Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Tips til å finne bilder en type utetrapp

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-19, 09:51   #1
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tips til å finne bilder en type utetrapp

Noen som har tips til hvor jeg kan finne bilder å sånn type trapp vi ønsker? Vi skal lage trapp, og jeg har endt på at jeg vil ha et lite platå ut i fra plattingen vi har murt foran inngangspartiet nå, hvor det også har blitt tak over. Ser for meg en type trapp hvor vi får rekkverk foran plattingen og trapp ned på hver side, en til hagen og en til gårdsplassen. Har funnet bare et par bilder på nett, og vet ikke helt hvordan jeg kan finne flere typer av sånne løsninger på utetrapp? Vet hvordan trapp jeg vil ha, men ikke hvordan rekkverk jeg vil ha på trappa. Eksempel under her, bare at vi vil ha trappa med litt bredere trinn ned på hver side.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no