Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Ser du serier?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Se resultatene: Ser du serier?
Hver dag 46 37,40%
Hver uke 52 42,28%
Sjeldnere enn hver uke, men av og til. 18 14,63%
Aldri 7 5,69%
Deltakere: 123. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-23, 13:13   #1
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ser du serier?

Jeg får ikke til å se serier lenger. Enten begynner jeg å kjede meg eller så orker jeg ikke å fortsette når intrigen blir for innviklet. Det er litt frustrerende siden jeg pleide å ha mye glede av serier.

Jeg har prøvd å se noen av seriene som anbefales her i forumet, men gir opp etter noen minutter eller en halv episode.

Jeg liker best dokumentarer om jeg skal se noe nå, og sååå voksen er jeg egentlig ikke.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-23, 13:22   #2
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.735
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser du serier?

Jeg ser stort sett bare serier (og nyheter). Ikke hver dag, men gjerne flere episoder når jeg har tid. Jeg liker best å følge historier og karakterer som utvikler seg. Filmer ser jeg sjelden.

Klarer du ikke engang Ted Lasso?

__________________
It takes a forum to raise a child

Sist redigert av Blondie : 25-05-23 kl 13:49.
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-23, 13:29   #3
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ser du serier?

Jeg ser serier i et lengre strekk (altså 3+ episoder) et par ganger i uka. På travle dager og når jeg skal svare på meldinger/surfe/organisere hverdag etc samtidig ser jeg bare nyheter.

Ramler så fort ut hvis jeg ser bare en episode nå og da. Så foretrekker å se ferdig en sesong på feks ei uke. Men serien må fenge etter første episode, ellers finner jeg lett noe nytt.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-23, 13:32   #4
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.340
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ser du serier?

Ja, jeg ser på serier hver uke. Varierer litt hvor mye, det kommer an på om jeg holder på med en som er veldig spennende/gøy eller ikke.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-23, 13:37   #5
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.752
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ser du serier?

Jeg ser dokumentarer en gang i blant, gjelder det? Andre serier blir det lite av, i snitt mindre enn en i året.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-23, 13:41   #6
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser du serier?

Ja, hver uke ca. Men det er vanskelig å finne noe som fenger, jeg er særdeles kresen og liker ofte ikke det samme som andre liker, og blir fort lei og ramler av. Særlig hvis serien er lang. Men når jeg først finner en jeg liker, og det gjør jeg fra tid til annen, så ser jeg gjerne. Men det er en jungel, og du ser ikke alltid skogen for bare trær.

Har sett noen dokumentarserier også da.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-23, 13:54   #7
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser du serier?

Ja, men stort sett bare en dag i uken når jeg er alene hjemme på kveldstid. Jeg holder på med to serier parallellt og akkurat nå ser det ut til at jeg får tid til to episoder, så en i hver serie, på en kveld.


Akkurat nå ser jeg Firefly Lane og Outlander.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-23, 13:54   #8
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.872
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser du serier?

Ja, jeg/vi ser serier hver uke og bare en sjelden gang filmer. Jeg er ganske nådeløs og ser maks to episoder før jeg slutter om det ikke interesserer meg. Jeg har tydeligvis rar smak for jeg har svært sjelden vært interessert i de seriene "alle" ser.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-23, 14:05   #9
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser du serier?

Ja - men ikke religiøst. Og oftere og oftere foretrekker jeg å løse kryssord eller lese bok i stedet. :knirk:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-23, 14:11   #10
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ser du serier?

Jeg ser heller ikke serier. Jeg takler en episode eller to, men det meste blir et pliktløp. Jeg liker dokumentarer, og jeg ser at jeg også beveger meg mer i den retning når det gjelder hva jeg velger å lese.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-05-23, 14:12   #11
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser du serier?

Jeg svarte Aldri. Ser bare ulike reality-greier. Jeg ser Klassen da, er vel en slags serie, men tenker den ikke teller.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-23, 14:13   #12
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ser du serier?

Ja, krysset for hver dag, selv om det ikke stemmer helt. Det varierer litt med dagsform og andre planer. Jeg liker godt å se serier, både alene og sammen med mannen.

Dersom du trives bedre med dokumentarer eller type temaprogrammer om hage/interiør eller slektsforskning så finnes det jo også masse å velge mellom. Har venner som foretrakk dokumentarer fra vi var tenåringer, så det trenger ikke å ha noe med alder å gjøre.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-23, 14:20   #13
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser du serier?

