Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvilken Nespresso-maskin anbefaler du?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-09, 11:11   #21
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken Nespresso-maskin anbefaler du?

Hvis man ikke kjøper maskin der alt er integrert, at man altså kjøper aerichinoen ved siden av. Er det ikke da like greit å kjøpe en vanlig espressomaskin?
Eller er det det at det kommer kapsler med så mange typer kaffe som er greit?
Kaffen til maskinene er jo innmari dyre.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-09, 11:25   #22
Kumilla
snart helsesøster
 
Kumilla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.192
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Sv: Hvilken Nespresso-maskin anbefaler du?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Da kan dere jo kjøpe den enkleste nespressomaskina.- Den ønsker jeg meg.

Noen som har peilig på prisen på den?
Hvor bestiller dere forresten kaffen, hvor er det billigst?

__________________
Mamma til storebror 04, lillebror 06 og bittelillebror 08.
Paradiset finner du i ditt eget hjerte
Kumilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-09, 11:51   #23
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken Nespresso-maskin anbefaler du?

Opprinnelig lagt inn av Kumilla, her.

Noen som har peilig på prisen på den?
Hvor bestiller dere forresten kaffen, hvor er det billigst?

Nespresso-kapslene bestilles på www.nespresso.no eller de kan kjøpes på Nespressos butikk i Oslo (mulig at de har butikker flere steder nå). Kapslene koster ca 3,50 pr stk

Du kan kjøpe maskinene via nettsiden også. Har sett at Citiz er på tilbud nå - dvs den koster vel 1.995,- og så får du igjen 400,- fra Nespresso etterpå

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-09, 12:10   #24
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.018
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken Nespresso-maskin anbefaler du?

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Hvis man ikke kjøper maskin der alt er integrert, at man altså kjøper aerichinoen ved siden av. Er det ikke da like greit å kjøpe en vanlig espressomaskin?
Eller er det det at det kommer kapsler med så mange typer kaffe som er greit?
Kaffen til maskinene er jo innmari dyre.

Det er utrolig enkelt å lage kaffe på nespressomaskin. Pappa har kokt kaffe på trakter i alle år, og kjøpte umiddelbart maskin etter å ha sett vår i bruk. Han skal ha en eneste kopp om morgenen, og da er det veldig greit å bruke kapsel.

Dessuten er kaffen veldig god, for jeg er av de som synes det er stor forskjell på kaffe. Kaffe er faktisk ekstrem ferskvare, så etter at den er malt bør den konsumeres umiddelbart. Vakuumpakkinen ivaretar dette. I tillegg er det variasjonen. Jeg kan lage meg decaff på kvelden og sterk kaffe på morgenen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-09, 12:12   #25
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.790
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken Nespresso-maskin anbefaler du?

Vi og har Lattissima, og er veldig fornøyd med den. Er i daglig bruk nå for tiden.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-09, 12:20   #26
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken Nespresso-maskin anbefaler du?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det er utrolig enkelt å lage kaffe på nespressomaskin. Pappa har kokt kaffe på trakter i alle år, og kjøpte umiddelbart maskin etter å ha sett vår i bruk. Han skal ha en eneste kopp om morgenen, og da er det veldig greit å bruke kapsel.

Dessuten er kaffen veldig god, for jeg er av de som synes det er stor forskjell på kaffe. Kaffe er faktisk ekstrem ferskvare, så etter at den er malt bør den konsumeres umiddelbart. Vakuumpakkinen ivaretar dette. I tillegg er det variasjonen. Jeg kan lage meg decaff på kvelden og sterk kaffe på morgenen.

Ser det med at kaffen alltid er fersk i og med at den er pakket i single pakninger ja.
Vi har en vanlig espressomaskin, og den er også veldig enkel å bruke. Har aldri regnet på hvor mye en kopp kaffe blir kostende jeg, men kilosprisen på kaffen blir en ganske annen. Man kan selv velge om man vil ha liten eller stor kopp på vår også, så man kan få vanlig kaffe eller espresso på den og.

Men for all del, jeg kunne tenkt meg en nespressomaskin selv jeg altså. De er både fine, funksjonelle og bra, det er vel egentlig prisen på kaffen jeg tenker på. Leste et eller annet sted at kilosprisen kom seg på rundt 600kr.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-09, 12:22   #27
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken Nespresso-maskin anbefaler du?

