Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Ingen julepåskjønninger på jobb

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-17, 11:41   #81
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ingen julepåskjønninger på jobb

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg synes godt penger kan brukes på trivselstiltak for ansatte, men det finnes veldig mye mer effektiv bruk av sånne penger enn en dings til hver i julegave.

Mulig eg er surmaga, men eg vil nok ikkje kose meg på julebord eller andre trivselstiltak betalt av arbeidsgivar når eg veit at me jobbar er på grensa til det lovlige, nedbemanning fører til at tilsette blir arbeidsledige mm.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-17, 12:29   #82
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.072
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ingen julepåskjønninger på jobb

Jeg jobber i det private, i en bedrift med god økonomi. Men julegaver får vi ikke. Helt greit, synes jeg. Vi har så mange andre goder i løpet av året

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-17, 12:52   #83
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ingen julepåskjønninger på jobb

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Mulig eg er surmaga, men eg vil nok ikkje kose meg på julebord eller andre trivselstiltak betalt av arbeidsgivar når eg veit at me jobbar er på grensa til det lovlige, nedbemanning fører til at tilsette blir arbeidsledige mm.

Mens jeg tenker man kan ta vare på de som er igjen, og at å bruke noen tusen på julelunsj eller annet er god investering og uansett ikke ville reddet noens stilling. (Men dersom det går på bekostning av elevers dopapir så er jeg enig i at man må la det være)

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-17, 13:01   #84
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ingen julepåskjønninger på jobb

Vi får ikke julegaver lenger, men konsernet gir x antall kroner per ansatt til en veldedig organisasjon. De ansatte stemmer over hvilken organisasjon. Vi er alle enige om at vi foretrekker denne løsningen.

Vi har julebord, og det skulle bare mangle. På det norske kontoret er vi bare ti ansatte, og vi har skjitlønn og ingen frynsegoder, så julebord og sommerfest er nærmest som rene overlevelsestiltak å regne. Ellers hadde vi bare mistet all gnist, alle sammen, tror jeg.

Eller, rettere sagt, vi har frynsegoder i form av gratis brød, kaffe og frukt, og når vi handler dette i desemeber, sniker vi oss til litt mer i handlekurven, noen pepperkakebokser og litt sjokolade på en vanlig tirsdag, f.eks.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-17, 13:01   #85
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ingen julepåskjønninger på jobb

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Mens jeg tenker man kan ta vare på de som er igjen, og at å bruke noen tusen på julelunsj eller annet er god investering og uansett ikke ville reddet noens stilling. (Men dersom det går på bekostning av elevers dopapir så er jeg enig i at man må la det være)

Ingen fare for at nokon sluttar frivillig, egentlig. Men faren for nedbemanning er alltid der.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-17, 13:44   #86
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ingen julepåskjønninger på jobb

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Slik er det fint å jobbe i barnehage - vi blir nedlessa av godis og småkaker i desember.

Ikke her i år... Før fikk vi en del gaver fra barna, men det er det slutt på. Ikke at jeg er skuffet over det, altså. Men synes vi kunne fått noe av jobben. De siste årene gikk styreren å kjøpte gaver hun trodde vi likte (personlige som ikke traff helt), tidligere fikk vi gavekort(som jeg synes var topp). Derfor foreslo en kollega at vi kunne ønske oss noe felles til jobb. Tror det ble en smoothie maker.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-17, 13:48   #87
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ingen julepåskjønninger på jobb

Jeg satte også nesten aller mest pris på det personlige kortet fra sjefen. Og på at han hadde stått kvelden før julelunsjen og bakt pepperkaker og laget hjemmelaget gløgg til oss.

