Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva har du malt i dag?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-15, 21:35   #121
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du malt i dag?

Må følge denne tråden så jeg kan hente litt inspirasjon og ikke minst motivasjon fremover.

Nå sist helg så gikk jeg løs på baderomsinnredningen vår. 15 år har gjort sitt, og frontene hadde mange sår og skader. Ikke noe som var påfallende, men studerte man litt så så man hvor jævlig det så ut. Men nå er de hvite og fine igjen, og det var jo null jobb liksom. Inspirerende.


Jeg har flere ting på planen. To rom på loftet har tak, lister og karmer som skal bli hvite. Tok resten av loftet i fjor, men stoppet opp. Men nå skal det bli.

Har et kjøkken jeg klør etter å gjøre noe med. Hva vet jeg ikke ennå, men det tenkes.

Ellers så er det mye småpirk rundt om. Ting jeg lenge har irritert meg over, men ikke gjort noe med.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-15, 22:52   #122
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du malt i dag?

...


Sist redigert av Cuyahoga : 23-02-18 kl 21:58.
Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-15, 23:06   #123
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du malt i dag?

Jeg greier ikke legge gulv. Easyfold lissom. Føkk Pergo. Jeg vil ha Alloc med alulock.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-15, 23:14   #124
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du malt i dag?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg greier ikke legge gulv. Easyfold lissom. Føkk Pergo. Jeg vil ha Alloc med alulock.



Bedre i morgen? Sjekke om du har noen kjente som har gjort det før?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-15, 23:27   #125
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du malt i dag?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det var en sykt fin farge. Er det på et utegulv?

Nei, det er gulv mellom to hemser. Skal antakelig også bli trinnene i trappen, men jeg må male resten av hytta ferdig først. Liker fargen veldig godt, den kommer til å bli enda dypere med strøk to.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-15, 23:27   #126
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du malt i dag?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Jeg har skrapt tapet på biblioteket, bare for å få litt forandring.

Nå har jeg et ilandsproblem, for jeg vingler sånn i fargevalg. Tenkte egentlig male det mørkt, dyp blå, men nå som jeg har fått av den brunburgunderfargede tapeten og ser rommet med lyse vegger så får jeg litt lyst til å male det lyst.

Rommet er 3.8 x 2.5, et vindu på ene kortveggen og dobbel glassdør mot lys stue. Hvitt tak (i alle fall etter vi har malt det) og grålig eikegulv.

Jeg tror ikke du vil angre hvis du maler mørkt.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-15, 00:46   #127
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du malt i dag?

Har malt lister og dørkarmer i dag. Blir fint da! :eyes on the prize:

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-15, 06:08   #128
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du malt i dag?

Jeg har malt kjøkkenvegger, to strøk, men har klart å kjøpe maling med feil glansgrad!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-15, 16:57   #129
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du malt i dag?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.



Bedre i morgen? Sjekke om du har noen kjente som har gjort det før?

Bedre i dag. Brukte fire timer i går, og så utallige YouTube videoer, fikk ikke til noe som helst. Skulle prøve en gang til før jeg lager middag nå, og de koblet seg sammen lett som bare det. Jeg er helt sikker på at jeg har gjort akkurat der samme jeg gjorde i går.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-15, 20:53   #130
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du malt i dag?

Bra, Neket!


Sist redigert av Cuyahoga : 23-02-18 kl 21:58.
Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-15, 21:16   #131
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har du malt i dag?

Wow, Apple!

Tips mht. tildekking av gulv er forresten å bruke malefilt istedet for dekkpapp. Malefilten kan brukes på nytt og på nytt, trenger ikke tapes fast og flyttes bare etter behov. Og så slipper man uendelige mengder med avfall. En rull på 10 meter koster ikke særlig mer enn en rull dekkpapp.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-15, 23:56   #132
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har du malt i dag?

Endlig opphold! Har malt første strøk på utsiden av lekehuset.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-15, 10:40   #133
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du malt i dag?

Har malt lister. Hater det intenst, men det blir nå ferdig. Blir ferdig med gulvlister i kveld og så skal mannen få liste mot taket så må jeg male to strøk på de også. SÅ er vi faktisk ferdige!

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-15, 19:18   #134
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du malt i dag?



Jeg åpnet feil spann med klassisk hvit da jeg malte i går.

I stedet for silkematte vegger har jeg nå helblanke vegger.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-15, 19:25   #135
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har du malt i dag?

Jeg har malt to strøk på tre vegger på rommet mitt. Blir ett strøk til, så skal jeg legge gulv og flytte skapene, så jeg får malt på andre siden.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-15, 20:39   #136
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du malt i dag?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.



Jeg åpnet feil spann med klassisk hvit da jeg malte i går.

I stedet for silkematte vegger har jeg nå helblanke vegger.

Er det fint?

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-15, 20:39   #137
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du malt i dag?

Opprinnelig lagt inn av Frøydis, her.

Jeg har malt to strøk på tre vegger på rommet mitt. Blir ett strøk til, så skal jeg legge gulv og flytte skapene, så jeg får malt på andre siden.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-15, 20:44   #138
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du malt i dag?

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Er det fint?

Vel.


Sist redigert av Cuyahoga : 23-02-18 kl 21:58.
Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-15, 22:25   #139
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du malt i dag?

Skal du bare ha ett strøk da? Du kan godt legge den matte malingen over den blanke.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-15, 22:28   #140
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du malt i dag?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Skal du bare ha ett strøk da? Du kan godt legge den matte malingen over den blanke.

Det var vel siste strøk på et av barnerommene hvis jeg ikke husker feil.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
jordbærmus


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no