler er negativt uansett hvem som bruker det. Om det er makt-eliten eller subben borti gata er ikke så viktig, syns jeg.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 12:25   #6
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Makt-eliten på kokain

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg skjønner med stor skuffelse at jeg ikke er en del av makteliten, ettersom jeg ikke engang har prøvd.


Jeg var med på internettboomen, og fikk fortalt at den var bygget opp ved hjelp av kokain. Jeg har med andre ord sittet midt oppi det, uten å merke snurten av hverken det ene eller det andre. Enkelte rundt meg hadde til tider et noe stort selvbilde og i overkant stor kapasitet, men som du sier:. De smalt i vantet til slutt

Makteliten får gjøre som de vil, jeg er dessverre ikke sjokkert.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 12:40   #7
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.771
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Makt-eliten på kokain

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Jeg har med andre ord sittet midt oppi det, uten å merke snurten av hverken det ene eller det andre. Enkelte rundt meg hadde til tider et noe stort selvbilde og i overkant stor kapasitet, men som du sier:. De smalt i vantet til slutt

Jeg kan signere dette. Bare at i mitt tilfelle var det e og ikke kokain. Jeg bodde i et ecstasy-reir uten å skjønne helt hva som foregikk. Helt til de fant Norges til da største beslag på nabohybelen. Og ja, svært mange i den harde kjernen der smalt i vantet de også. Men først måtte de bare bruke noen år på å le litt av meg som var så prippen at jeg mente dette morostoffet var farlig. Søte, dumme meg, liksom.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 13:36   #8
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Makt-eliten på kokain

Jeg er vel ikke spesielt sjokkert eller overrasket. Det er et tegn i tiden at man skal fort opp og fram, peker til tråden om unge jenter som kaster klærne for sine minutter i rampelyset. På kokain klarer man kanskje å komme ajour med møter, saksdokumenter, media osv. Som flere sier; veggen kommer før man aner det.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 14:15   #9
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Makt-eliten på kokain

Dette har man da visst i lange tider? Nå er jeg kanskje uvanlig informert (nei, jeg er ikke tidligere narkoman), men det er veldig, veldig vanlig ja. Det er naivt å tro at oppegående respekterte mennesker ikke bruker dop.
Men det er mye uvitenhet rundt omkring, og det er nok nettopp derfor de klarer å skjule det så godt.
Det er forferdelig skummelt at så mange viktige beslutninger blir tatt på f.eks kokain.

Bina: Det er en vesentlig forskjell om det er makt-eliten eller subben i gata. Det er like tragisk for enkeltpersonene, men det er helt andre konsekvenser av at makta går rundt i en evig rus.

Apropos uvitenhet. Jeg kan ikke annet enn å fnise av noe jeg leste på et annet forum her om dagen. Er du havnet i tidsklemma skal det tydeligvis hjelpe å røyke litt hasj, da blir du så gira og rekker over myye mer. Fnis.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 15:14   #10
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Makt-eliten på kokain

Man blir vel ikke særlig gira av hasj?

Jeg har gått på musikklinje og der hadde de aller aller fleste prøvd hasj. De fleste bare prøvde, men noen få røykte mye, jevnlig og over lange perioder. Hasj er jo forholdsvis ufarlig, men daglig bruk er virkelig skadelig, det har jeg sett på nært hold. Det er kjempeekkelt å se folk man vet egentlig er kjempeflinke bli sløve, udugelige og ute av stand til å gjøre ting, hodle avtaler eller prioritere riktig...

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 15:28   #11
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Makt-eliten på kokain

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Eg kjenner at eg vert heilt lam og uggen av medieoppslaga dei siste dagane om kor "vanleg" det no har vorte å bruke kokain. Er eg prippen, som synest det verkeleg er eit faresignal når elite-noreg driv landet på ein cola-trip?

Jeg klarer ikke bli så sjokkert, egentlig. Det er mye snusk i krokene en ikke vet om, og om noen tar seg en fest med litt kokain innimellom er vel ikke verre enn andre ting.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 15:28   #12
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Makt-eliten på kokain

Skummel sak, men det har vel ikke vært helt uvanlig gjennom tidene at personer i sentrale posisjoner har puttet i seg ting som kanskje ikke har vært spesielt bra for vurderingsevnen.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 15:32   #13
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Makt-eliten på kokain

Det er nå lenge siden kokain var et luksusdop. Men man fungerer omtrent normalt på det, samtidig som man blir gira og kan holde ut et høyt tempo lenge lenge. Det er ille at man må jobbe så mye at kunstig stimuli er det eneste som hjelper.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 15:56   #14
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Makt-eliten på kokain

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg klarer ikke bli så sjokkert, egentlig. Det er mye snusk i krokene en ikke vet om, og om noen tar seg en fest med litt kokain innimellom er vel ikke verre enn andre ting.

For det første så snakka eg ikkje om dei som "festar" med kokain, men dei som tek kokain dagleg. Før styremøte, medan dei jobbar, før dei går på talarstolen o.l. Eg synest også at det er ein ganske vesentleg skilnad på å drikke t.d. vin (som er eit næringsmiddel som består av naturlege stoff), og å proppe hjerna full av etsande, syntetisk kokain.

Det var ikkje nytt for meg heller at fiffen festar på kokain, men at det er daglegdags og akseptert for folk med svært ansvarsfulle jobbar å ta det i jobbsamanheng - det var nytt for meg.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 16:12   #15
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.509
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Makt-eliten på kokain

Denne varianten av kokainmisbruk av makteliten er ny for meg. At det er et festdop for den rike fiffen er jeg kjent med. Men, at det er vanlig eller mer og mer vanlig at det benyttes i hverdagen er nytt for meg. Jeg er enkelt og greit så naiv at det virker utenkelig på meg og derfor også sjokkerende.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 16:26   #16
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Makt-eliten på kokain

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

For det første så snakka eg ikkje om dei som "festar" med kokain, men dei som tek kokain dagleg. Før styremøte, medan dei jobbar, før dei går på talarstolen o.l. Eg synest også at det er ein ganske vesentleg skilnad på å drikke t.d. vin (som er eit næringsmiddel som består av naturlege stoff), og å proppe hjerna full av etsande, syntetisk kokain.

Det var ikkje nytt for meg heller at fiffen festar på kokain, men at det er daglegdags og akseptert for folk med svært ansvarsfulle jobbar å ta det i jobbsamanheng - det var nytt for meg.

Det var nytt for meg også, det kom ikke frem av hovedinnlegget akkurat hva du mente. Jeg har ikke lest medieoppslag de siste dagene.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 16:41   #17
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Makt-eliten på kokain

Jeg vet ikke om jeg ville kommet på å snorte en stripe eller to for å rekke deadline, ville jeg kanskje ha funnet meg en annen jobb. Eller prøvd å bli litt mer strukturert.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 16:43   #18
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Makt-eliten på kokain

Jeg er helt :slikkepinne: i denne sammenheng.

Noe spesielt man bør se etter/ være oppmerksom på i forhold til eventuelt misbruk?

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 20:35   #19
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Makt-eliten på kokain

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Jeg er helt :slikkepinne: i denne sammenheng.

Noe spesielt man bør se etter/ være oppmerksom på i forhold til eventuelt misbruk?

Når hele innsiden av nesa ligger i lommetørkleet. :har sett Pulp Fiction:

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 20:39   #20
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Makt-eliten på kokain

http://www.fhi.no/dav/A3C63ABE6DA643...2FC19B1DF7.pdf

http://www.hjemme.no/kunnskap/rusinfo/inntaksmater.html

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no