Det er hyggelig med julegave fra jobben også, og julebordet var kjempestas. Om økonomien ikke hadde tillatt å spandere sånt på oss, hadde det vært helt greit med noe enklere eller selvfinansiert - men jeg setter stor pris på den personlige oppmerksomheten og omsorgen. (Og det kan jo sjefer i det offentlige gjøre også, og det har jeg også opplevd i tidligere jobber.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-17, 16:03   #88
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.217
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ingen julepåskjønninger på jobb

På ene arbeidsplassen min kom det er diger konfekteske på deling fra eier, på den andre arbeidsplassen bruker vi å få et gavekort, og så får vi (tre) ansatte en juleoppsats fra styret 😊

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-17, 18:36   #89
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ingen julepåskjønninger på jobb

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Mulig eg er surmaga, men eg vil nok ikkje kose meg på julebord eller andre trivselstiltak betalt av arbeidsgivar når eg veit at me jobbar er på grensa til det lovlige, nedbemanning fører til at tilsette blir arbeidsledige mm.

Jeg tror sånn tankegang er å spare seg til fant. Man trenger å ha bittelitt rom for å lage trivsel for de ansatte. Ikke spinndyre reiser og julebord, men enkle tiltak. Det er en del av det ansatte koster tenker jeg, på lik linje med lønn. Sånt betaler seg i form av økt innsats og godt arbeidsmiljø, og å skvise de ansatte fordi det er knapphet på ressurser lønner seg ikke i lengden. En periode fordi man må over ei kneik er noe annet.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-17, 18:39   #90
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ingen julepåskjønninger på jobb

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg tror sånn tankegang er å spare seg til fant. Man trenger å ha bittelitt rom for å lage trivsel for de ansatte. Ikke spinndyre reiser og julebord, men enkle tiltak. Det er en del av det ansatte koster tenker jeg, på lik linje med lønn. Sånt betaler seg i form av økt innsats og godt arbeidsmiljø, og å skvise de ansatte fordi det er knapphet på ressurser lønner seg ikke i lengden. En periode fordi man må over ei kneik er noe annet.

Jeg er helt enig! Når man fjerner småting som er hyggelge går det på trivselen løs og det kan bli dyrt i lengden!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-17, 19:05   #91
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.032
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ingen julepåskjønninger på jobb

Akkurat det har vår nye virksomhetsleder forstått. For hun ordnet julebord med middag/drikke + teaterbesøk, vi fikk en nydelig julelunch i forrige uke og fikk hver sin lille, koselige gave. Og hun får igjen ansatte som står på og gir masse ekstra.

Ellers har vi fått noen gaver fra foreldre/barn (mest spisende, og mye til pauserommet, noe vi setter ekstremt stor pris på). Jeg har fått noen gaver (deriblant en velfylt julesokk) fra kolleger. Det syns jeg er utrolig kjekt!!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-17, 19:57   #92
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ingen julepåskjønninger på jobb

I dag fikk vi faktisk julegave, det hadde jeg aldri trodd. Begrunnelsen var at vi har hatt en heftig høst med flere utfordringer og større arbeidspress enn vanlig, og de ønsket å vise oss at de setter pris på jobben vi gjør. Det varmet faktisk mer enn jeg kunne forutsett. Gaven var også ganske ålreit, en pose med diverse kosemat.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-12-17, 21:38   #93
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ingen julepåskjønninger på jobb

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Slik er det fint å jobbe i barnehage - vi blir nedlessa av godis og småkaker i desember.

Ja, herregud! Det er gaver (snop etc) fra foreldre, fra styrer, fra kollegaer, i tillegg til rulleringen av fredagskos på jobb. Ikke vits å _prøve_ å leve sunt i desember engang.

Av styrer i år fikk vi en nydelig (grøssedyr) fotokalender med fantastiske naturbilder. Og så fikk vi gratis julebord av kommunen. Ikke i samme stil som sambo da, som jobber i et privat stort firma med alle slags fantastiske goder, men det var nå gøy da.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-17, 23:19   #94
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ingen julepåskjønninger på jobb

I dag fikk personalet julesnop, vi har hatt 3-retters julemiddag og alle fikk Kahler Lysthus og personlig julekort fra meg. Alle har noe fint jeg kan fremheve, og det er krevende, men aller mest er det hyggelig. 22 kort

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-17, 15:03   #95
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ingen julepåskjønninger på jobb

Jobber i NAV, kommunale delen, og statlige delen fikk ikke julegaver i år, så det fikk ikke vi heller i solidaritet. Men vi får jo knall julebord med seminar i to dager og en overnatting på hotell (Solstrand i Os) da, og det er jo ett herlig avbrekk.