Jeg har funnet ut at jeg ikke skal ha. Det ville bli for mye latte i denne skrotten....

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-09, 13:32   #28
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken Nespresso-maskin anbefaler du?

Det blir i hvert fall lite svinn når man drikker nespressokaffe. Og man unngår at kaffen blir harsk eller går ut på dato, og man unngår definitivt av benken blir full av kaffesøl og gris når man har laget seg en kopp. :btdt: Og hvis man sammenligner med kaffebar-kaffe er 3,50 pr kopp veeeldig billig!

__________________
04 07

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-09, 14:54   #29
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken Nespresso-maskin anbefaler du?

Jeg tror jeg får en sånn maskin i bursdag-julegave nå om få dager..... Er spent!!!

Jeg drikker to kopper kaffe om dagen, så prisen på god kaffe blir uansett ikke høy.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-09, 15:27   #30
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken Nespresso-maskin anbefaler du?

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Det blir i hvert fall lite svinn når man drikker nespressokaffe. Og man unngår at kaffen blir harsk eller går ut på dato, og man unngår definitivt av benken blir full av kaffesøl og gris når man har laget seg en kopp. :btdt: Og hvis man sammenligner med kaffebar-kaffe er 3,50 pr kopp veeeldig billig!



Og så er den superlettvint å rengjøre!

Har lyst til å ha en på hytta.

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-09, 15:33   #31
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.018
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken Nespresso-maskin anbefaler du?

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Har lyst til å ha en på hytta.

Jeg også, men mamma har lagt ned totalforbud. Nespressomaskiner er visstnok urbant og har ingenting på en hytte å gjøre.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-09, 15:36   #32
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken Nespresso-maskin anbefaler du?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg også, men mamma har lagt ned totalforbud. Nespressomaskiner er visstnok urbant og har ingenting på en hytte å gjøre.

Akkurat det legger ikke mammaen min seg noe oppi tror jeg, men mannen er vel mer uenig. (Han drikker ikke kaffe.)

Men jeg har kastet mye kaffe på hytta altså, blir stående åpen altfor lenge. Og jeg glemmer å kjøpe ny. Så det hadde sikkert vært veldig lurt!!

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-09, 17:40   #33
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken Nespresso-maskin anbefaler du?

Det er jo forskjell på hvor mye kaffe man drikker og. Ligger man på 1-2 kopper daglig blir det jo ikke så dyrt. Men drikker man liksom 5-10 daglig så blir det jo ganske dyrt. Jeg synes konseptet er genialt.

Jeg har Le Cube, og er veldig fornøyd. Har steamer ved siden av.

Men denne ser ikke så dum ut?



Med Citiz & Milk kan du nyte gleden ved å tilberede en kopp Espresso og Lungo, eller melkebaserte kaffedrikker som Cappuccino og Latte Macchiato. Det smarte håndtaksystemet på toppen av maskinen gjør det enkelt å sette inn kaffekapselen og lage akkurat den kaffevarianten du ønsker. Med funksjonsknapper for liten kopp (Espresso) og stor kopp (Lungo) velger du ønsket kaffemengde. Etter tilberedning løftes håndtaket igjen og den brukte kaffekapselen faller automatisk ned i oppsamlingsbeholderen. Maskinen bruker en kaffekapsel pr kopp og slik får du alltid fersk kaffe. Med 16 kaffevarianter får du stor variasjon og alltid en smak som passer. Aeroccino gir deg perfekt melkeskum på noen få sekunder.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-09, 17:42   #34
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken Nespresso-maskin anbefaler du?

Opprinnelig lagt inn av Kumilla, her.

Noen som har peilig på prisen på den?
Hvor bestiller dere forresten kaffen, hvor er det billigst?

Denne er vel den enkleste og billigste?



1495 kr på Elkjøp.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-09, 17:43   #35
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken Nespresso-maskin anbefaler du?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Vi har le Cube og aeroccino separat. Det hender jeg drømmer om alt-i-ett-versjonene, men aeroccino gir veldig bra skum (både kaldt og varmt - alt-i-ett-maskinenen gir vel bare varmt skum) og er veldig enkel å rengjøre.

