Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Fantastisk serie! Aka sang til en bruker her jeg ikke kan oute :D

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-11, 16:27   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fantastisk serie! Aka sang til en bruker her jeg ikke kan oute :D

Jeg elsker backyardigans, de er bare helt fantastiske! (barnetv).

Denne dedikerer jeg til en, kremt, bruker her inne. Hun vet hvem hun er

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 16:31   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fantastisk serie! aka sang til en bruker her jeg ikke kan oute :D

Det eneste jeg savner fra den tiden Guttungen så noe annet enn Pokemon og Phinneas og Ferb, eller hva de nå heter, er Backyardigans.

(Og - UPK som jeg er, liker jeg at ungene faktisk har sangstemme, i motsetning til ungene på Små Einsteins, hvis stemmer skjærer gjennom marg og bein. )

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 16:34   #3
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fantastisk serie! aka sang til en bruker her jeg ikke kan oute :D

Disse to går jeg stadig vekk og nynner på på jobb
(du finner dem gratis, på engelsk på netflix, Inagh, og på itunes på ipaden din (amerikansk itunes har jeg kjøpt dem på tidligere da))



m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 17:25   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fantastisk serie! Aka sang til en bruker her jeg ikke kan oute :D

Sitter med Lillemann på fanget, og har nå død venstrearm etter å ha holdt ham oppreist så lenge. Vi måtte jo bare finne mer av denne gjengen, nå.
Virker som han likte det.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 20:53   #5
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fantastisk serie! aka sang til en bruker her jeg ikke kan oute :D

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.


(Og - UPK som jeg er, liker jeg at ungene faktisk har sangstemme, i motsetning til ungene på Små Einsteins, hvis stemmer skjærer gjennom marg og bein. )

Det har jeg også tenkt.

Backyardigans er herlig. Fantastisk god og intelligent lek med musikkstiler og filmsjangre, som fungerer på både barnas og de voksnes nivå.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-11, 18:38   #6
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fantastisk serie! Aka sang til en bruker her jeg ikke kan oute :D

Her fikk lillebror dilla, spesielt på den første. Første gang han så dem var han ikke så begeistret, men nå, et døgn senere, ville han høre dem igjen, og nå vil han bare høre den første om og om igjen.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no