Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Hvorfor er alle menn idioter?

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-09, 15:13   #21
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.323
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er alle menn idioter?

Si nei til gratis pils?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 15:14   #22
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvorfor er alle menn idioter?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Hahaha! Jeg ser oss for meg:
Jeg er 180 med svart hår til midt på ryggen og alt annet enn spinkel - så har jeg med deg som livvakt.


Er dette deg?

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 15:25   #23
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvorfor er alle menn idioter?

Neineinei - jeg har skråklippet pannelugg jeg.

  Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 15:34   #24
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.206
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er alle menn idioter?

Det lignet faktisk!

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 15:42   #25
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvorfor er alle menn idioter?

I rest my case.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 15:44   #26
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvorfor er alle menn idioter?

Tenk å ha så lange bein. :drømmer seg bort:

  Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 15:50   #27
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvorfor er alle menn idioter?

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Tenk å ha så lange bein. :drømmer seg bort:

Pfft. Småtteri. Selv jeg har da lengre bein enn det.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 15:54   #28
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvorfor er alle menn idioter?

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Pfft. Småtteri. Selv jeg har da lengre bein enn det.

Jada, bare mobb småfolket why do`t you.

Eller er det at du vi lat jeg skal drømme om beina dine liksom?

  Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 16:01   #29
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvorfor er alle menn idioter?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

.

Hun sugde tak i skjortekraven på fyren og sa opp i fjeset på mannen: Døh! Ta et hint 'a!

Jeg trenger å leie inn henne her.


Er vi gamle venninner?

__________________
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 16:08   #30
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er alle menn idioter?

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Tenk å ha så lange bein. :drømmer seg bort:

Ennå ikke komt over de lange beina?

Enig med Mauser- de der var ikke lange. Mine går faktisk helt opp til armene.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 16:22   #31
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er alle menn idioter?

Har lurt på det samme noen ganger. Jeg har kommet dit at jeg noen ganger er redd for å være for hyggelig mot menn jeg ikke kjenner, rett og slett fordi det kan bli kleint og slitsomt.

Ganske teit, for det finnes ganske mange oppegående menn også. Lurer på om damer ofte gjør sånne ting og jeg?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 16:29   #32
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: Hvorfor er alle menn idioter?

Jeg vet også om en god del idioter. Flertallet faktisk. Du er inne på noe...

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 16:40   #33
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvorfor er alle menn idioter?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Ennå ikke komt over de lange beina?

Enig med Mauser- de der var ikke lange. Mine går faktisk helt opp til armene.

Ok, da får du og Mauser slenge ut bilde sånn at vi kortbeinte har noe å drømme om.

  Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 17:00   #34
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvorfor er alle menn idioter?

Opprinnelig lagt inn av Søster, her.

Er dette deg?

Det var det første bildet som datt inn i hodet mitt også.
Amasonen smilefjes

  Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 17:12   #35
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvorfor er alle menn idioter?

Jeg liker ikke overskriften, jeg kjenner for det meste bare hyggelige menn og pleier å takke ja til en pils påspandert.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 17:31   #36
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.841
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvorfor er alle menn idioter?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Si nei til gratis pils?

Jeg skjønte heller ikke poenget med den historien. Kanskje de var dypt religiøse muslimer?

Eller så er det altfor lenge siden jeg var ute på byen. Omtrent 4 år siden, når jeg tenker meg om. På tide å gå ut og ta meg noen øl.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 17:34   #37
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvorfor er alle menn idioter?

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Jeg liker ikke overskriften, jeg kjenner for det meste bare hyggelige menn og pleier å takke ja til en pils påspandert.

Tenkte litt på denne her og kom til at jeg aldri takker ja til en pils om det ikke er fra en av mine kompiser. Nå går jeg ut en del så jeg skjønner at jeg tydeligvis kan knipe inn kostnadene ved å være litt mindre feministisk.

  Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 17:39   #38
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.841
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvorfor er alle menn idioter?

Man har da ikke solgt sjela si selv om man tar i mot en øl. Jeg har ihvertfall ved flere anledninger tatt i mot øl fra ubehagelige menn, for deretter å gi dem videre til min kjære. Til stor moro for alle tilstede.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 18:03   #39
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvorfor er alle menn idioter?

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Man har da ikke solgt sjela si selv om man tar i mot en øl. Jeg har ihvertfall ved flere anledninger tatt i mot øl fra ubehagelige menn, for deretter å gi dem videre til min kjære. Til stor moro for alle tilstede.



Det blir litt annerledes enn dersom man som singelkvinne tar i mot den samme ølen, synes jeg da.

  Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 18:03   #40
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er alle menn idioter?

Her beskrives akkurat det jeg tenker må skje ofte på Facebook... At man legger til "venner" som ikke egentlig er det, og som ikke helt skjønner greia med at venner på Facebook ikke er _venner_, sånn egentlig.

Hvorfor er det liksom så veldig greit å småchatte/flørte (sier ikke at sf gjorde det siste altså) med hvermannsen på FB, når det ofte ikke er folk man en gang ville hilst på i RL?

Jeg er ikke aktiv på FB, men har vært inne og sett, og jeg blir lettere forvirret når jeg ser hvem som har gitt hverandre gjensidig vennskap.

Jeg har mer (MEEEER) enn nok med å holde tritt med venner jeg treffer jevnlig og snakker med på telefon.

Og ja, det er topp med gratis drikke når man er ute, men ved et par tilfeller har jeg hatt venninner som er blitt dopet, og det er ikke så kult. Jeg er over 30, og ingen av dem var ungsauer, for å si det sånn (i tilfelle noen tenker ungdommelig dumskap).

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no