Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Åpen bakke gratis for hele familien i mange skianlegg søndag 20. januar

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-12, 01:14   #21
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Åpen bakke gratis for hele familien i mange skianlegg søndag 20. januar

Takk for tipset!

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-12, 01:16   #22
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.446
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Åpen bakke gratis for hele familien i mange skianlegg søndag 20. januar

Da har vi meldt oss på. Det blir nok fullt, men om det er for ille dropper vi det bare.

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 16:15   #23
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Åpen bakke gratis for hele familien i mange skianlegg søndag 20. januar

Vi har også meldt oss på! Jeg fikk det ikke til med mitt telefonnummer (fikk aldri noen sms), men registrerte meg med mannens, da gikk det med en gang.

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 17:08   #24
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Åpen bakke gratis for hele familien i mange skianlegg søndag 20. januar

takk for tipset!

da har jeg bestilt for hele familien. Ungene fikk slalomski til jul, så dette var jo helt perfekt. Nå håper vi på bra vær den dagen eller iallfall brukbart vær.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 17:18   #25
mamsen74
Aktiv
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestfold
Innlegg: 168
mamsen74 er litt kul
Standard

Sv: Åpen bakke gratis for hele familien i mange skianlegg søndag 20. januar

Takk for tips!! Supert med gratis heiskort. For de som ikke finner sitt nærmeste sted så er det opp til skisenterne om de vil være med eller ikke...

mamsen74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 20:04   #26
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.859
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Åpen bakke gratis for hele familien i mange skianlegg søndag 20. januar

Så det akkurat på FB. Supert, for det er dyrt nok å stå for oss 4, synes jeg.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 20:14   #27
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Åpen bakke gratis for hele familien i mange skianlegg søndag 20. januar

Har også bestilt! Litt usikker på hvor vi drar, så fikk til tre ulike. Mulig det blir Skeikampen, da vi harvært på Hafjell en del.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 20:59   #28
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Åpen bakke gratis for hele familien i mange skianlegg søndag 20. januar

Hovden var ikke med på morroa, typisk

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 22:43   #29
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Åpen bakke gratis for hele familien i mange skianlegg søndag 20. januar

Jah, da skal a mor ta med Størsta og ei venninne, og blåse støv av snowboardet jeg ikke har kjørt på etter at jeg ble gravid med Størsta. :forbereder seg på sykemelding etterpå:

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 23:03   #30
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Åpen bakke gratis for hele familien i mange skianlegg søndag 20. januar

Opprinnelig lagt inn av emin, her.

Jah, da skal a mor ta med Størsta og ei venninne, og blåse støv av snowboardet jeg ikke har kjørt på etter at jeg ble gravid med Størsta. :forbereder seg på sykemelding etterpå:

Spenstig! Du får ha lykke til.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-13, 18:56   #31
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Åpen bakke gratis for hele familien i mange skianlegg søndag 20. januar

Æsj, oppdager nå at heiskortet gjelder fra kl 13. Det var ikke helt med i planen. Vi får se hva vi gjør. Ser det er fullt på alle anlegg nå.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-13, 19:46   #32
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Åpen bakke gratis for hele familien i mange skianlegg søndag 20. januar

Opprinnelig lagt inn av Sonar, her.

Æsj, oppdager nå at heiskortet gjelder fra kl 13. Det var ikke helt med i planen. Vi får se hva vi gjør. Ser det er fullt på alle anlegg nå.

Gjelder det alle bakkene?

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-13, 20:04   #33
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åpen bakke gratis for hele familien i mange skianlegg søndag 20. januar

Hvor står det at heiskortet gjelder fra kl. 13? Jeg har ikke sett noe om det. Vi hadde planer om å være der når bakkene åpner den dagen. Nå har de jo reklamert en del for det på tv også, så da er det ikke så rart at det fort ble fullt.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-13, 20:21   #34
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.859
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Åpen bakke gratis for hele familien i mange skianlegg søndag 20. januar

.. jeg meldte oss på i Tryvann, og i ettertid så jeg at det stod det noe om kveldskjøring og et klokkeslett!!
Jeg burde vel ha valgt Oslo Vinterpark, kanskje? Æsj. Noen som vet?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-13, 21:41   #35
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Åpen bakke gratis for hele familien i mange skianlegg søndag 20. januar

Vi har meldt oss på i Kongsberg (men får dessverre ikke benyttet oss av det likevel), og det står ingenting om klokkeslett eller noe? Eller?

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-13, 10:22   #36
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.859
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Åpen bakke gratis for hele familien i mange skianlegg søndag 20. januar

Dere fikk vel også sms nå om å bekrefte om dere kommer kanskje?
På min stod det at det gjelder for kveldskjøring i Tryvann fra 16-21.
Jeg ringte til Tryvann skisenter og han sa at i Oslobakkene gjelder kun kveldskjøring.

Filler`n at jeg ikke bestillte plass på Kongsberg eller Norefjell. Æsj.
Noen som ikke skal benytte seg av sin kjøring på et av de stedene som har lyst til å sende meg sin bekreftelse?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-13, 10:24   #37
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åpen bakke gratis for hele familien i mange skianlegg søndag 20. januar

Jeg fikk i dag SMS om at jeg har valgt to forskjellige steder og de ber meg gi beskjed hvilken jeg velger innen kl. 19 i dag. De skriver at jeg skal svare på sms-en de har sendt meg, men jeg får ikke sendt SMS til dette telefonnummeret. Så skriver de: "Hvis du ikke svarer, regner vi med at du ikke kommer." Hrmf?

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-13, 10:42   #38
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åpen bakke gratis for hele familien i mange skianlegg søndag 20. januar

Vi har bestilt på Kongsberg, men i den sms'en jeg fikk når jeg bestilte så står det ikke noe om klokkeslett, bare at jeg må vise sms'en når vi skal ha dagskort når vi kommer, så da gjelder det hele dagen der. Har ikke fått noe sms etterpå hvor de krever noe mere bekreftelse. På min sms så står det navnet mitt og pluss tre barn, så tipper at en kanskje må vise noe legitimasjon av noe slag på den voksne? Så det er nok ikke så lett og overta billetter fra andre.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-13, 14:28   #39
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åpen bakke gratis for hele familien i mange skianlegg søndag 20. januar

Æsj. Hvordan får man vite om slike tilbud? Annet enn å være på FP hele tiden.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-13, 14:31   #40
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Åpen bakke gratis for hele familien i mange skianlegg søndag 20. januar

Jeg er ganske sikker på at jeg ikke leste noe om tidsbegrensning på tilbudet da jeg bestilte våre biletter til Tryvann, men det kan jo godt hende jeg har oversett det i farta. Skuffelsen ble derfor stor når jeg fikk sms om at det bare gjelder kveldskjøring, for da utgår det for vår del.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no