Ja, jeg krysset av for hver dag, men det er fordi vi gjør det for øyeblikket. Det er ikke slik at det er standarden. Men vi prøver å avslutte kvelden med en episode av en eller annen serie vi ser.

Er det slik at du har mye annet i livet ditt nå som tapper deg? Jeg nevner det fordi jeg i perioder hvor jeg har vært veldig syk, så er det ikke alltid jeg har overskuddet til å følge en historie eller motta så mye info overhodet.

Det er også mye snakk om konsentrasjonsevnen vår etter inntog av sosiale medier, scrolling og å konstant være "pålogget". Mange føler de ikke klarer å lese en bok lengre, ei heller se film eller serier fordi det krever konsentrasjon over tid. Og man griper til mobilen eller annet når man holder på og dras ut av handling/aktivitet. Det fine er visst at det kan trenes opp igjen.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-23, 14:23   #14
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser du serier?

Og jeg tenker at man har naturlig faser for ting, så om man i perioder ser dokumentarer, for så å se miniserie, aktualitetsprogram, lese bøker, sudoku, filmer, så anser jeg det som ganske vanlig. Jeg bytter på endel selv.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-23, 14:31   #15
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ser du serier?

Jeg ser omtrent aldri dramaserier, klarer ikke å interessere meg for det. De eneste seriene jeg har sett på i det sist er Drømmeslottet og Husdrømmer på Sicilia, ellers er det meste hage- og dokumentarprogrammer hvis jeg ser på tv.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-23, 14:34   #16
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser du serier?

Ja, vi har alltid en serie på gang, men ofte blir det til at vi ser én spisode på lørdag, og det er det hele, så da kan det ta veldig lang tid å komme seg gjennom en serie. Andre ganger blir vi mer bitt av basillen, men det er helt slutt på den tiden vi satt oppe halve natta fordi vi ikke klarte å slutte å se.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-23, 14:40   #17
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser du serier?

Jeg har alltid flere serier gående (ser i forskjellige konstellasjoner med familien + typisk minst en serie alene). Det finnes så mye bra, det som er vanskelig, er å finne nok tid til å se alt jeg vil.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-23, 15:15   #18
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser du serier?

Ja, vi holder alltid på med flere serier; det er ikke riktig hver kveld, men ganske ofte blir det i alle fall én episode. Vi ser en del film også, de tar jo lengre tid den ene kvelden man ser dem, men til gjengjeld blir man ferdig på én kveld. Å se film og serier er en av våre yndlings-sammen-aktiviteter, og vi har mange, mange flere vi har lyst til å se enn det vi har tid til (eller får til å prioritere, kanskje heller).

Ser i praksis bare fiksjon; det hender at vi har sett dokumentarer, men det er sjelden. Ser aldri konkurranser eller reality.

Og jeg ser bare serier sammen med mannen. Han er jo alltid her. Og han er enda mer glad i å se film og serier enn jeg er, så det ville være veldig rart å se på noe uten at han er med på det.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.

Sist redigert av Skilpadda : 25-05-23 kl 15:38.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-23, 15:17   #19
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ser du serier?

Så glad for at dette spørsmålet kom opp! Jeg har inntrykk av at alle andre ser serier i massevis, og føler meg fullstendig lost. Hvis jeg først får sett en serie så er det gjerne noen år etter at folk er ferdig med å snakke om den.

For min del skyldes nok manglende seriekikking flere forhold. Tid, og stress og manglende evne til å prioritere å sette meg ned over tid er en faktor. TV plassert rett utenfor rommet til yngste som legger seg tidligere enn meg er en annen. (Jadda, vi har høretelefoner)

Jeg tror likevel den viktigste grunnen er at det krever for mye av meg. Jeg er ansiktsblind og bruker mye tid og krefter på å klare å kjenne igjen folk. Av den grunn sliter jeg med å følge plottet. Og nå når jeg er litt mer sliten enn vanlig så kjennes det helt uoverkommelig.

Løsningen er jo å ha serier som går over mange sesonger med samme persongalleri, men akkurat nå har jeg ikke noen gode kandidater klare.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-23, 15:34   #20
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser du serier?

Ja, jeg ser for meg selv direkte på laptop, gjerne nesten hver kveld. Ser selvsagt ikke hvis jeg har planer som involverer andre personer hjemme eller ute.

Jeg pleier ikke å se serier sammen med mannen for han ser mest sport på TV, men akkurat nå har jeg fått ham med på Ted Lasso, så den ser vi sammen på TV.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no