Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Sy til barn - mønstre og tips

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-12, 10:30   #1
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.268
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sy til barn - mønstre og tips

Mine døtre har et sterkt ønske om at jeg skal sy klær til dem. Jeg kan sy, jeg kan til og med være ganske flink. Det meste jeg har sydd i mitt liv har vært klær til meg selv, og barneklær må jo være uendelig mye lettere.

Men jeg trenger inspirasjon og lavterskel startsted. For jeg er ikke akkurat en mamma full av energi og pågangsmot, men jeg har lyst til å gjøre dette, å sy noe til dem. Jeg har Stoff og Stil ikke langt fra jobb, så jeg burde kunne stikke nedom der ganske lett. Er det steder på nett jeg kan finne mønstre og kjøpe - noe dere kan anbefale? Første ønsket er en kosekjole, helst i fløyel.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-12, 10:35   #2
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sy til barn - mønstre og tips

Stoff og stil har enkle greie mønstre til barneklær, bl.a kjoler.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-12, 10:37   #3
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.268
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sy til barn - mønstre og tips

Jeg vet.

Jeg lurer på om noen har konkrete tips til hva som er fint og lett å sy til snart 9 år gamle jenter. Også fra andre steder en Stoff og Stil.

Skal jeg få det til, må jeg ha med meg en handleliste når jeg går på butikken. :vrak:

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no