Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvor billig kan jeg få en bil?

Autofil Bilsnakk.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-15, 15:06   #11
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en bil?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Beklager, jeg leste 97' for den første, men ser det er km og ikke kroner. Det var et utvalg jeg hadde lagret til meg selv. Jeg mener de er et gode kjøp for rett under 100', men da med flere km eller eldre bil. Og jeg er sikker på at det er rom for pruting.

Du ønsker heller ikke å bytte dieselpartikkelfilter, 20 til 30 tusen kroners kostnad normalt ved 150 000 km, men kan komme tidligere.

Med lavt forbruk i km vil vi gå for bensin.

Bytte av dieselpartikkelfilter kan komme lang tidligere og langt senere. Dette er i stor grad knyttet opp i mot hvordan bruksmønsteret til bilen er og hvilken type filter. En del biler har filtre der det vel sprøytes en væske inn i filteret for å rense det, mens andre er mer avhengig av bilen ikke bare blir "bykjørt". Fleste har også et advarselslys som kommer, og da bør man ta seg en times landeveistur hvor man gir på litt.

Jeg vil tro også at det har skjedd en utvikling på dette området de årene som dette nå har vært vanlig.

For en del biler er det en del rimeligere enn det som her nevnes. 20 000 er vel mer i det høye laget. Men raskt et sted mellom 10 og 20 på mange biler.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no