Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Fra bok til film

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-19, 21:31   #21
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fra bok til film

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Jeg tror man kunne fått en hel doktorgrad ut av å sammenligne adaptasjonen av Ringenes Herre () med den katastrofale adaptasjonen av Hobbiten.

(Surpomp i dag også. )

Jeg har en enorm evne til å la bok være bok og film være film, og i tillegg er jeg ekstremt tilgivende når det kommer til Peter Jacksons Middle Earth Men altså - jeg er ikke uenig med deg Jeg begynte nesten å gråte da Guillermo del Toro først fikk regien på Hobbiten, men gleden desto høyere da Peter Jackson tok over roret

Jeg ser mange er storfornøyd med Harry Potter. Jeg er ikke like fornøyd, og det går nesten utelukkende på at filmene er noe heseblesende. Bærer preg av litt hastverksarbeid. Ikke kostnadsmessig, men at filmene skulle kjapt ut. De kunne hatt godt av litt mer kjærlighet og omtanke. Casting og univers er dog herlig

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no