Fikk to gratisbilletter til Vil Vite av huseieren der kontoret ligger, da. Og så har vi julekalender hvert år, og jeg fikk dødsgod lakris-fudge, jeg bare MÅ finne ut hvor de er kjøpt.

I år var julebordet så nærme jul, at julefrokosten utgikk også, men vi laget vår egen i etasjen vår, hvor alle tok med noe, og brød ble kjøpt inn av jobb.

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-17, 15:12   #96
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ingen julepåskjønninger på jobb

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg tror sånn tankegang er å spare seg til fant. Man trenger å ha bittelitt rom for å lage trivsel for de ansatte. Ikke spinndyre reiser og julebord, men enkle tiltak. Det er en del av det ansatte koster tenker jeg, på lik linje med lønn. Sånt betaler seg i form av økt innsats og godt arbeidsmiljø, og å skvise de ansatte fordi det er knapphet på ressurser lønner seg ikke i lengden. En periode fordi man må over ei kneik er noe annet.

Det tror jeg også.
Det er utrolig koselig å få epost om is og jordbær til alle en dag i juni. Jeg tror ikke det er mange som tenker at de pengene burde vært brukt til en ny overlegestilling uansett.
Hos oss får alle en orkidé, og snitter eller kake i forbindelse med felles jule"avslutning" på avdelingen. Det pleier å være veldig koselig, rett og slett.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-17, 16:55   #97
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ingen julepåskjønninger på jobb

Om det ikke er penger på budsjettet, er det mye annet hyggelig man kan få til. Hos oss får alle et personlig kort fra sjefen om hva sjefen setter pris på ved den enkelte (det går på jobbrelaterte ting, hva man kan og bidrar med faglig og i arbeidsmiljøet), og en konfekteske til pausekroken (den går fort tom, men lell). Kan man ikkke det, fins det pepperkaker til 9,90, liksom. Vi har også tidligere hatt julefrokost hvor alle hadde med litt hver hjemmefra, og vi hadde frokost på et møterom den første timen av arbeidsdagen. En annen gang hadde vi juleavslutning, og alle kunne gå tidlig hjem den dagen (de som hadde møter, kunne flytte den timen til en annen dag). Vi har hatt julekalender, hvor alle har med en liten ting til 10-20 kr, og så er det trekning hver morgen. Alle kan ikke hver dag, så klart, men man kommer når man kan. Et kvarter med trekning og ord for dagen (en sånn evighetskalender som noen har satt der )

Eller fredagskaffe med gløgg og pepperkaker, eller - til sommeren - inviterte sjefen til is i pausekroken kl 14. Det trenger ikke koste så mye i penger. Men at selv om folk har mye å gjøre og budsjettet er stramt, så skal det være litt hyggelig på jobb.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-17, 19:30   #98
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ingen julepåskjønninger på jobb

Vi får ingenting fra arbeidsgiver og vi får ikke lov å ta imot noe fra samarbeidspartnere/ leverandører heller. Det er kjempestrengt, selv ikke en blomst etter foredrag får vi ta i mot.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-17, 19:30   #99
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ingen julepåskjønninger på jobb

Lillejulaften-laget fikk refleks og kjærlighet personlig overlevert av politiet
Ellers vanka det kransekake og twist på vaktrommet

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-17, 06:25   #100
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ingen julepåskjønninger på jobb

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Vi får ingenting fra arbeidsgiver og vi får ikke lov å ta imot noe fra samarbeidspartnere/ leverandører heller. Det er kjempestrengt, selv ikke en blomst etter foredrag får vi ta i mot.

Hva skjer om det skulle vanke en blomst? Eller er alle forbindelser bevisst dette slik at det ikke skjer?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no