Vi har akkurat det samme, og i sommer drakk jeg mye iskaffe!
Så synes den Aaroccinoen er genial egentlig.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-09, 19:10   #36
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.790
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken Nespresso-maskin anbefaler du?

-iskaffe, det tror jeg ikke går ann å lage på den vi har??
Jeg har lyst på den citiz and milk på Oppdal.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-09, 19:31   #37
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken Nespresso-maskin anbefaler du?

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

-iskaffe, det tror jeg ikke går ann å lage på den vi har??
Jeg har lyst på den citiz and milk på Oppdal.

Nei, jeg tror ikke det går på en dere har.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 15:39   #38
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken Nespresso-maskin anbefaler du?

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Det blir i hvert fall lite svinn når man drikker nespressokaffe. Og man unngår at kaffen blir harsk eller går ut på dato, og man unngår definitivt av benken blir full av kaffesøl og gris når man har laget seg en kopp. :btdt: Og hvis man sammenligner med kaffebar-kaffe er 3,50 pr kopp veeeldig billig!

Dessuten synes jeg maskinen gir MYE bedre espresso enn mye av det jeg får ute. Alt for ofte får jeg servert espresso med lite eller ingen crema.
Hjemme blir den perfekt hver eneste gang.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 21:38   #39
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken Nespresso-maskin anbefaler du?

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Det er jo forskjell på hvor mye kaffe man drikker og. Ligger man på 1-2 kopper daglig blir det jo ikke så dyrt. Men drikker man liksom 5-10 daglig så blir det jo ganske dyrt. Jeg synes konseptet er genialt.

Jeg har Le Cube, og er veldig fornøyd. Har steamer ved siden av.

Men denne ser ikke så dum ut?



Med Citiz & Milk kan du nyte gleden ved å tilberede en kopp Espresso og Lungo, eller melkebaserte kaffedrikker som Cappuccino og Latte Macchiato. Det smarte håndtaksystemet på toppen av maskinen gjør det enkelt å sette inn kaffekapselen og lage akkurat den kaffevarianten du ønsker. Med funksjonsknapper for liten kopp (Espresso) og stor kopp (Lungo) velger du ønsket kaffemengde. Etter tilberedning løftes håndtaket igjen og den brukte kaffekapselen faller automatisk ned i oppsamlingsbeholderen. Maskinen bruker en kaffekapsel pr kopp og slik får du alltid fersk kaffe. Med 16 kaffevarianter får du stor variasjon og alltid en smak som passer. Aeroccino gir deg perfekt melkeskum på noen få sekunder.


Jeg fikk Citiz i bursdagsgave av mamman min nå! Verdens greieste mamma... tror jeg er i ferd med å repetere meg....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-09, 01:26   #40
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.761
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken Nespresso-maskin anbefaler du?

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Det er jo forskjell på hvor mye kaffe man drikker og. Ligger man på 1-2 kopper daglig blir det jo ikke så dyrt. Men drikker man liksom 5-10 daglig så blir det jo ganske dyrt. Jeg synes konseptet er genialt.

Jeg har Le Cube, og er veldig fornøyd. Har steamer ved siden av.

Men denne ser ikke så dum ut?



Med Citiz & Milk kan du nyte gleden ved å tilberede en kopp Espresso og Lungo, eller melkebaserte kaffedrikker som Cappuccino og Latte Macchiato. Det smarte håndtaksystemet på toppen av maskinen gjør det enkelt å sette inn kaffekapselen og lage akkurat den kaffevarianten du ønsker. Med funksjonsknapper for liten kopp (Espresso) og stor kopp (Lungo) velger du ønsket kaffemengde. Etter tilberedning løftes håndtaket igjen og den brukte kaffekapselen faller automatisk ned i oppsamlingsbeholderen. Maskinen bruker en kaffekapsel pr kopp og slik får du alltid fersk kaffe. Med 16 kaffevarianter får du stor variasjon og alltid en smak som passer. Aeroccino gir deg perfekt melkeskum på noen få sekunder.

Skummer den medfølgende aeroccinoen kald og varm melk?

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no