Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Rosa smørkrem på kake

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-04-08, 12:53   #21
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rosa smørkrem på kake

Tør jeg foreslå at du lager sjokoladeglasur med hvit sjokolade og så farger med rød cacas for å få rosa farge? Da får du en god glasur i tillegg til at du får tilfredsstilt de estetiske kravene?

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 12:53   #22
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rosa smørkrem på kake

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Det er en fordel med å ha gutt, man slipper å lage rosa kaker ... Her er sjokoladekaketoget under produksjon.

Pffft, vi hadde rosa kake til den unge mannen i fjor. (Rosa Lynet McQueen.)

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 12:56   #23
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.964
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rosa smørkrem på kake

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Pffft, vi hadde rosa kake til den unge mannen i fjor. (Rosa Lynet McQueen.)

Åh, jeg tenkte ikke så langt. Og for all del, hvis poden vil ha prinsessekake skal han få det, altså. Men enn så lenge trengs visst ikke konditorfarge.

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 13:09   #24
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rosa smørkrem på kake

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Tør jeg foreslå at du lager sjokoladeglasur med hvit sjokolade og så farger med rød cacas for å få rosa farge? Da får du en god glasur i tillegg til at du får tilfredsstilt de estetiske kravene?

Ja, jeg må se på tiden jeg har. Har sykt barn som nå er hos besteforeldre og som forhåpentligvis blir frisk til helgen, fikk ikke utsatt vaskehjelpen så jeg og mannen må nok ta alt selv før søndag og i tillegg har vi ikke vært på gaveinnkjøp ennå. Og må kanskje kjøpe gave for foreldrene mine også. Puh.
Så jeg baker tre kaker på lørdag og svigermor tar med en.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 13:14   #25
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rosa smørkrem på kake

Et annet tips: Kokos som du farger rosa (har sett eksempel på grønnfarget kokos på en fotballbanekake).

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 13:39   #26
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rosa smørkrem på kake

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Et annet tips: Kokos som du farger rosa (har sett eksempel på grønnfarget kokos på en fotballbanekake).

Ja, det har jeg sett og det ser kult ut, men smørkrem dekker mer, spesielt hvis jeg skal ta litt rundt en dukke på kaka.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
rosa smørkrem


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no